❤️ IKM uke 44 ❤️

Er liksom ca null tegn på at EL skal skje. Og kjenner jeg ikke ooooooorker en 60 dager syklus nå som jeg har klart å trøkke på en ny pp på min mann som er til og fra på om vi skal ha en til eller ikke :hilarious::arghh:
Hatt to «kjappe»/mindre unormalt lange sykluser nå på rappen, men før der var sist mens i feb:bag:
Har ikke tålmodighet til det!
Huff, kjedelig at syklusen ikke har lyst å samarbeide.. Kjenner jeg blir urolig selv hver gang den ikke oppfører seg som den skal. Høres ikke helt ut som dere er helt sikker på hva dere ønsker enda? Dere blir kanskje ikke det? :knegg:
 
Vi klarte ikke vente lengre i går kveld/natt, gubben har spart siden søndag, men eggløsningen skulle jo komme torsdag, men nå blir det søndag - kanskje -, og det blir litt lengre å vente :facepalm::laughing002 Så nå håper jeg jo at eggløsningen er like om hjørnet så denne ladningen kommer med i betraktningen.

CD 20 i dag, egentlig ikke tegn til eggløsning enda. Skal ta morgentest litt etterpå.. Prøver å ikke stresse over at eggløsning bare blir senere og senere :bag::bookworm:
 
Huff, kjedelig at syklusen ikke har lyst å samarbeide.. Kjenner jeg blir urolig selv hver gang den ikke oppfører seg som den skal. Høres ikke helt ut som dere er helt sikker på hva dere ønsker enda? Dere blir kanskje ikke det? :knegg:
Tror ikke vi blir det, jeg. :hilarious: Men nesten daglig siden aug har baby blitt snakket om. Så tror egentlig vi vil, men at vi er litt redd for nr.3:angelic:
 
For en måneds tid siden spurte jeg fastlegen om det var lurt å ta prøver av jernlager nå som jeg og mannen prøver å bli gravid. Jeg har har lave verdier tidligere og tenkte det kanskje var litt å være litt i forkant. Fikk beskjed om at jeg hadde litt lave verdier (ferritin 14) og med fordel kunne ta jerntabletter i 3 mnd.
Som forventet er magen skikkelig i ulage av jerntabletter. Er det noen som har erfaringer med hva som er mest vennlig mot magen? Det er skikkelig slitsomt å gå slik over lengre tid med magen i ulage.

Jeg gleder meg over at mannen tenker ofte på prøveprosjektet akkurat som jeg. Han nevner ofte at han gleder seg og håper hver måned på graviditet og lurer på hvor i syklusen jeg er. Sist hadde vi ikke planlagt graviditet og var veldig unge, så vi gleder oss til en planlagt graviditet.
 
Godt å høre at det er flere det bli litt tørke hos etterpå :bag::laughing002:knegg:
Her skulle vi legge inn de siste aksjene i går kveld, men da startet lillemor å skrike og ville ikke sove mer.. så vi ble avbrutt :rolleyes: Håper aksjene vi har lagt inn til nå holder. Nå blir det nok tørke en uke eller to :hilarious:
 
For en måneds tid siden spurte jeg fastlegen om det var lurt å ta prøver av jernlager nå som jeg og mannen prøver å bli gravid. Jeg har har lave verdier tidligere og tenkte det kanskje var litt å være litt i forkant. Fikk beskjed om at jeg hadde litt lave verdier (ferritin 14) og med fordel kunne ta jerntabletter i 3 mnd.
Som forventet er magen skikkelig i ulage av jerntabletter. Er det noen som har erfaringer med hva som er mest vennlig mot magen? Det er skikkelig slitsomt å gå slik over lengre tid med magen i ulage.

Jeg gleder meg over at mannen tenker ofte på prøveprosjektet akkurat som jeg. Han nevner ofte at han gleder seg og håper hver måned på graviditet og lurer på hvor i syklusen jeg er. Sist hadde vi ikke planlagt graviditet og var veldig unge, så vi gleder oss til en planlagt graviditet.
Det er sååå koselig med et slikt lite hemmelig prosjekt :Heartpink Jeg synes det fører oss nærmere hverandre (om mulig :knegg:)! Har ikke råd om det andre, er det løs eller hard mage?
 
Her skulle vi legge inn de siste aksjene i går kveld, men da startet lillemor å skrike og ville ikke sove mer.. så vi ble avbrutt :rolleyes: Håper aksjene vi har lagt inn til nå holder. Nå blir det nok tørke en uke eller to :hilarious:
Får tro det er nok! Hvordan ble aksjer oppsummert mtp eggløsningen?
 
Etter at jeg sendte meldingen her om at jeg ikke hadde noen symptomer, så kjente jeg jo at det stakk litt i midten nede i magen :pompus: men eggløsningssmerter bruker jeg kjenner i en av sidene med stikking. Så tenkte ikke det hadde noe med eggløsning å gjøre..

Så var jeg akkurat på do, og ser - nå damer! Nå er vi endelig i gang her og :hilarious:

20241018_094624.jpg

Babyplan (blå) sin er forresten litt mer sensitiv en den grønne (fra eBay, har bare én igjen nå), tror det var 5 eller 10 som skilte dem. Det betyr ikke så mye mer enn at den fra babyplan blir mørkere litt fortere (av lavere verdi LH). For de fleste har det ikke noe å si fordi det er lavt til det et kjempe høyt, men jeg har sånn "litt høyt, men ikke høyt nok" en stund før det er peak, og da er det irriterende med sensitive tester, for da ser det jo positive ut så lenge :knegg:
 
Back
Topp