❤️ IKM uke 44 ❤️

Testen på ettermiddagen var ikke positiv, så da vet jeg ikke :knegg: Var så optimistisk i morges når den ble så nær positiv, og så bruker du jo være sterkere på ettermiddagen, men nei.. :bag::dead: Jaja. Da får vi se igjen i morgen.

Når vil det være best å legge inn aksjer? Jeg ser for meg at det kanskje blir positiv eggløsningstest i morgen, og kanskje søndag, vet aldri.. Og så er eggløsning dagen etter siste positive test hos meg (dvs kanskje mandag). Nå hadde vi oss i natt (det var over midnatt :bag:), så pause ikveld, og så ha i morgen kveld og søndag kveld?

Testen på ettermiddagen var ikke positiv, så da vet jeg ikke :knegg: Var så optimistisk i morges når den ble så nær positiv, og så bruker du jo være sterkere på ettermiddagen, men nei.. :bag::dead: Jaja. Da får vi se igjen i morgen.

Når vil det være best å legge inn aksjer? Jeg ser for meg at det kanskje blir positiv eggløsningstest i morgen, og kanskje søndag, vet aldri.. Og så er eggløsning dagen etter siste positive test hos meg (dvs kanskje mandag). Nå hadde vi oss i natt (det var over midnatt :bag:), så pause ikveld, og så ha i morgen kveld og søndag kveld?
Blæææ jeg var selv optimist pga sterkere tester. Men nejjjdaaaaaa. Gikk å kjøpte meg den lilla CB digital el tester også. Der var en kjip tom sirkel!! Som egentlig vil si at jeg er en del dager unna :dead: :shifty: :shifty:

Vi legger inn aksjer daglig rundt EL:angelic: Er så redd for å misse. Har funket med mine to forrige unger.
Men vet de sier annenhver dag for å spare opp svømmere.
Men hvis annenhver dag så er jo den planen din der bra ja:happy:

Ut fra temperaturen kan det jo virke som egget slapp i går? Må ha tre dager, så får du svaret :pompus:
Er det normalt at tempen dropper sånn når egget slipper da? Har ikke tempet lenge nok til å se noe mønster enda :scratch

Ble ikke noe aksjer i kveld. Ble heller en real krangel fordi samboer ikke ville legge aksjer og mener jeg legger for mye i det (men han vil at vi skal fortsette å prøve da)… han mener man har større sjanse med mindre sex… logisk :rolleyes: Så det var den PP… og nå får jeg ikke sove… krysse fingrene for at det klaffa med sex to dager og dagen før EL. Jeg orker snart ikke mer av denne prøvingen… trenger pause for jeg blir så stressa og samboer er så lite stressa at jeg blir sur.

Frykter jeg har ødelagt for eggløsningen med å spise ananas før el :depressed: iallefall ikke mye positivt å hente fra testen, CD 21 å eggløsning skulle etter planen kommet for to dager siden..

Ble ikke noe aksjer i kveld. Ble heller en real krangel fordi samboer ikke ville legge aksjer og mener jeg legger for mye i det (men han vil at vi skal fortsette å prøve da)… han mener man har større sjanse med mindre sex… logisk :rolleyes: Så det var den PP… og nå får jeg ikke sove… krysse fingrene for at det klaffa med sex to dager og dagen før EL. Jeg orker snart ikke mer av denne prøvingen… trenger pause for jeg blir så stressa og samboer er så lite stressa at jeg blir sur.
Åååh. Føler med deg. Ble ofte sånn med oss på de to forrige også. Det er jo stressende de for de også, men de skjønner nok ikke helt hvordan vi har det heller. Håper det hjelper med to dager før!! :smiley-angelic001

Noen som har opplevd å gå fra ingen blinkende smiley rett til en fast??
Håper ikke kroppen tuller :smiley-angelic001
Samtidig begynner mannen å skylde på «post-not-clarity» hver gang vi har hatt ubeskyttet samleie, senest i går. Da får hab litt panikken for barn nr 3:shifty::hilarious:
Så får se om jeg får lurt han i seng i kveld og:angelic::facepalm::hilarious:

Vedlegg

• IMG_9572.jpeg
    IMG_9572.jpeg
    852,8 KB · Visninger: 17
Blir med her også, tror nok jeg har ikm i uke 44/45.

