❤️ IKM Uke 4 ❤️

Sniker.
Denne EL testen er ikke positiv. Men mener å ha sett før at fargestoff kan smitte over dersom de ligger inntil hverandre.
Hvor mange dpo er du?
Takk for svar :) 11 dpo i dag.. Jeg går rett «down the rabbit hole» så fort jeg har tatt den første testen 8-9 dpo:banghead: mulig det stresser meg litt ekstra fordi vi bare har en begrenset prøveperiode også, februar er siste sjans! Skulle ønske jeg var 10 år yngre og hadde bedre tid :Heartpink

Takk for svar :) 11 dpo i dag.. Jeg går rett «down the rabbit hole» så fort jeg har tatt den første testen 8-9 dpo:banghead: mulig det stresser meg litt ekstra fordi vi bare har en begrenset prøveperiode også, februar er siste sjans! Skulle ønske jeg var 10 år yngre og hadde bedre tid :Heartpink
Er det lov å spørre hvorfor februar er siste sjanse? Krysser uansett fingrene for deg :smiley-angelic001

Jeg prøver å holde meg med å teste til lørdag/søndag dpo 10/11, men det går sååå treigt:hilarious: Håper på å unngå en knekk ved negativt resultat bare for å vite at det egentlig kan være for tidlig.. Kan forsåvidt være for tidlig uansett, men å vente på ikm 22/1er bare tortur:laughing002 Kjennes umulig ut å vente til lørdag/søndag også:hilarious:

Er det lov å spørre hvorfor februar er siste sjanse? Krysser uansett fingrene for deg :smiley-angelic001
Mannen min er i midten av 40 årene, noen år eldre enn meg og har voksne barn.. min er snart tenåring, så vi føler vel at tiden går litt ifra oss :rolleyes:Vi har vært enige fra dag 1 når vi møttes at vi begge var «ferdige», men så meldte plutselig ønsket om en etterpåklatt seg i sommer :Heartpink og så er det stress mtp barnehageopptak, ingen av oss har mulighet til å gå hjemme i ulønna perm i flere måneder i påventede av bhg plass :) derfor er februar med november baby grensen:D

jammen ikke rart man blir forvirret og tussete i hodet! :rolleyes: Nå vet jeg ikke hva jeg skal tro… veldig positiv EL test, en rar gravitest og en negativ test? Alle tre på samme urin….
EL-testen er ikke positiv. Teststreken må være like sterk eller sterkere for at den skal være positiv :D

Har du en ny graviditetstest, eventuelt fra et annet merke? Den du har avbildet er defekt da den har for lite fargestoff.

Mannen min er i midten av 40 årene, noen år eldre enn meg og har voksne barn.. min er snart tenåring, så vi føler vel at tiden går litt ifra oss :rolleyes:Vi har vært enige fra dag 1 når vi møttes at vi begge var «ferdige», men så meldte plutselig ønsket om en etterpåklatt seg i sommer :Heartpink og så er det stress mtp barnehageopptak, ingen av oss har mulighet til å gå hjemme i ulønna perm i flere måneder i påventede av bhg plass :) derfor er februar med november baby grensen:D
Vi har også februar som siste prøveperiode. Ikke på grunn av alder, men på grunn av opptak til barnehageplass. Det er rett og slett ikke mulig for oss med barn født utenfor «sesongen». Det er sykt kjipt, men man kan faktisk ikke leve på luft og kjærlighet :bag:

Så, om det ikke klaffer innen da - så må vi vente til senhøsten igjen med å begynne å prøve.

Veldig spent på morgendagens test :smiley-angelic001
I følge Flo er jeg 6 DPO i dag, i følge PreMom er jeg 7 DPO.

Kjøpte en pakke med 25 tidligtester fra Metode, siden de hadde 30% rabatt (hos Apotek 1 for de som trenger påfyll)!

Krysser fingrene for en liiiiiiten strek. Kan ikke skjønne hva alle disse murringene og stikkingene i livmoren kommer fra om ikke det er noe på gang.

