❤️ IKM Uke 4 ❤️

Testa også i dag, både en RSFU tidlig test og en make sure "vanlig" test. Helt som forventa så tar det ikke så veldig tungt. Skal prøve å vente til IKM nå, men blir sikkert utålmodig igjen før den tid.
Ah, får ikke redigert inlegget, men begge var blanke skulle det også stått der

Jeg klarte ikke la være å teste jeg også :laughing002 9DPO IKM 22/1
Men der var det totalt blenda:sorry:

Glemte å si tidligere, når jeg skrev om kvalitet på mannen min, at vi tok en hjemmetest på ham som fikk ganske mye dårligere resultat enn broren fikk på hjemmetest (som nå venter på assistert). Så i lutealfasen har jeg håp og tenker at alt er mulig sålenge en lege ikke har sagt noe annet:smiley-angelic001 Og så fort jeg får tr eller tester negativt (uansett hvilket tidspunkt) mister jeg alt håp og er overbevist om at det er umulig for oss å få til:sorry: Jeg skulle ventet med å teste:banghead:

Jeg klarte ikke la være å teste jeg også :laughing002 9DPO IKM 22/1
Men der var det totalt blenda:sorry:

Glemte å si tidligere, når jeg skrev om kvalitet på mannen min, at vi tok en hjemmetest på ham som fikk ganske mye dårligere resultat enn broren fikk på hjemmetest (som nå venter på assistert). Så i lutealfasen har jeg håp og tenker at alt er mulig sålenge en lege ikke har sagt noe annet:smiley-angelic001 Og så fort jeg får tr eller tester negativt (uansett hvilket tidspunkt) mister jeg alt håp og er overbevist om at det er umulig for oss å få til:sorry: Jeg skulle ventet med å teste:banghead:

9/10 DPO her, hadde ikke noen symptomer å melde i går, men veldig tidlig i dag fikk jeg plutselig ikke sove. Og nå er jeg en del kvalm igjen, brakk meg mange ganger på få minutter nettopp :oops: Spydde 9 DPO med datteren min, så jeg begynner jo å lure :wideyed:
Har bestemt meg for å teste litt tidligere, på dagen før IKM, for da skal vi på visning (må vite om vi ha den :hilarious:), også kommer svigermor på besøk om ei uke, vil liksom ikke teste bare timer før hun kommer :laughing001

Ladyb - 29 - b4 (5) - PP0 - EL 8/1 - IKM 23/1

Jeg melder meg inn her, da jeg tok en test som jeg kunne skimte noe på. Aner ikke om eggløsning i det hele tatt har vært, da jeg fullammer. Men er litt på testekjøret nå, og er godt med andre i samme situasjon. Det er nok bare en skyggestrek, men kommer til å teste de neste dagene uansett. Kjøpt inn rsfu, men ser jo at de er veldig trege med å få frem streker. :p

Vedlegg

• IMG_8982.jpeg
    IMG_8982.jpeg
    217,8 KB · Visninger: 88
Last edited:

Jeg melder meg inn her, da jeg tok en test som jeg kunne skimte noe på. Aner ikke om eggløsning i det hele tatt har vært, da jeg fullammer. Men er litt på testekjøret nå, og er godt med andre i samme situasjon. Det er nok bare en skyggestrek, men kommer til å teste de neste dagene uansett. Kjøpt inn rsfu, men ser jo at de er veldig trege med å få frem streker. :p
Velkommen til oss :Heartpink

Jeg kan absolutt se strek her! Har du tatt flere?

Velkommen til oss :Heartpink

Jeg kan absolutt se strek her! Har du tatt flere?
Takk ☺️
Ja, tok en rsfu. Den var helt negativ. Så vi får se, kjøpte 25 stk på apoteket. Så får se om det kommer noe etter hvert, eller om det bare er skyggestrek på make sure :p

Vedlegg

• IMG_8994.jpeg
    IMG_8994.jpeg
    137,6 KB · Visninger: 43
Takk ☺️
Ja, tok en rsfu. Den var helt negativ. Så vi får se, kjøpte 25 stk på apoteket. Så får se om det kommer noe etter hvert, eller om det bare er skyggestrek på make sure :p
Kan være på grunn av utvannet urin at det ikke synes noe på denne! Prøv igjen i morgen :D :Heartpink

Ja, det blir spennende. Hvordan er det med deg, har du fått testet i dag? ☺️
Jeg har hatt så vondt i hodet i dag, og jeg har skikkelige stikk i venstre eggstokk. Jeg vet ikke hvorfor men jeg føler meg ekstremt negativ i dag, føler på én måte at jeg er gravid, men samtidig prøver jeg å forberede meg selv på negativ test så tør ikke håpe noe :bag:

Er ca. 7-8 DPO (mest sannsynlig 7). Så, skal teste igjen i morgen! Krysser fingrene for en liten skygge i det minste :smiley-ashamed005

Jeg har hatt så vondt i hodet i dag, og jeg har skikkelige stikk i venstre eggstokk. Jeg vet ikke hvorfor men jeg føler meg ekstremt negativ i dag, føler på én måte at jeg er gravid, men samtidig prøver jeg å forberede meg selv på negativ test så tør ikke håpe noe :bag:

Er ca. 7-8 DPO (mest sannsynlig 7). Så, skal teste igjen i morgen! Krysser fingrene for en liten skygge i det minste :smiley-ashamed005
Æsjda, kjedelig med vondt i hode (selv om det også kan være et tegn). Skjønner at du ikke vil få opp forhåpningen. Krysser fingre for at du kan skimte noe på testen i morgen☺️❤️
Hvilke dpo testet du positivt sist?

Æsjda, kjedelig med vondt i hode (selv om det også kan være et tegn). Skjønner at du ikke vil få opp forhåpningen. Krysser fingre for at du kan skimte noe på testen i morgen☺️❤️
Hvilke dpo testet du positivt sist?
Har vært gravid 6 ganger, men har kun 2 levende barn. Har testet positivt 8 DPO, 5 ganger. 7 DPO, 1 gang :Heartpink

Hva med deg? Du har 4 barn (ble litt usikker med tanke på nicket ditt). Hvordan er det?

Blir gøy å se om den utvikler seg ❤️.

Har vært gravid 6 ganger, men har kun 2 levende barn. Har testet positivt 8 DPO, 5 ganger. 7 DPO, 1 gang :Heartpink

Hva med deg? Du har 4 barn (ble litt usikker med tanke på nicket ditt). Hvordan er det?
Åå, det høres tøft ut! ❤️
Vi har 3 jenter, og en gutt som vi mistet i svangerskapet (uke 16).
Har kunne sett antydning til strek 8 dpo, så blitt mer tydelig rundt 10 dpo ☺️

Back
Topp