❤️ IKM uke 44 ❤️

Har ikke noe trua på denne temp grafen, så lot være å teste idag. Får se om tr dukker opp idag eller i morgen..
IMG_5024.jpeg

10 DPO og blenda :arghh: Lite symptomer, så gikk hvert fall fint å holde seg med testing til nå. Men så lite motivert for en ny pp:sad010 Det blir PP5… Kuttet forrige uke ned til en amming om dagen, så forhåpentligvis gjør det susen!
IMG_8826.jpeg

10 dpo :happy: var helt sikker på at det ikke hadde gått da jeg ble vanvittig kvalm allerede 8dpo i forrige svangerskap, og her var testene blenda i går, og null symptomer. Skulle bare ta en test i dag for sikkerhets skyld før jeg tar medisinene mine, som er kontraindiserte ved svangerskap. Ser ut som om jeg må holde av medisinene de neste dagene inntil jeg kan være helt sikker:happy093

IMG_0670.jpeg

10 dpo :happy: var helt sikker på at det ikke hadde gått da jeg ble vanvittig kvalm allerede 8dpo i forrige svangerskap, og her var testene blenda i går, og null symptomer. Skulle bare ta en test i dag for sikkerhets skyld før jeg tar medisinene mine, som er kontraindiserte ved svangerskap. Ser ut som om jeg må holde av medisinene de neste dagene inntil jeg kan være helt sikker:happy093

Vis vedlegget 447031
Ser strek der ❤️

10 DPO og blenda :arghh: Lite symptomer, så gikk hvert fall fint å holde seg med testing til nå. Men så lite motivert for en ny pp:sad010 Det blir PP5… Kuttet forrige uke ned til en amming om dagen, så forhåpentligvis gjør det susen!Vis vedlegget 447030
Huff, skjønner du blir demotivert.. Amming er som sagt litt drepen for hormonene rundt dette, så kanskje hjelper det, ja :Heartred

Vis vedlegget 447031
Jeg ser, jeg ser! Skal du prøve en digital og?

Ja, kort mens. Gynekologen sa i dag at den var tykk nok i dag, så om den var så tykk ved eggløsning skulle det holde til å kunne feste seg var hennes ord. Synes jo det var litt rart selv, da det ikke fester seg ved eggløsning, men hun er fagpersonen. :knegg: kan være hun mente implantasjonen (hun er opprinnelig finsk, så litt sånn språkbarrierer mellom oss i dag hehe).

Om du uansett går privat så ville jeg bare hevet meg rundt å bestille. Der jeg bestilte først, spesialist i kvinnehelse, var det over en måned ventetid.. Mulig det er kortere andre plasser altså!

Godt at gubben får sjekket sitt i alle fall! Og hun ga i alle fall rådet om at hun mente det var greit å ta det med fagfolk ang deg, det er jo en liten vurdering i det utspillet og. Da har du litt å komme med om du velger å ta det med legen din (og).
Så bra at hun sa den så tykk nok ut! Kanskje lurt å bare booke en time ja. Har et ørlite håp om at spira kan sitte lettere denne PP hvis det stemmer at jeg hadde kjemisk nå. Dilemma, ønsker egentlig ikke august-baby, men vil ikke hoppe over og da er det typisk min flaks med klaff :laughing002 blir jo glad uansett da :shy:

God morgen!
Tok en digital i går kveld, og ny strimmel i dag. Ser i alle fall ut som hcg stiger. LH test stiger også så den slår nok godt ut på hcg :smiley-bounce012

Hjelpes så rart! Var ikke forberedt for at det skulle gå så fort..

Vedlegg

• IMG_8026.jpeg
    IMG_8026.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 73
God morgen! Jeg er utålmodig, og må ventilere :wacky:

Jeg har tracket syklusene mine med Flo-appen så lenge jeg kan huske, og har stort sett fått TR når jeg skal, hver gang (med pluss/minus 1 dag i slingring). Slutta på p-pilla (Mirabella) i august og har hatt TR på besøk som normalt 2 ganger etterpå. Har starta på PP1 nå, så har egentlig ikke myndighet til å være utålmodig xsmile6

Appen sier EL 10/10 og IKM 26.10. Jeg har tatt 6 tester siden 24.10, og alle er blenda. Seneste tok jeg nå i morgest.

Helt siden 2 dager før IKM har humøret svinget. Jeg er øm i brystvortene, det murrer og stikker i nedre del av rygg, mage, nede på begge sidene, og oppleves støl i nedre del av mage. Dette har pågått nå i seks dager. Testene er like hvite og TR er ingensted å se :wacky: Til vanlig så har jeg murringer og stikking dagen før TR kommer, og første dagen av menstruasjonen. Så går det over.

