Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser økningen11 og 12 dpo, her er det en spire vel Må få tak i digital test i morgen Vis vedlegget 447317Vis vedlegget 447318
Takk, så snilt av deg å skrive. Tør ikke teste enda, er blitt så redd etter alle de kjemiske dessverre. Men tempen gikk litt opp i dag, så jeg venter og ser.Da var uken vår kommet til en slutt! Vi håper for dere siste, det er god plass på gravid listen vår!
@Isond vi håper for deg! Måtte dette være måneden som ble endestasjon for prøvingen deres
@Blomsten84 ønskes lykke til med testing i neste uke!
@Amy_ har vi ikke hørt fra, ei heller Håpefullprøver2024 (ikke registrert Nick). Oppdater oss gjerne!
@Aili - har du testet mer? Du hadde fine begynnende babystreker! Skal jeg føre deg opp på gravidlisten nå?
@Ønskeomsøsken2015 har ikm i dag, fat du testet?
@Frostbite - dine datoer et jo litt usikre, har du testet i dag? Vi ønsker deg lykke til i uken som kommer, måtte det dukke opp en strek til å testen fin fremover!
Hvordan har det vært når du har hatt kjemisk før? Hvor lenge etter ikm har du fått blødning og temperaturfall da?Takk, så snilt av deg å skrive. Tør ikke teste enda, er blitt så redd etter alle de kjemiske dessverre. Men tempen gikk litt opp i dag, så jeg venter og ser.
Har vært fra et par dager etter IKM til halvannen uke etter da jeg kom lengst. Har ikke noen symptomer heller så tidlig.Hvordan har det vært når du har hatt kjemisk før? Hvor lenge etter ikm har du fått blødning og temperaturfall da?