Kunne skimte noe i kveld. Det gir jo litt håp. Men når er jeg utslitt etter å ha kjørt nesten fire timer på is og regn med fem barn i bilen. Va så nært å gli av veien flere ganger. Helt utslitt!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usj så guffent! Bra det gikk bra! Krysser fingrene for at du du får sterkere tester i morgen!Kunne skimte noe i kveld. Det gir jo litt håp. Men når er jeg utslitt etter å ha kjørt nesten fire timer på is og regn med fem barn i bilen. Va så nært å gli av veien flere ganger. Helt utslitt!!!
Jeg ville telt i dag, men jeg er vel den her med minst erfaring Uansett ønsker jeg deg masse lykke til med neste pp! Håper en del av oss havner i samme gruppe (i alle fall fra tid til annen) så jeg kan følge med Krysser fingrene for deg neste ppDa kan du @EnDrøm25 sette meg på TR.. Hele 3 dager før IKM. Tar det veldig pent nå. Men nå er jeg i full gang med planlegging av neste PP. Jaja, da slapp jeg bruke opp resten av testene
Henger nok litt her fortsatt for å følge med, før jeg hopper inn i neste IKM gruppe (så fort den er opprettet) Så krysser jeg fingre og tær for at dere andre får mange fine og tydelige streker!
Foresten, fikk først typ «slutt» mensen i dag tidlig som har vart frem til i kveld. Veldig mørkt gammelt blod. (Beklager detaljer) I kveld fikk jeg vanlig ferskt blod. Teller dere CD1 som i dag eller i morgen da?
Så trist å høre, kjære duDa kan du @EnDrøm25 sette meg på TR.. Hele 3 dager før IKM. Tar det veldig pent nå. Men nå er jeg i full gang med planlegging av neste PP. Jaja, da slapp jeg bruke opp resten av testene
Henger nok litt her fortsatt for å følge med, før jeg hopper inn i neste IKM gruppe (så fort den er opprettet) Så krysser jeg fingre og tær for at dere andre får mange fine og tydelige streker!
Foresten, fikk først typ «slutt» mensen i dag tidlig som har vart frem til i kveld. Veldig mørkt gammelt blod. (Beklager detaljer) I kveld fikk jeg vanlig ferskt blod. Teller dere CD1 som i dag eller i morgen da?
Det kommer helt an på, som regel så tett opp mot termin som mulig. Men, min yngste kom en måned før termin spontant, så jeg håper at jeg kan få 3 uker før termin.Hvor lenge før termin er et planlagt keisersnitt? Her blir termin 4/10. Så mange spørsmål om planlagt.
Oki. Vannet mitt gikk 12 dager før termin sist så håper på en uke før.Det kommer helt an på, som regel så tett opp mot termin som mulig. Men, min yngste kom en måned før termin spontant, så jeg håper at jeg kan få 3 uker før termin.
Fantastisk!!! Gratulerer Mange dpo?Nå ser den rosa ut også
Kan ikke tro det!
Vis vedlegget 452924Vis vedlegget 452923
Vis vedlegget 452922
8 DPO! Sier forsiktig takk, men må bekrefte med et annet merke. Skal se om jeg får tak i noen i dagFantastisk!!! Gratulerer Mange dpo?
Jeg ser streken, gratulerer tidlig å få strek 8dpo (sier hun som ofte starter fra 7dpo å teste )Nå ser den rosa ut også
Kan ikke tro det!
Vis vedlegget 452922
Jeg også ser! Som sier litt, siden jeg ikke bruker å se noe som helst.Nå ser den rosa ut også
Kan ikke tro det!
Vis vedlegget 452922
Har du testet noe mer etter i går kveld?Ladyb - 29 - b4 (5) - PP0 - EL 8/1 - IKM 23/1
Jeg melder meg inn her, da jeg tok en test som jeg kunne skimte noe på. Aner ikke om eggløsning i det hele tatt har vært, da jeg fullammer. Men er litt på testekjøret nå, og er godt med andre i samme situasjon. Det er nok bare en skyggestrek, men kommer til å teste de neste dagene uansett. Kjøpt inn rsfu, men ser jo at de er veldig trege med å få frem streker.
Jeg ser strek!!Jeg ser noeeee! Den er nesten usynlig, men jeg så det så snart væsken trakk opp på testen. Det er morgenurin, så jeg skal ta ny rundt 10:00!
Nå fikk jeg håp
Vis vedlegget 452891Vis vedlegget 452892Vis vedlegget 452893
Har bare tatt tre tester Men alle er helt blenda, så det var nok skygge jeg fikk i gårHar du testet noe mer etter i går kveld?
Gratulerer!Nå ser den rosa ut også
Kan ikke tro det!
Vis vedlegget 452922