Ja, den heter checkerSå rart Bruker du en app til å sjekke med ai?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, den heter checkerSå rart Bruker du en app til å sjekke med ai?
Det ser ut til at den ser 2 streker pga ripen i glasset Forsøk å fjerne innpakning, å ta bilde uten.Ai er ikke helt enig med seg selv. Dette er samme test, og den jeg postet over. Jeg skjønner ikke hvordan den kan finne noe strek der i det hele tatt
Ah, nyt og kos deg enn så lenge!Men testen er negativ, så enda ikke gravid! Som betyr at det blir en øl eller to i kveld Jeg sitter ikke å venter på at livet skjer, jeg lever mens jeg er her.
Nehei? Så trist!Dpo 9. Planen var en test på morran. Våkna til TR
Så fantastisk!!9 DPO, og nå er det ikke lenger tvil
Må den klamre seg fast!!
Gratulerer!!9 DPO, og nå er det ikke lenger tvil
Må den klamre seg fast!!
Gratulere så mye9 DPO, og nå er det ikke lenger tvil
Må den klamre seg fast!!
Syklus på 25 dager, EL CD 15, positiv test CD 23 (8 DPO). Har hatt syklus på 25-26 dager det siste halve åretForrige syklus var 30 dager. EL CD 18 og lutealfase på 12 dager(blir det vel?). Er idag på CD 24, 7DPO, denne syklusen var EL CD 17, så med en syklus på ca 30 dager og lutealfase på ca 12 er det 6 dager til IKM. Tok en blenda test 5DPO, ryker non på en ny ikveld etter jobb.
Dere som har fått svake streker nå, hvordan er deres sykluser og lutealfaser?
Nei. Er første gangen jeg opplever det. Men hele denne syklusen har vært noe rar. Fikk justert stoffskiftemedisinene mine før jul, å da fikk jeg mere EL slim ein jeg bruker denne måneden og generelt meir tegn på EL.Nehei? Så trist!
Er det vanlig for deg å ha så kort lutealfase?
Herlig9 DPO, og nå er det ikke lenger tvil
Må den klamre seg fast!!
Så fantastisk!!
Gratulerer!!
Gratulere så mye
Håper den sitter!
Tusen takk dereHerlig
Har store planer om positiv test i løpet av neste uke Blir nok å ta første test onsdag eller torsdag alt etter formen på husstanden. Omgangssyke er så slitsomt, så vill være frisk å rask før testTusen takk dere
Håper flere av dere får positiv test! Vil ikke være alene på oktober-forumet
Ååååh gratulerer!!!Tusen takk dere
Håper flere av dere får positiv test! Vil ikke være alene på oktober-forumet
Jeg har skrevet en symptomliste i dagboken min her inne! Ta gjerne en tittHelt sinnsyke murringer i magen/tissen, mer mot venstre side. Men opplevde det sist pp også. Fa var det TR som gjorde seg klar Med mars -23 barnet hadde jeg mer murringer i hele nedre magen, de kjentes litt annerledes ut. Men vet ikke hvordan evnt tegn opplevdes så tidlig da vi ikke aktivt prøvde. Hva har dere hatt som symptomer på graviditet så tidlig?
Æh, er så veldig spent!! Teller ned dagene med deg, og håper at dere alle blir friske veldig snartHar store planer om positiv test i løpet av neste uke Blir nok å ta første test onsdag eller torsdag alt etter formen på husstanden. Omgangssyke er så slitsomt, så vill være frisk å rask før test