Emine89 - 34 - B3 - PP7 - EL ca. 22.10 - IKM 03.11/04.11

Noen som har opplevd å gå fra ingen blinkende smiley rett til en fast??
Håper ikke kroppen tuller :smiley-angelic001
Samtidig begynner mannen å skylde på «post-not-clarity» hver gang vi har hatt ubeskyttet samleie, senest i går. Da får hab litt panikken for barn nr 3:shifty::hilarious:
Så får se om jeg får lurt han i seng i kveld og:angelic::facepalm::hilarious:
Jeg har opplevd det :)

Åh, det er så kjedelig når mennene ikke forstår :Heartpink det kan jo være hav kjenner at han ikke gjør det helt til heller? Ikke fordi han ikke liker deg osv, men pga presset. At det er lettere å bare være avvisende enn å prøve og ikke få til. Og du vet, angrep er det beste forsvar.. Håper dere får en fin helg til tross :Heartpink (to dager før er beste tiden!)

Når jeg stod opp første gang var ikke testen positiv, men to timer etter var den det. Opplevde det samme i går. Og ikke positivt på dagen og kvelden.. Hva er det da? Vanskelig å planlegge sex og time :arghh:

Kl. 9 dette (men negative to timer før)

Vedlegg

• 20241019_093350.jpg
    20241019_093350.jpg
    1,1 MB · Visninger: 22
Frykter jeg har ødelagt for eggløsningen med å spise ananas før el :depressed: iallefall ikke mye positivt å hente fra testen, CD 21 å eggløsning skulle etter planen kommet for to dager siden..
Men hadde du en kjemisk/SA nå sist? Mulig jeg blander nicket, i så fall beklager!

Når jeg stod opp første gang var ikke testen positiv, men to timer etter var den det. Opplevde det samme i går. Og ikke positivt på dagen og kvelden.. Hva er det da? Vanskelig å planlegge sex og time :arghh:

Kl. 9 dette (men negative to timer før)
Ikke opplevd selv! Så vanskelig:dead:

Last edited:
Åh, det er så kjedelig når mennene ikke forstår :Heartpink det kan jo være hav kjenner at han ikke gjør det helt til heller? Ikke fordi han ikke liker deg osv, men pga presset. At det er lettere å bare være avvisende enn å prøve og ikke få til. Og du vet, angrep er det beste forsvar.. Håper dere får en fin helg til tross :Heartpink (to dager før er beste tiden!)
Ha har så mye på jobben også, så tror det er litt kombinasjon av alt mulig. Vi snakka en del i dag, og han sier det at han føler han må prestere hele tiden og at det blir så mekanisk og at han føler han «svikter» meg om vi ikke får det til :Heartred Men vi løste opp i det, og la jo inn aksjer både onsdag og torsdag, og eggløsningsdagen var i følge testing osv i går (fredag) så bør ha klaffa greit om det var meninga!

Ha har så mye på jobben også, så tror det er litt kombinasjon av alt mulig. Vi snakka en del i dag, og han sier det at han føler han må prestere hele tiden og at det blir så mekanisk og at han føler han «svikter» meg om vi ikke får det til :Heartred Men vi løste opp i det, og la jo inn aksjer både onsdag og torsdag, og eggløsningsdagen var i følge testing osv i går (fredag) så bør ha klaffa greit om det var menmeninga
Samboeren min syns også det er litt mekanisk. Her er babyønske veldig stort, men han syns det er slitsomt å skulle "prestere" flere dager på rad. Han føler også vi ligger bare for å ligge og at det er litt lite kjærlighet i det. Derfor må jeg jobbe litt for å varme han opp :hilarious: Men det funker :D Litt synd vi har ei lillemor som har for vane å våkne når vi skal kose oss, så da blir akten ødelagt :banghead: Så her skulle vi egentlig ha tre dager på rad, men ble bare to pga. henne. Krysser likevel fingrene for at det gikk! Blir spennende dager fremover!!

Back
Topp