Håper sånn :love2

Veldig spent på morgendagens test :smiley-angelic001
I følge Flo er jeg 6 DPO i dag, i følge PreMom er jeg 7 DPO.

Kjøpte en pakke med 25 tidligtester fra Metode, siden de hadde 30% rabatt (hos Apotek 1 for de som trenger påfyll)!

Krysser fingrene for en liiiiiiten strek. Kan ikke skjønne hva alle disse murringene og stikkingene i livmoren kommer fra om ikke det er noe på gang.

Håper sånn :love2
Finner ikke tilbudet :banghead: Trenger egentlig ikke flere tester, har babyplan tidlig og vanlig og clearblue. Men gøy å teste med forskjellige.

Jeg føler noe er annerledes denne syklusen :angelic: men tørr ikke å ha noe særlig håp etter 1,5 år prøving og et halvt år allerede med ivf :wacky:
Håper spiren sitter for dere denne syklusen. Vi har også prøvd lenge, snart 2 år. Snakket om å gå til utredning, men så ble jeg gravid i september. Men det endte dessverre i sa i uke 7. Syns denne prøvingen er en voldsom berg og dalbane.. håper så at det snart sitter hele veien.

Hvis ikm stemmer 20/1 (fra oversikten i starten her) er det heldigvis bare noen dager igjen før du får et tydelig tegn:D Håper for deres del at det sitter nå:smiley-angelic001
Ja, det blir spennende å se. Håper sånn for meg og alle andre. Har kjent noen slags dragninger i livmora de siste dagene. Det gjorde jeg forrige syklus også. Da hadde vi innsett med ivf og egget festet seg noen dager før det slapp igjen (fikk flere positive graviditetstester). Teller ned dagene. Enten blir det tidenes overraskelse eller så blir det sprøyterstart ;) :dance011 :Heartred

Håper spiren sitter for dere denne syklusen. Vi har også prøvd lenge, snart 2 år. Snakket om å gå til utredning, men så ble jeg gravid i september. Men det endte dessverre i sa i uke 7. Syns denne prøvingen er en voldsom berg og dalbane.. håper så at det snart sitter hele veien.
Ååh så utrolig urettferdig.. har dere "god" tid på dere? Da vi endelig gikk til utredning fikk vi beskjed om at vi hadde rundt 3-5% sannsynlighet for å bli gravid i hver syklus. Altså veldig lave tall. Folk uten noen utfordringer har over 25% hver syklus. Så jeg er glad vi søkte hjelp fort denne gangen. Det er virkelig en voldsom berg og dalbane ja. Håper det går for dere også denne runda (og alle andre her inne) :Heartred:angelic:

Ååh så utrolig urettferdig.. har dere "god" tid på dere? Da vi endelig gikk til utredning fikk vi beskjed om at vi hadde rundt 3-5% sannsynlighet for å bli gravid i hver syklus. Altså veldig lave tall. Folk uten noen utfordringer har over 25% hver syklus. Så jeg er glad vi søkte hjelp fort denne gangen. Det er virkelig en voldsom berg og dalbane ja. Håper det går for dere også denne runda (og alle andre her inne) :Heartred:angelic:
Ja, vi er i midten av 30 årene begge to, så vi har jo noen år igjen. I forhold til kvartaler (barnehage) prøver vi hele året rundt, så vi er heldige sånn iallfall. Mannen er veldig optimistisk på at det har nesten gått en gang, så det vil gå bra snart. Jeg går veldig opp og ned, som igår når jeg trodde jeg fikk strek - rett til himmelen, så kom blodprøve svar med veldig lav hcg, så ble jeg veldig lei meg :banghead:Godt mannen er mer stabil da :joyful::p vi burde kanskje sett om det er noe galt egentlig, kanskje vi og har veldige lav % sjans. Får se om en stund, prøver nok noen mnd til alene. Håper også det går for alle her inne denne mnd :dummy::dummy1:

9 dpo… ikke noe i dag heller. Skal sjekke når jeg fikk positiv sist.

Vedlegg

• IMG_0012.jpeg
    IMG_0012.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 48
Back
Topp