❤️ IKM uke 44 ❤️

11 og 12 dpo, her er det en spire vel :Heartred Må få tak i digital test i morgen
IMG_7899.jpeg
IMG_7897.jpeg

Da var uken vår kommet til en slutt! Vi håper for dere siste, det er god plass på gravid listen vår!

@Isond vi håper for deg! Måtte dette være måneden som ble endestasjon for prøvingen deres :Heartred

@Blomsten84 ønskes lykke til med testing i neste uke!

@Amy_ har vi ikke hørt fra, ei heller Håpefullprøver2024 (ikke registrert Nick). Oppdater oss gjerne!

@Aili - har du testet mer? Du hadde fine begynnende babystreker! Skal jeg føre deg opp på gravidlisten nå?

@Ønskeomsøsken2015 har ikm i dag, fat du testet?

@Frostbite - dine datoer et jo litt usikre, har du testet i dag? Vi ønsker deg lykke til i uken som kommer, måtte det dukke opp en strek til å testen fin fremover!
Takk, så snilt av deg å skrive. :Heartred Tør ikke teste enda, er blitt så redd etter alle de kjemiske dessverre. Men tempen gikk litt opp i dag, så jeg venter og ser.

Takk, så snilt av deg å skrive. :Heartred Tør ikke teste enda, er blitt så redd etter alle de kjemiske dessverre. Men tempen gikk litt opp i dag, så jeg venter og ser.
Hvordan har det vært når du har hatt kjemisk før? Hvor lenge etter ikm har du fått blødning og temperaturfall da?

Back
Topp