Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser økningen11 og 12 dpo, her er det en spire vel Må få tak i digital test i morgen Vis vedlegget 447317Vis vedlegget 447318
Takk, så snilt av deg å skrive. Tør ikke teste enda, er blitt så redd etter alle de kjemiske dessverre. Men tempen gikk litt opp i dag, så jeg venter og ser.Da var uken vår kommet til en slutt! Vi håper for dere siste, det er god plass på gravid listen vår!
@Isond vi håper for deg! Måtte dette være måneden som ble endestasjon for prøvingen deres
@Blomsten84 ønskes lykke til med testing i neste uke!
@Amy_ har vi ikke hørt fra, ei heller Håpefullprøver2024 (ikke registrert Nick). Oppdater oss gjerne!
@Aili - har du testet mer? Du hadde fine begynnende babystreker! Skal jeg føre deg opp på gravidlisten nå?
@Ønskeomsøsken2015 har ikm i dag, fat du testet?
@Frostbite - dine datoer et jo litt usikre, har du testet i dag? Vi ønsker deg lykke til i uken som kommer, måtte det dukke opp en strek til å testen fin fremover!
Hvordan har det vært når du har hatt kjemisk før? Hvor lenge etter ikm har du fått blødning og temperaturfall da?Takk, så snilt av deg å skrive. Tør ikke teste enda, er blitt så redd etter alle de kjemiske dessverre. Men tempen gikk litt opp i dag, så jeg venter og ser.
Har vært fra et par dager etter IKM til halvannen uke etter da jeg kom lengst. Har ikke noen symptomer heller så tidlig.Hvordan har det vært når du har hatt kjemisk før? Hvor lenge etter ikm har du fått blødning og temperaturfall da?
Har tenkt på deg i dag! Men skjønner at du ønsker å gjøre det på en måten du klarer å takle det på, enten det er baby eller kjemiskHar vært fra et par dager etter IKM til halvannen uke etter da jeg kom lengst. Har ikke noen symptomer heller så tidlig.
Takk. Tempen er fremdeles høy, men lurer på om det kan være fordi jeg tar en dose crinone per dag. Kjenner murringer, så er sikkert bare spm. om dager før jeg begynner å blø.Har tenkt på deg i dag! Men skjønner at du ønsker å gjøre det på en måten du klarer å takle det på, enten det er baby eller kjemisk
Spent på dine vegne, det kan jo høres ut som om det er en sjanse for at du faktisk er gravid?Takk. Tempen er fremdeles høy, men lurer på om det kan være fordi jeg tar en dose crinone per dag. Kjenner murringer, så er sikkert bare spm. om dager før jeg begynner å blø.
Har fått progesteron som jeg fikk beskjed om å ta fra positiv test, siden jeg har hatt så mange kjemiske. Så tok fra jeg skimtet den skyggestreken på onsdag. Vet ikke helt om jeg egentlig trenger det, men er noe som er lavterskel å gi til noen som har mistet flere ganger i tilfelle det hjelper (fordi det skader i alle fall ikke). Vet ikke om en dose (100mg) per dag er nok til å holde tilbake mensen. Jeg har brukt lutinus før, samme dose som crinone, og mens kom likevel. Men kanskje crinone er sterkere, vet ikke.Murringer et veldig vanlig når man er gravid. Men crione, er det tilskudd av progesteron? Det trenger du vel ikke ta om du ikke er gravid? Hvilket råd har du fått rundt det av gynekologen/legen? Vil det holde mensen unna (om du ikke er gravid) f.eks?
Kanskje. Tør ikke å teste mer. Høres sikkert latterlig ut, men har hatt så mange kjemiske at for meg er det bedre å få mens etterhvert enn å se nok en negativ test.Spent på dine vegne, det kan jo høres ut som om det er en sjanse for at du faktisk er gravid?
Ja, jeg skjønner. Det er skikkelig vondt. Det blir spennende å se om tr kommer eller om du får tatt en test etterhvert. Krysser fingrene for gode nyheter etterhvertKanskje. Tør ikke å teste mer. Høres sikkert latterlig ut, men har hatt så mange kjemiske at for meg er det bedre å få mens etterhvert enn å se nok en negativ test.
Så gøy at testene dine ble positive etterhvert blir du ikke skuffet av å få negative tester veldig tidlig? Eller var du så sikker/kjente det på deg at det gikk veien? Håper spira sitter hele veien, gratulerer så myeDagens 10 DPO
Skjønner det Jeg tror crione vil forsinke ting, men dette må du bare finne ut. Krysser fingrene for at det er spire som holder mensen unnaHar fått progesteron som jeg fikk beskjed om å ta fra positiv test, siden jeg har hatt så mange kjemiske. Så tok fra jeg skimtet den skyggestreken på onsdag. Vet ikke helt om jeg egentlig trenger det, men er noe som er lavterskel å gi til noen som har mistet flere ganger i tilfelle det hjelper (fordi det skader i alle fall ikke). Vet ikke om en dose (100mg) per dag er nok til å holde tilbake mensen. Jeg har brukt lutinus før, samme dose som crinone, og mens kom likevel. Men kanskje crinone er sterkere, vet ikke.
Så herlig! Gratulerer så mye, så stasDagens 10 DPO
Klarte ikke å la være Har vært sikker i tre dager nå, fikk svak positiv test i går. Vært kvalm og trøtt, meget gjenkjennbart fra tidligere, men dog veeeeldig tidlig å få symptomer (ikke hatt det så tidlig før..) Skulle gått an å spole frem til etter uke 9, vet ikke helt om jeg tørr å glede meg så veldig før etter det (mista i uke 7 sist).Så gøy at testene dine ble positive etterhvert blir du ikke skuffet av å få negative tester veldig tidlig? Eller var du så sikker/kjente det på deg at det gikk veien? Håper spira sitter hele veien, gratulerer så mye
Kan crinone holde temperaturen høy også? Har brukt progesteron tidligere ved kjemisk, men tempen sank før jeg begynte å blø. Det var lutinus, men vet ikke om crinone er sterkere.Skjønner det Jeg tror crione vil forsinke ting, men dette må du bare finne ut. Krysser fingrene for at det er spire som holder mensen unna
Gratulerer Tror du EL kan ha vært forsinket da?Har ikke meldt meg inn i IKM gruppe denne mnd da jeg trengte litt avstand fra all "prøve mas" ikke at det er masete, men mer at jeg nådde et punkt hvor jeg taklet dårlig alle negative tester jeg fikk. Jeg hadde IKM den 29.10. IKM kom og gikk og jeg testet blenda hvite tester frem til og med fredag. Da ga jeg opp å teste. Tok en ny i dag bare for å ha gjort det siden menstruasjon ikke har kommet. Den var positiv! Vis vedlegget 447539