❤️ IKM uke 44 ❤️

Her er det lite til ingen action på el testene iallfall.. :dead:
IMG_4619.png

Her er det lite til ingen action på el testene iallfall.. :dead: Vis vedlegget 446171
Kommer plutselig! Men ser du tester tidlig på dagen. Har lest at man ideelt sett skal teste mellom 11-16. Jeg selv får sterkest sent på kveld. Men kan være helt lys på morgenen.:) Bare er tips!

Kommer plutselig! Men ser du tester tidlig på dagen. Har lest at man ideelt sett skal teste mellom 11-16. Jeg selv får sterkest sent på kveld. Men kan være helt lys på morgenen.:) Bare er tips!
Har forsøkt å teste på kveld, men til meg ser det ut til at det er sterkest på morgenen :)

Her trur jeg EL-dato og IKM-dato er feil ut fra det jeg skrev først. Ser ut som MAen førte til en lenger syklus denne måneden. Så ny EL-dato er 17/10 og ny IKM er 01/11 :)

Isond - 43 - B3 - PP snart to år - EL 17/10 - IKM 01/11

Får tidligere eggløsning enn forventet, så uke 44 istedet for uke 45.

Har positiv eltest i dag, på CD9.....Sjansene er sikkert mikroskopiske med så tidlig eggløsning.

Vi har ikke mulighet til å legge inn aksjer i morgen kveld, så det må bli enten i kveld eller i morgen tidlig. Hvilken av de to vil være best når eltest er positiv i dag?

Gikk plutselig tom for eggløsningstester, trodde jeg hadde en ekstra pakke :schocked028
Finner selvsagt ikke make sure noen steder i nærheten, og ba mannen kjøpe med det han fant på vei hjem - som var metode tester i stav :chicken:
Noen som har erfaring med disse? Er vel ikke så lett å sammenligne stigning kanskje?

Har positiv eltest i dag, på CD9.....Sjansene er sikkert mikroskopiske med så tidlig eggløsning.

Vi har ikke mulighet til å legge inn aksjer i morgen kveld, så det må bli enten i kveld eller i morgen tidlig. Hvilken av de to vil være best når eltest er positiv i dag?
Hadde tatt en runde i kveld :)

Har skjønt det slik at ved positiv eggløsningstest betyr det at eggløsning finner sted ca. 24-48 timer etter positiv test. Har også lest flere steder at man er mest fruktbar i dagene før eggløsning, så jeg hadde tatt en runde i kveld. Men om dere også kan ta en runde i morgen så skader jo ikke det :D

Har skjønt det slik at ved positiv eggløsningstest betyr det at eggløsning finner sted ca. 24-48 timer etter positiv test. Har også lest flere steder at man er mest fruktbar i dagene før eggløsning, så jeg hadde tatt en runde i kveld. Men om dere også kan ta en runde i morgen så skader jo ikke det :D
Tror ikke vi får til begge deler. Neste mulighet er fredag kveld, men det er vel uansett for sent.

Kjør på med begge :angelic:

Går saaakte men sikkert rett vei her, der er så slitsomt med lang lh stigning :banghead::dead::knegg: i følge Fertilitfriend skal eggløsning være i dag, men det er enda flere dager til. Lørdag, søndag kanskje? Cd 19 i dag.

Vedlegg

• Screenshot_20241017_085834_FF App.jpg
    Screenshot_20241017_085834_FF App.jpg
    123,8 KB · Visninger: 20
Sjekker LH igjen i ettermiddag, bruker egentlig det som referanse, men ventetiden er lang, så må ha noe å gjøre hehe. Gubben sparer på godsakene og, hans taktikk er det denne måneden - jeg er redd for å ikke ha nok svømmere på plass, men det har jo ikke fungert til nå, så får teste dette nå :laughing002

Back
Topp