❤️ IKM Uke 4 ❤️

Konstaterer med at det ikke ble noe denne måneden. Skal sjekke ektemannen når te kommer. Han steriliserte seg etter vår først. Refertiliserte seg og vi ble gravid på andre syklus. Selv om det tar tre mnd å komme i gang. Så ble et forsøk. Alle har sotte på et-to forsøk. Men han er 29 og jeg 36. Så kanskje jeg er blitt for gammel. Men vi tester. Greit så se med egne øyne hva som lever. Telefon, app og alt er så genialt nå!! Legene kan ta en bolle til det er bevist at ikke noe lever. Sist fikk vi de vakre filmene av spermier som var helt vill. Men da han var sterilisert var det ingen bevegelse

9 DPO, og nå er det ikke lenger tvil :shy:
Må den klamre seg fast!!

Vedlegg

• A00E757C-315D-4D3F-BE43-505ECADF3F0C.jpeg
    A00E757C-315D-4D3F-BE43-505ECADF3F0C.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 32
Forrige syklus var 30 dager. EL CD 18 og lutealfase på 12 dager(blir det vel?). Er idag på CD 24, 7DPO, denne syklusen var EL CD 17, så med en syklus på ca 30 dager og lutealfase på ca 12 er det 6 dager til IKM. Tok en blenda test 5DPO, ryker non på en ny ikveld etter jobb.

Dere som har fått svake streker nå, hvordan er deres sykluser og lutealfaser?

Forrige syklus var 30 dager. EL CD 18 og lutealfase på 12 dager(blir det vel?). Er idag på CD 24, 7DPO, denne syklusen var EL CD 17, så med en syklus på ca 30 dager og lutealfase på ca 12 er det 6 dager til IKM. Tok en blenda test 5DPO, ryker non på en ny ikveld etter jobb.

Dere som har fått svake streker nå, hvordan er deres sykluser og lutealfaser?
Syklus på 25 dager, EL CD 15, positiv test CD 23 (8 DPO). Har hatt syklus på 25-26 dager det siste halve året :happy:

Nehei? Så trist! :sorry:
Er det vanlig for deg å ha så kort lutealfase?
Nei. Er første gangen jeg opplever det. Men hele denne syklusen har vært noe rar. Fikk justert stoffskiftemedisinene mine før jul, å da fikk jeg mere EL slim ein jeg bruker denne måneden og generelt meir tegn på EL.

Helt sinnsyke murringer i magen/tissen, mer mot venstre side. Men opplevde det sist pp også. Fa var det TR som gjorde seg klar:rolleyes: Med mars -23 barnet hadde jeg mer murringer i hele nedre magen, de kjentes litt annerledes ut. Men vet ikke hvordan evnt tegn opplevdes så tidlig da vi ikke aktivt prøvde. Hva har dere hatt som symptomer på graviditet så tidlig?

Helt sinnsyke murringer i magen/tissen, mer mot venstre side. Men opplevde det sist pp også. Fa var det TR som gjorde seg klar:rolleyes: Med mars -23 barnet hadde jeg mer murringer i hele nedre magen, de kjentes litt annerledes ut. Men vet ikke hvordan evnt tegn opplevdes så tidlig da vi ikke aktivt prøvde. Hva har dere hatt som symptomer på graviditet så tidlig?
Jeg har skrevet en symptomliste i dagboken min her inne! Ta gjerne en titt :Heartred

Back
Topp