❤️ IKM uke 44 ❤️

Her begynner det sånn smått å stige på EL-tester! Må teste tidlig morgen og sen ettermiddag pga jobb, men ser det går greit det også!

Myyyye el-slim i går og i dag, så vi har lagt aksjer og satser på en runde i kveld også, og regner med testene stiger snart :smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • IMG_7064.jpeg
    IMG_7064.jpeg
    351,7 KB · Visninger: 8
Hurra, for din situasjon kan vi juble :laughing002 :smiley-bounce012 har du her det kjekt på samling alene i senga? :bag::knegg:
Heheh samling var gøy! Men slitsomt, mye vin og mye budsjett :hilarious:
Nå skal jeg hjem og håper på å lure med mannen på noe sengekos før henting av unger:gen014
Så er det bare å vente på EL da. Nærmer det seg for deg?
 
Wow! Her skjedde det saker!! Samboer foreslo å vente til i morgen med aksjer fordi han har fri, men jeg sendte bildet under her og bare «NEI! Tar ingen sjangser» :laughing021 nå skal det inn aksjer hver dag!
Wææææ!
Gøøøy. Happy bumping:angelic: :hilarious:
Her ble det godsaker før henting i bhg, så nå er kjøret i gang! Ikke fått positiv el enda da.
 
Enn når vi alle sitter med alle ungene vi skal ha og tenker på aksje-kjøret vi holder på med nå :laughing021 Håper man fortsatt bumper for gledens skylt, og ikke er lei :laughing002
Hahahaha, her syns både jeg og samboer det er litt stress å legge inn aksjer flere dager på rad. Vi føler litt av gleden med hanky panky er borte da, men om det blir baby så er det jo verdt det :D Gleder meg til vi lykkes og kan bumpe når vi vil og har lyst igjen :hilarious:
 
Wow! Her skjedde det saker!! Samboer foreslo å vente til i morgen med aksjer fordi han har fri, men jeg sendte bildet under her og bare «NEI! Tar ingen sjangser» :laughing021 nå skal det inn aksjer hver dag!
Den var positiv og fin :D Godt vi er flere som sender bilder av eltester :laughing002 :bag: Har sånn dagens oppdatering på snapchat :knegg:
 
Haha, ja, det kan bli litt stress med den humpingen altså :bag: :knegg: Her også er to dager på rad litt mye, men prøver tre, men har nesten ikke lyst å prøve det i redsel for at det ikke går. Det blir jo ingen god følelse for gubben så.. Blir litt tørke etter eggløsning her, hos andre og? :laughing002 Blir rett og slett litt mye rundt eggløsning :bookworm:
 
Ettermiddagstestene ser mindre positiv ut en morgentestene.. Så kjipt altså! :dead: trenger nesten-positivt i minst ett døgn før den blir veldig-positiv i ett døgn, og så eggløsning dagen etter.. Så vi er jo enda dager unna..

20241017_182208.jpg
 
Haha, ja, det kan bli litt stress med den humpingen altså :bag: :knegg: Her også er to dager på rad litt mye, men prøver tre, men har nesten ikke lyst å prøve det i redsel for at det ikke går. Det blir jo ingen god følelse for gubben så.. Blir litt tørke etter eggløsning her, hos andre og? :laughing002 Blir rett og slett litt mye rundt eggløsning :bookworm:
Huff ja. Nesten avsmak av hele greien når dpo slår inn :hilarious:!! Det blir jo av naturlige årsaker tørrere i tillegg og lysten forsvinner. Inkludert all jobbingen i uken før så ja:facepalm:
 
Haha, ja, det kan bli litt stress med den humpingen altså :bag: :knegg: Her også er to dager på rad litt mye, men prøver tre, men har nesten ikke lyst å prøve det i redsel for at det ikke går. Det blir jo ingen god følelse for gubben så.. Blir litt tørke etter eggløsning her, hos andre og? :laughing002 Blir rett og slett litt mye rundt eggløsning :bookworm:
Ja sist nå så ble det nesten tre uker pause :laughing021
 
Ettermiddagstestene ser mindre positiv ut en morgentestene.. Så kjipt altså! :dead: trenger nesten-positivt i minst ett døgn før den blir veldig-positiv i ett døgn, og så eggløsning dagen etter.. Så vi er jo enda dager unna..

Vis vedlegget 446287
Misunner deg ikke ventingen når EL er treg! Håper det kommer snarlig ❤️
 
Er liksom ca null tegn på at EL skal skje. Og kjenner jeg ikke ooooooorker en 60 dager syklus nå som jeg har klart å trøkke på en ny pp på min mann som er til og fra på om vi skal ha en til eller ikke :hilarious::arghh:
Hatt to «kjappe»/mindre unormalt lange sykluser nå på rappen, men før der var sist mens i feb:bag:
Har ikke tålmodighet til det!
 
Haha, ja, det kan bli litt stress med den humpingen altså :bag: :knegg: Her også er to dager på rad litt mye, men prøver tre, men har nesten ikke lyst å prøve det i redsel for at det ikke går. Det blir jo ingen god følelse for gubben så.. Blir litt tørke etter eggløsning her, hos andre og? :laughing002 Blir rett og slett litt mye rundt eggløsning :bookworm:
Ja, ferdig for syklusen når EL er over :laughing002:smiley-ashamed004
 
Back
Topp