❤️ IKM Uke 4 ❤️

Da kan du @EnDrøm25 sette meg på TR.. :yuck: Hele 3 dager før IKM. Tar det veldig pent nå. Men nå er jeg i full gang med planlegging av neste PP. Jaja, da slapp jeg bruke opp resten av testene :hilarious:

Henger nok litt her fortsatt for å følge med, før jeg hopper inn i neste IKM gruppe (så fort den er opprettet) Så krysser jeg fingre og tær for at dere andre får mange fine og tydelige streker! :Heartpink

Foresten, fikk først typ «slutt» mensen i dag tidlig som har vart frem til i kveld. Veldig mørkt gammelt blod. (Beklager detaljer) I kveld fikk jeg vanlig ferskt blod. Teller dere CD1 som i dag eller i morgen da? :scratch

Kunne skimte noe i kveld. Det gir jo litt håp. Men når er jeg utslitt etter å ha kjørt nesten fire timer på is og regn med fem barn i bilen. Va så nært å gli av veien flere ganger. Helt utslitt!!!
Usj så guffent! :nailbiting: Bra det gikk bra! Krysser fingrene for at du du får sterkere tester i morgen!

Da kan du @EnDrøm25 sette meg på TR.. :yuck: Hele 3 dager før IKM. Tar det veldig pent nå. Men nå er jeg i full gang med planlegging av neste PP. Jaja, da slapp jeg bruke opp resten av testene :hilarious:

Henger nok litt her fortsatt for å følge med, før jeg hopper inn i neste IKM gruppe (så fort den er opprettet) Så krysser jeg fingre og tær for at dere andre får mange fine og tydelige streker! :Heartpink

Foresten, fikk først typ «slutt» mensen i dag tidlig som har vart frem til i kveld. Veldig mørkt gammelt blod. (Beklager detaljer) I kveld fikk jeg vanlig ferskt blod. Teller dere CD1 som i dag eller i morgen da? :scratch
Jeg ville telt i dag, men jeg er vel den her med minst erfaring :laughing002 Uansett ønsker jeg deg masse lykke til med neste pp! Håper en del av oss havner i samme gruppe (i alle fall fra tid til annen) så jeg kan følge med:smiley-bounce012 Krysser fingrene for deg neste pp:smiley-angelic001

Intet nytt under solen! Eller, solen kommer ikke før slutten av januar :laughing021 :facepalm:

Vedlegg

• IMG_0023.jpeg
    IMG_0023.jpeg
    553,2 KB · Visninger: 46

Så trist å høre, kjære du :Heartpink

Masse, masse lykke til i neste PP! Bli hengende her så lenge du vil. :smiley-angelic003

Ville regnet i CD 1 som i går om det kom friskt blod på kvelden!

Ladyb - 29 - b4 (5) - PP0 - EL 8/1 - IKM 23/1

Jeg melder meg inn her, da jeg tok en test som jeg kunne skimte noe på. Aner ikke om eggløsning i det hele tatt har vært, da jeg fullammer. Men er litt på testekjøret nå, og er godt med andre i samme situasjon. Det er nok bare en skyggestrek, men kommer til å teste de neste dagene uansett. Kjøpt inn rsfu, men ser jo at de er veldig trege med å få frem streker. :p
Har du testet noe mer etter i går kveld? ❤️

Back
Topp