Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer plutselig! Men ser du tester tidlig på dagen. Har lest at man ideelt sett skal teste mellom 11-16. Jeg selv får sterkest sent på kveld. Men kan være helt lys på morgenen. Bare er tips!Her er det lite til ingen action på el testene iallfall.. Vis vedlegget 446171
Har forsøkt å teste på kveld, men til meg ser det ut til at det er sterkest på morgenenKommer plutselig! Men ser du tester tidlig på dagen. Har lest at man ideelt sett skal teste mellom 11-16. Jeg selv får sterkest sent på kveld. Men kan være helt lys på morgenen. Bare er tips!
Da såHar forsøkt å teste på kveld, men til meg ser det ut til at det er sterkest på morgenen
Har endret på degHer trur jeg EL-dato og IKM-dato er feil ut fra det jeg skrev først. Ser ut som MAen førte til en lenger syklus denne måneden. Så ny EL-dato er 17/10 og ny IKM er 01/11
Hadde tatt en runde i kveldIsond - 43 - B3 - PP snart to år - EL 17/10 - IKM 01/11
Får tidligere eggløsning enn forventet, så uke 44 istedet for uke 45.
Har positiv eltest i dag, på CD9.....Sjansene er sikkert mikroskopiske med så tidlig eggløsning.
Vi har ikke mulighet til å legge inn aksjer i morgen kveld, så det må bli enten i kveld eller i morgen tidlig. Hvilken av de to vil være best når eltest er positiv i dag?
Det er kanskje best. Har hatt positive tester over 2-3 dager noen ganger, men kommer eggløsning uansett ca. 24 timer etter første positive test, selv om den evt. er positiv i morgen også og ikke blir negativ før fredag f.eks.?Hadde tatt en runde i kveld
Tror ikke vi får til begge deler. Neste mulighet er fredag kveld, men det er vel uansett for sent.Har skjønt det slik at ved positiv eggløsningstest betyr det at eggløsning finner sted ca. 24-48 timer etter positiv test. Har også lest flere steder at man er mest fruktbar i dagene før eggløsning, så jeg hadde tatt en runde i kveld. Men om dere også kan ta en runde i morgen så skader jo ikke det
Kjør på med beggeIsond - 43 - B3 - PP snart to år - EL 17/10 - IKM 01/11
Får tidligere eggløsning enn forventet, så uke 44 istedet for uke 45.
Har positiv eltest i dag, på CD9.....Sjansene er sikkert mikroskopiske med så tidlig eggløsning.
Vi har ikke mulighet til å legge inn aksjer i morgen kveld, så det må bli enten i kveld eller i morgen tidlig. Hvilken av de to vil være best når eltest er positiv i dag?
Hurra, for din situasjon kan vi juble har du her det kjekt på samling alene i senga?Ingen EL enda og hjem om noen timer