FjärilMamma
Betatt av forumet
Har du iPhone eller Android?Ja, den heter checker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du iPhone eller Android?Ja, den heter checker
iPhoneHar du iPhone eller Android?
Tok en titt, har vel egentlig ikke så mye mer enn murringer sammenl Med deg trøster meg med at dersom det ikke blir svangerskap denne pp blir drt litt vin i bryllup neste mndJeg har skrevet en symptomliste i dagboken min her inne! Ta gjerne en titt
Gratulerer så mye!!9 DPO, og nå er det ikke lenger tvil
Må den klamre seg fast!!
Får du termin i tidlig oktober, eller joiner du gjengen i septembergruppa? Gratulerer så mye9 DPO, og nå er det ikke lenger tvil
Må den klamre seg fast!!
Jeg hadde alle mulige lutealfasesymptomer jeg kan få på én gang, pluss en rar følelse i livmor også spydde jeg 9 DPO. Så det at jeg ikke har mange symptomer eller spydd gjør at jeg ikke er overbevist om at jeg er gravid nåHelt sinnsyke murringer i magen/tissen, mer mot venstre side. Men opplevde det sist pp også. Fa var det TR som gjorde seg klar Med mars -23 barnet hadde jeg mer murringer i hele nedre magen, de kjentes litt annerledes ut. Men vet ikke hvordan evnt tegn opplevdes så tidlig da vi ikke aktivt prøvde. Hva har dere hatt som symptomer på graviditet så tidlig?
Føler alle som ikke er aktive prøvere selv, mener det er så lett å bare ikke tenke på det. Når man prøver å bli gravid, så er jo det det eneste man tenker påBruker alt for mye tid til å tenke på «hva om jeg ikke er» og «hva om jeg er». Ei venninne forslo å legge det fra meg, men altså, lett for henne å si. Har fortsatt veldig ømme nippler, så litt vanskelig å tenke på andre ting når kroppen aktivt minner meg på det hele tiden
Sånn ved første regnestykke, ser det ut som at jeg får termin helt i starten av oktober. Selv om babyen kommer i september. Blir nok uansett mest riktig å være i oktoberFår du termin i tidlig oktober, eller joiner du gjengen i septembergruppa? Gratulerer så mye
Ja, skjønner. Tidlig september termin her, blir nok august baby siden forrige kom 37+1 Veldig stas uansett, håper spira sitter hele veienSånn ved første regnestykke, ser det ut som at jeg får termin helt i starten av oktober. Selv om babyen kommer i september. Blir nok uansett mest riktig å være i oktober
Gratulerer!9 DPO, og nå er det ikke lenger tvil
Må den klamre seg fast!!
Gratulerer så mye! Veldig glad på dine vegne!9 DPO, og nå er det ikke lenger tvil
Må den klamre seg fast!!
Sniker fra IKM uke 5, bytta fra denne uka da EL lot vente på seg Men dette er såå provoserende å høre noen si haha, vanskelig å sette seg inn i når man ikke står i det selv. Det er faktisk helt umulig å skru av den symptomletingen, jeg får det aldri tilBruker alt for mye tid til å tenke på «hva om jeg ikke er» og «hva om jeg er». Ei venninne forslo å legge det fra meg, men altså, lett for henne å si. Har fortsatt veldig ømme nippler, så litt vanskelig å tenke på andre ting når kroppen aktivt minner meg på det hele tiden
Så fantastisk!! Gratulerer såååå mye9 DPO, og nå er det ikke lenger tvil
Må den klamre seg fast!!
Men, hadde vært veldig hyggelig å være med i septemberforumet! Har stadig tittet innom, og det er mye liv derJa, skjønner. Tidlig september termin her, blir nok august baby siden forrige kom 37+1 Veldig stas uansett, håper spira sitter hele veien
Gratulerer!
Krysser fingrene for at den sitter hele veien
Gratulerer så mye! Veldig glad på dine vegne!
Tusen tusen takk, dere er godeSå fantastisk!! Gratulerer såååå mye
Er det full blødning, eller spotting? Hvor mange DPO er du i dag?Jeg har begynt å blø, skjønner ingenting jeg. Skal ikke ha mens før tidligst fredag.. blir ikke noe her. Men masse lykke til til dere andre, både som fikk det til og som må prøve igjen