Krysser fingrene for at spiren sitter neste PP!!Blenda 11 dpo ettermiddag. Så da melder jeg meg ut. Lykke til videre
Hvilken uke havner du i?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for at spiren sitter neste PP!!Blenda 11 dpo ettermiddag. Så da melder jeg meg ut. Lykke til videre
Det blir vel uke 8. så venter til noen starter denKrysser fingrene for at spiren sitter neste PP!!
Hvilken uke havner du i?
Gratulerer! Så gøy med første på gravid lista i gruppa (tror jeg? Har ikke fulgt helt med ) satser på at flere blir med deg i oktobergruppa etter hvert9 DPO, og nå er det ikke lenger tvil
Må den klamre seg fast!!
Synes det er mer enn spotting. Men ikke stor bløding. Hadde EL-slim torsdag, fredag og lørdag forrige helg. Så jeg tipper EL var lørdag for en uke siden.Er det full blødning, eller spotting? Hvor mange DPO er du i dag?
Er lov å henge både her og der, hvis du vil og orker tusen takk!Men, hadde vært veldig hyggelig å være med i septemberforumet! Har stadig tittet innom, og det er mye liv der
Gratulerer så mye med den lille! Håper det samme for deg
Tusen takk! Det håper inderlig jeg ogsåGratulerer! Så gøy med første på gravid lista i gruppa (tror jeg? Har ikke fulgt helt med ) satser på at flere blir med deg i oktobergruppa etter hvert
Tusen takk, skjønne!Åååh gratulerer @EnDrøm25
Det kan jo være festeblødning?Synes det er mer enn spotting. Men ikke stor bløding. Hadde EL-slim torsdag, fredag og lørdag forrige helg. Så jeg tipper EL var lørdag for en uke siden.
Dette har vært litt av ei helg! Vanskelig å jakte på symptomer når omgangssyka er i hus. Tror endelig mini har slutta å spy, det er en stor lettelse!Tusen takk! Det håper inderlig jeg også
Hvordan går det med deg?
Tusen takk, skjønne!
Hvordan har du det?