Håper det!Jeg har nesten alltid murringer mellom 1 og 7 DPO! Er nok bare hormoner![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det!Jeg har nesten alltid murringer mellom 1 og 7 DPO! Er nok bare hormoner![]()

Har du tatt ny test i ettermiddag?Her skjer det greier???
Blinkende smiley i går og i dag og nå den nederste strimlene der![]()
Denne gangen følger strimlene CB digital, så håper det er et godt tegn![]()
Spent på om du blir noe mer på testene i morgenJeg har testet i dag, bildene ligger i IKM uke 40 tråden8dpo og jeg er så distrahert og spent i dag. Redd det jeg ser er ingenting eller feil, så det blir spennende i morgen
![]()
Håper veldig på at alle gode ting er 3
![]()
Krysser fingrene, blitt spennende dager fremover her nå!En oppdatering fra meg!
Tok Metode sin tidligtest i dag (8DPO), og den var negativ Tok ikke testen på morgenurin da. Håper jeg ser antydning til strek i morgen tidlig..
Ser strek med mitt streksynJeg har testet i dag, bildene ligger i IKM uke 40 tråden8dpo og jeg er så distrahert og spent i dag. Redd det jeg ser er ingenting eller feil, så det blir spennende i morgen
![]()
Håper veldig på at alle gode ting er 3
![]()
(Det er godt utviklet
)Ja, og den er ikke positiv endaHar du tatt ny test i ettermiddag?

Jo, skjønner hva du menerVis vedlegget 446685Ser dere noe het, eller har jeg offisielt blitt gal? Har testet med Metode sin tidligtest og er 8DPO.
Men er den tørket?Kjedelig, men den som venter på noe godtJa, og den er ikke positiv enda![]()
Blinker enda og strimmel på rundt 0,6

Ja, det er den. Har det noe å si? Det er kanskje vanlig med skyggestrek da?Jo, skjønner hva du menerMen er den tørket?
Synes jeg ser noe, men usikker om det er skygge eller om det er begynnelsen på noe rosaVis vedlegget 446685Ser dere noe het, eller har jeg offisielt blitt gal? Har testet med Metode sin tidligtest og er 8DPO.
Litt mørkt bilde.
Ser nooooeJo, skjønner hva du menerMen er den tørket?
Sender mange klemmer til deg, og et lite hodeklask til mannenKnekken i kveld. EL test mye svakere igjen, tom for CB digital og mannen virker son han har snudd fra ja til nei på baby nr.3![]()

Så kjedelig når ting trekker ut og er uforutsigbartKnekken i kveld. EL test mye svakere igjen, tom for CB digital og mannen virker son han har snudd fra ja til nei på baby nr.3![]()
og dumt at mannen veksler på hva han vil og skaper forvirring og usikkerhet. Sender en klem Huff, så leit at det oppleves så uforutsigbartKnekken i kveld. EL test mye svakere igjen, tom for CB digital og mannen virker son han har snudd fra ja til nei på baby nr.3![]()
Jeg har opplevd det selv, men om det en feil vet jeg jo egentlig ikke. Men gleder meg til å se en til test i morgenJa, det er den. Har det noe å si? Det er kanskje vanlig med skyggestrek da?
Jeg ser noe, og jeg har ikke noe streksyn! Ta en ny i morgen og se på den innen fem minutter. Så spennendeVis vedlegget 446685Ser dere noe het, eller har jeg offisielt blitt gal? Har testet med Metode sin tidligtest og er 8DPO.

Bare det er to streker på graviditetstesten jeg planlegger å ta på lørdag, så er jeg strålende fornøyd