❤️ IKM uke 44 ❤️

Her er alle testene fra i dag, rakk ikke å ta bilde en og en, tatt på ulike tidspunkt i mellom slagene :knegg:

Vedlegg

• 20241030_175350.jpg
    20241030_175350.jpg
    1,3 MB · Visninger: 94
Har du tempet tidligere? Håpet er ikke ute før tanta kommer :Heartpink
Har bare tempet 1 syklus før denne, å den var så ustabil at den kan ikke sammenlignes med noe :hilarious: det finnes jo noen som ikke får positiv test før etter IKM, så lever et lite håp enda langt der inne!

Jeg får plutselig ikke varsel her lenger :arghh:

Tempen går nedover, så blir nok TR til helga som antatt! Ikke testet noe, men venter og ser…

Tenkte å holde meg unna testing i dag - men røk på en liten kveldstest på utvanna urin og tror jeg ser noe der??? Til og men mannen ser noe - men mener den er for svak til å bli gira. Ser ut som den har farge i virkeligheten. Måtte legge inn i premom for å få på lommelykt når jeg tar bilde :hilarious:
Noen andre som ser? 9DPO i dag, samme test bare med og uten lys. Ikke tidligtester men vanlige 25 ml fra MakeSure
IMG_0529.jpeg

IMG_0528.jpeg

Tenkte å holde meg unna testing i dag - men røk på en liten kveldstest på utvanna urin og tror jeg ser noe der??? Til og men mannen ser noe - men mener den er for svak til å bli gira. Ser ut som den har farge i virkeligheten. Måtte legge inn i premom for å få på lommelykt når jeg tar bilde :hilarious:
Noen andre som ser? 9DPO i dag, samme test bare med og uten lys. Ikke tidligtester men vanlige 25 ml fra MakeSureVis vedlegget 447126
Vis vedlegget 447128
Jeg ser, jeg ser! :excited001 trenger ikke trykke bildet stort en gang :dance011

Noen andre som ser? 9DPO i dag, samme test bare med og uten lys. Ikke tidligtester men vanlige 25 ml fra MakeSureVis vedlegget 447126
Vis vedlegget 447128
Jeg ser!! Krysser fingrene for at den blir sterkere de neste dagene :biggrin

Back
Topp