❤️ IKM uke 44 ❤️

Spennende å se! Har du tatt eltester før du blir gravid sist? Så du vet hvordan kroppen har oppført seg tidligere?
Nei, har ikke testet før. Jeg temper i tillegg, føler kanskje det er sikrere enn el testing siden jeg har pcos. Har jo vanligvis mye el slim og tydelige tegn på el, men kroppen oppfører seg så annerledes nå etter fødsel så prøver å tracke alt som trackes kan:wacky:
 
Nei, har ikke testet før. Jeg temper i tillegg, føler kanskje det er sikrere enn el testing siden jeg har pcos. Har jo vanligvis mye el slim og tydelige tegn på el, men kroppen oppfører seg så annerledes nå etter fødsel så prøver å tracke alt som trackes kan:wacky:
Ja, temping r super lurt! Testene viser jo ikke nødvendigvis at egget slipper :)
 
Er det mange som begynner eltesting denne uka? Eller er det enda litt tidlig?
 
Forvirra… mensen var tre dager forsinket denne syklusen (aldri vært sein før), kom på fredag… trodde jeg. Kom masse rosa på papiret, og littegranne på en tampong (hadde i en gul tampong i 4-5 timer ish, og det vart bare litt brunt blod på ene siden når jeg tok den ut). Så i går lørdag dro vi på ferie til syden, og samme greia på de to gule tampongene jeg satte inn i løpet av dagen (tampong pga 4,5 timer i fly, og orker ikke styre med bind/truseinnlegg på fly). Tok ut og gikk uten hele resten av dagen i går. Så til i dag. Satte i en gul tampong før en utflukt kl 12 (ingenting før det på dagen), så tok jeg den ut igjen nå kl 16, og det er bare bittelitt brunt på ene siden… det er jo ikke vanlig mensen?? Negative tester hele veien, siste test tatt på torsdag denne uken… hva skjer? Her er jeg på resort, så ingen graviditetstester å oppdrive, så må vente til det tar seg opp med TR, evt vente med gtest til vi kommer hjem om en uke :confused005
Herlighet, gikk meg husforbi her inne - men har det skjedd noe mer? Det er ikke noe apotek i nærheten av resorten? Jeg er sååå nysgjerrig :laughing002 :bag:
 
Herlighet, gikk meg husforbi her inne - men har det skjedd noe mer? Det er ikke noe apotek i nærheten av resorten? Jeg er sååå nysgjerrig :laughing002 :bag:
Kom to dråper til i dag :laughing002 Men ikke mye nei! Ringte legen til samboeren ista, hun sa jeg skulle leve som vanlig og bare slappe av, og bare ta kontakt når jeg kommer tilbake om jeg ikke blir klok på det. Ingenapotek i nærheten, men vi tenker oss innover til byen en dag, så stikker innom et da!
 
Kom to dråper til i dag :laughing002 Men ikke mye nei! Ringte legen til samboeren ista, hun sa jeg skulle leve som vanlig og bare slappe av, og bare ta kontakt når jeg kommer tilbake om jeg ikke blir klok på det. Ingenapotek i nærheten, men vi tenker oss innover til byen en dag, så stikker innom et da!
Tenk om det hadde vært en liten spire som har lurt dere til rundt, det hadde jo vært morsomt :laughing002 Eneste som kanskje er vanskelig er om det skulle være alkohol på ferie, når man ikke helt vet :knegg:
 
Nå har blødningen roet seg kraftig ned, så tror og håper jeg er på siste dag med mens. Så da er det vel bare å sette i gang med temping i morgen og testing til helgen tror jeg!
CD6 allerede. Skal si disse dagene går sykt mye fortere enn dpo!! :bag: :hilarious:
 
Back
Topp