Er det noen andre her inne som har opplevd dette? Noen andre som har en stødig syklus som begynner å tulle med en gang man skal prøve å bli gravid? :knegg:

God morgen! Jeg er utålmodig, og må ventilere :wacky:

Jeg har tracket syklusene mine med Flo-appen så lenge jeg kan huske, og har stort sett fått TR når jeg skal, hver gang (med pluss/minus 1 dag i slingring). Slutta på p-pilla (Mirabella) i august og har hatt TR på besøk som normalt 2 ganger etterpå. Har starta på PP1 nå, så har egentlig ikke myndighet til å være utålmodig xsmile6

Appen sier EL 10/10 og IKM 26.10. Jeg har tatt 6 tester siden 24.10, og alle er blenda. Seneste tok jeg nå i morgest.

Helt siden 2 dager før IKM har humøret svinget. Jeg er øm i brystvortene, det murrer og stikker i nedre del av rygg, mage, nede på begge sidene, og oppleves støl i nedre del av mage. Dette har pågått nå i seks dager. Testene er like hvite og TR er ingensted å se :wacky: Til vanlig så har jeg murringer og stikking dagen før TR kommer, og første dagen av menstruasjonen. Så går det over.

Er det noen andre her inne som har opplevd dette? Noen andre som har en stødig syklus som begynner å tulle med en gang man skal prøve å bli gravid? :knegg:
Høres nesten ut som du kan ha eggløsning? Har du sjekket det? Etter ppiller et det ofte at systemet ikke er som det var før man startet, det tar noen måneder før det er på plass som tidligere. Du hadde ikke eggløsning 10/10, så da er spørsmålet om det har vært etterpå, eller om det et nå, eller om den kommer? :knegg:

Høres nesten ut som du kan ha eggløsning? Har du sjekket det? Etter ppiller et det ofte at systemet ikke er som det var før man startet, det tar noen måneder før det er på plass som tidligere. Du hadde ikke eggløsning 10/10, så da er spørsmålet om det har vært etterpå, eller om det et nå, eller om den kommer? :knegg:
Det har jo gått noen måneder :knegg: ønsketenking dette her. Har ikke sjekket i forhold til EL, hvor er mensen min som skulle vært her som normalt :laughing002

Jeg må nok bestille eggløsningstester ja. Herlighet så rart å ikke være på klokka lengre :wacky: Irriterende faktisk, har jo tydeligvis null kontroll

Jeg ser, jeg ser! Skal du prøve en digital og?
Jeg har ingen, og så ingen digitale tidligtester sist jeg var på apoteket, men turte forsåvidt heller ikke å spørre :smiley-ashamed005 Men jeg lurer på om jeg faktisk er tom for alle typer tester, så vurderer å suse på apoteket i lunsjen. Jeg har alltid visst at jeg er av typen som ikke kan ha sjokolade liggende i huset, for da ryker de tvert, og det var skuffende å oppdage at det samme gjelder graviditetstester :laughing002

Det har jo gått noen måneder :knegg: ønsketenking dette her. Har ikke sjekket i forhold til EL, hvor er mensen min som skulle vært her som normalt :laughing002

Jeg må nok bestille eggløsningstester ja. Herlighet så rart å ikke være på klokka lengre :wacky: Irriterende faktisk, har jo tydeligvis null kontroll
Ja skjønner deg! Frustrerende altså :dead: Og så er vi så ulike, noen blir stresset av temperaturmåling og tester, mens andre blir mer stresset av å ikke ha kontroll :laughing002 Jeg er av siste type :angelic: Om mensen skulle komme kan du jo ordne deg tester om du ønsker ja, om det føles bedre å vite litt mer! :)

Og så er det jo veldig spennende da (kanskje mer for oss en deg, du er vel mest frustrert :laughing002:bag:) - vet jo ikke når du kan forvente noen positiv test :woot:

Jeg har ingen, og så ingen digitale tidligtester sist jeg var på apoteket, men turte forsåvidt heller ikke å spørre :smiley-ashamed005 Men jeg lurer på om jeg faktisk er tom for alle typer tester, så vurderer å suse på apoteket i lunsjen. Jeg har alltid visst at jeg er av typen som ikke kan ha sjokolade liggende i huset, for da ryker de tvert, og det var skuffende å oppdage at det samme gjelder graviditetstester :laughing002
Ja, da må du muligens dra ut å ordne noe hihi.. Men testen var jo ganske tydelig da :Heartred

I dag tidlig kom det slim med blod i, etterfulgt av litt små blødning! Heiv oss i seng og krysser for at jeg er superfertil:woot: mulig det er mensen også, uansett hva det er så er det veldig velkomment:woot: Håper det skjer noe nå, såå lei av å vente:smiley-angelic001

Back
Topp