Jeg kan settes på TR
Jeg kan settes på TR, kom 5 dager tidligere enn forventet. Syklusen er ikke helt i vater siden jeg fremdeles fullammer
Masse lykke til videre til dere hvilken ikm gruppe blir det nå på dere?Kan settes på TR
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan settes på TR
Jeg kan settes på TR, kom 5 dager tidligere enn forventet. Syklusen er ikke helt i vater siden jeg fremdeles fullammer
Masse lykke til videre til dere hvilken ikm gruppe blir det nå på dere?Kan settes på TR
Har du tempet tidligere? Håpet er ikke ute før tanta kommerDen ser sånn ut jeg bruker bestandig våkne til mensen, så litt merkelig.
Vis vedlegget 447116
Har bare tempet 1 syklus før denne, å den var så ustabil at den kan ikke sammenlignes med noe det finnes jo noen som ikke får positiv test før etter IKM, så lever et lite håp enda langt der inne!Har du tempet tidligere? Håpet er ikke ute før tanta kommer
Hvor mange dpo er du idag?Her er alle testene fra i dag, rakk ikke å ta bilde en og en, tatt på ulike tidspunkt i mellom slagene
Har ingen anelse om hvordan kroppen blir denne syklusen så får bare gå utifra 28 dagers syklus og sette meg på ikm 48Masse lykke til videre til dere hvilken ikm gruppe blir det nå på dere?
Føler jeg ser en strek på den øverste testenHer er alle testene fra i dag, rakk ikke å ta bilde en og en, tatt på ulike tidspunkt i mellom slagene
Så i den andre tråden at du spotter, håper det er festeblødning Så rart at det ikke kommer varsler! Står alle trådene som lest da?Jeg får plutselig ikke varsel her lenger
Tempen går nedover, så blir nok TR til helga som antatt! Ikke testet noe, men venter og ser…
9 DPO, men som sagt har jeg testet positivt da med de andreHvor mange dpo er du idag?
Det skal ikke være der altsåFøler jeg ser en strek på den øverste testen
Takk! Får varsel når noen siterer meg, men ikke ellers…Så i den andre tråden at du spotter, håper det er festeblødning Så rart at det ikke kommer varsler! Står alle trådene som lest da?
Trenger ikke bety at du tester så tidlig denne gangen da, så enda håp!9 DPO, men som sagt har jeg testet positivt da med de andre
Jeg ser, jeg ser! trenger ikke trykke bildet stort en gangTenkte å holde meg unna testing i dag - men røk på en liten kveldstest på utvanna urin og tror jeg ser noe der??? Til og men mannen ser noe - men mener den er for svak til å bli gira. Ser ut som den har farge i virkeligheten. Måtte legge inn i premom for å få på lommelykt når jeg tar bilde
Noen andre som ser? 9DPO i dag, samme test bare med og uten lys. Ikke tidligtester men vanlige 25 ml fra MakeSureVis vedlegget 447126
Vis vedlegget 447128
Neiii Må på apoteket i morgen!!Har du digital å ta og?
Jeg ser!! Krysser fingrene for at den blir sterkere de neste dageneTenkte å holde meg unna testing i dag - men røk på en liten kveldstest på utvanna urin og tror jeg ser noe der??? Til og men mannen ser noe - men mener den er for svak til å bli gira. Ser ut som den har farge i virkeligheten. Måtte legge inn i premom for å få på lommelykt når jeg tar bilde
Noen andre som ser? 9DPO i dag, samme test bare med og uten lys. Ikke tidligtester men vanlige 25 ml fra MakeSureVis vedlegget 447126
Vis vedlegget 447128
Har du fått tatt ny test?Jeg ser!! Krysser fingrene for at den blir sterkere de neste dagene
Har du fått tatt ny test?