Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser noe svakt7 dpo. Tidligtest. Noen som ser noe?
Jeg trodde det var derfor det var best å teste på morgenen? Fordi det da også har samlet seg opp med hcg?Morgenurin er det verste å teste med, da det er så mye avfallsstoffer i urinen etter natten og søvn. Ville forsøkt i ettermiddag, eller i morgen formiddag!
Tja, de sier så! Men, etter mange år på forumet er det konkludert med at det er så kalt "dritt tiss".Jeg trodde det var derfor det var best å teste på morgenen? Fordi det da også har samlet seg opp med hcg?
Sist jeg var gravid så fikk jeg sterkere strek etter jobb, enn på morgenurin faktiskJeg trodde det var derfor det var best å teste på morgenen? Fordi det da også har samlet seg opp med hcg?
Bruker ikke få positiv før 10-11. men fikk en gang helt tydelig og digital 8dpo. Sikkert bare flaks…8 er fortsatt tidlig, godt mulig den kommer snart!
Hvordan gjør du det egentlig når du tester på urin nummer 2? Drikker du litt etter #1 og holder deg så og så lenge etter å ha drukket eller?Tja, de sier så! Men, etter mange år på forumet er det konkludert med at det er så kalt "dritt tiss".
Synes selv det hørtes helt snålt ut siden alle bruksanvisninger tilsier at det er den beste tiden å ta graviditetstest på. Og, det kan nok stemme om du tar første test dagen etter ventet mens, slik det også står i bruksanvisningen på de fleste vanlige tester
Har selv i alle svangerskap fått desidert tydeligere strek på urin nr. 2 eller ettermiddagsurin, kontra den første på morgenen. Spesielt med tidligtester!
Blod er sikrere enn urin, men kan det være for tidlig? Hvor mange DPO er du igjen?Jeg tok blodprøver igår, de tok også med hcg. Den var under 3. så da spørs det om det ikke var noe strek idag allikevel ChatGPT mener det er lite sannsynlig for graviditet da.. :/
Jeg tisser som normalt på morgenen, også holder jeg meg til ca. 10:30-11:00 før jeg tester på nyHvordan gjør du det egentlig når du tester på urin nummer 2? Drikker du litt etter #1 og holder deg så og så lenge etter å ha drukket eller?
Vurderer å teste i morgen. Begynner å bli utålmodig haha Har mistet troen litt da men men
Fikk positiv el test 9.1, så 7 dpo hvis jeg regner rett.Blod er sikrere enn urin, men kan det være for tidlig? Hvor mange DPO er du igjen?
Kan være at implantasjon ikke har skjedd enda. Ta en ny test om et par dagerFikk positiv el test 9.1, så 7 dpo hvis jeg regner rett.