❤️ IKM Uke 4 ❤️

Jeg ser streken, gratulerer :Heartred tidlig å få strek 8dpo (sier hun som ofte starter fra 7dpo å teste :hilarious:)
Ja, men det er faktisk mer vane for meg. Dette er 6 gang jeg tester positivt 8 DPO. I forrige svangerskap da jeg mistet i MA i uke 7, var den positiv 7 DPO.
Har lest at noen kvinner produserer mer HCG enn andre tidlig i svangerskapet, uten at det har noen spesiell betydning :Heartpink

6 DPO og hadde skikkelige murringer I går og lurte på om det var et positivt eller negativt tegn. Murringene ble bare verre og verre og endte i en lang natt tilbringt på do.. Omgangssyke er virkelig værste sort... Så lite å melde her, blir nok å ta en test 10 eller 11 DPO :happy:
Nei, så utrolig kjipt! Omgangssyke er seriøst noe av det verste :banghead: Masse, masse god bedring!

Når er du 10 DPO? :Heartpink

Noen som har opplevd eller hørt om løs mage som symptom? Tror mest jeg har hørt omvendt.. Jeg har hatt det de siste dagene, i tillegg til masse bølger med kramper/stikninger i mange dager, og sovet dårlig. I natt må vel være en av de nettene jeg har slitt minst, men likevel har jeg vært helt utslitt i dag, skulle nesten trodd jeg hadde vært på fylla i går :hilarious: Utover dagen i dag har jeg fått en helt sinnsyk og uvanlig hodepine. De siste dagene har jeg også hatt lavt blodsukker hver morgen fra ca kl 5 (jeg har Diabetes, og lavt blodsukker er visstnok et av de første tegnene på graviditet). Det er veldig uvanlig for meg i lutealfasen. Jeg hadde negativ test i går 9 dpo og gav egentlig opp, men nå blir jeg usikker igjen:hilarious: Hodet mitt blir helt bananas av dette:hilarious:

Noen som har opplevd eller hørt om løs mage som symptom? Tror mest jeg har hørt omvendt.. Jeg har hatt det de siste dagene, i tillegg til masse bølger med kramper/stikninger i mange dager, og sovet dårlig. I natt må vel være en av de nettene jeg har slitt minst, men likevel har jeg vært helt utslitt i dag, skulle nesten trodd jeg hadde vært på fylla i går :hilarious: Utover dagen i dag har jeg fått en helt sinnsyk og uvanlig hodepine. De siste dagene har jeg også hatt lavt blodsukker hver morgen fra ca kl 5 (jeg har Diabetes, og lavt blodsukker er visstnok et av de første tegnene på graviditet). Det er veldig uvanlig for meg i lutealfasen. Jeg hadde negativ test i går 9 dpo og gav egentlig opp, men nå blir jeg usikker igjen:hilarious: Hodet mitt blir helt bananas av dette:hilarious:
Jeg hadde løs mage når jeg var gravid. Men har ikke hørt om andre som har hatt det, men var symptom hos meg da. Krysser fingrene for deg :angel8

Jeg er slankeoperert for to og et halvt år siden. Hypoglycemia var min store plage i forte svangerskap. Har ikke dia men samme plagene i graviditet. Baby er nå 8 måneder og har vært fin siden uka etter fødsel. Tåler ikke sukker når jeg er gravid. Så kan være et symptom. Overproduserer insulin ved graviditet. Ikke merket noe enda. Men kom ikke før uke 4-5 sist.

Hørtes veldig ut som meg før positiv test!!! Sniker fra IKM uke 3 :woot:

Idag våknet jeg med skikkelig mensensmerter. Håper det er et godt tegn og ikke et dårlig. Har ingen tidligtester igjen, de vanlige er negative :grumpy: jeg lever fortsatt i håpet (og veksler med å være helt nedbrutt fordi det ikke går veien, men jeg vil det skal bli en positiv test snart), selv om hcg var under 3 på blodprøver på onsdag. Arg. Denne ventetiden altså. :banghead:

Back
Topp