CD 2 i dag, så hopper inn her
Linedanser - 33 - B2 - PP4 - EL 18/10 - IKM 30/10
Ammer fortsatt, og ser ut til at det gjør det litt vanskelig. Kjemisk i PP2. Har til nå hatt kort lutealfase. I PP3 kom jeg til 12 DPO før TR, så håper det fortsetter!
Sendte melding til legen i dag og spurte om jeg kunne få en henvisning til gynekolog. Ønsker å høre om det er noe å gjøre mens jeg ammer, og om forholdene ser ut til å ligge tilrette for en graviditet. Har privat helseforsikring, men trenger henvisning for å kunne bruke den. Hvis jeg ikke får, så betaler jeg det selv, men greit å slippe de 2,5k det koster for en time
Linedanser - 33 - B2 - PP4 - EL 18/10 - IKM 30/10
Ammer fortsatt, og ser ut til at det gjør det litt vanskelig. Kjemisk i PP2. Har til nå hatt kort lutealfase. I PP3 kom jeg til 12 DPO før TR, så håper det fortsetter!
Sendte melding til legen i dag og spurte om jeg kunne få en henvisning til gynekolog. Ønsker å høre om det er noe å gjøre mens jeg ammer, og om forholdene ser ut til å ligge tilrette for en graviditet. Har privat helseforsikring, men trenger henvisning for å kunne bruke den. Hvis jeg ikke får, så betaler jeg det selv, men greit å slippe de 2,5k det koster for en time

Skjønner godt dere begge blir fortvilet! Det er vel ikke usannsynlig at eggløsningen ikke er helt etter boka rett etter MA, så det kan jo fort være en dag eller to forsinket. Hvordan var syklusen før MA? Her har det variert hver eneste måned nå hvilken dag eggløsningen kommer på.. Med 3-4 dagers forskjell.

(blir over tre år mellom nå).

(15 års bryllupsdag).
føles som en topp måte å starte den fertile perioden på 

føler to tette bare blir lengre og lengre unna..
Har kjent på kroppen at den prøver på eggløsning i perioder. Veldig frustrerende og ikke få den
så godt å ha en stabil syklus så kjapt da
Håper spiren din sitter helt inn denne gangen
Du er jo heldig sånn sett da, som har en kropp som er såpass pålitelig