Jeg liker selvsikkerheten! Jeg er sikker på at du får en positiv veldig snart. Kan ikke skjønne noe annet7dpo. Negativ i dag også! Men vet jeg er gravid, må bare smøre meg med tolmodighet før at kroppen skal produsere nok hcg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg liker selvsikkerheten! Jeg er sikker på at du får en positiv veldig snart. Kan ikke skjønne noe annet7dpo. Negativ i dag også! Men vet jeg er gravid, må bare smøre meg med tolmodighet før at kroppen skal produsere nok hcg!
Det kan også være en spire! Veldig spent på dine vegne3dpo i dag. Ikke så mye å melde herfra annet enn sinnsyke smerter i korsryggen, men det tror jeg er pga. trening
Kan bare snakke for meg selv. Men, det kjennes ut som om arret strekkes i hver sin kant, at det skal sprekke opp. En slags sviende smerte ettersom fosteret vokser.Ånei! Ser flere av dere skriver dette. Hadde akutt keisersnitt med sistemann og vi har begynt å prøve litt tidlig etter keisersnittet, litt pga min alder, litt fordi jeg er bekymret for å ikke bli gravid like fort, men mest fordi vi ønsker to tette.
Hva slags smerter hadde dere? Ble det komplikasjoner pga det? Jeg ønsker sterkt å føde vaginalt igjen neste gang, da jeg ikke synes KS var spesielt hyggelig og det er utrolig kjedelig å måtte ta det med ro så lenge..
Haha! Det synes jeg er veldig koselig faktiskFøler jeg får flere likhetstrekk med deg jo lengre jeg er på forumet, har også ikke fører kort i en alder av 32 (men driver på å tar nå, bor på bygda så må nesten ha lappen med tanke på barn).
6DPO her også, og har usaklig såre pupper. Føles vondt å ha på BH. Så sitter å teller timer til jeg er hjemme så jeg kan ta den av
Du er hjertelig velkommen! Har nå satt deg opp på listenHiver meg på her Ny på forumet
EkstraKjærlighetÅGi, 31 år, ingen barn fra før, sluttet på p-piller i August men selv om vi har håpet hele veien har vi vel ikke egentlig prøvd bestemt før de siste to periodene, så da blir det vel PP2 nå. EL 8/1, IKM 22/1 ca.
Heier og krysser fingrene for dere alle
Stikk i livmor, økt matlyst og kvalme er uten tvil positive tegn!!7/8 DPO, har siden i går kjent stikninger i livmor, slukte nesten en hel pizza i går kveld og er en del kvalm Spennende fremover nå!
Nå er det NESTEN så jeg ønsker at jeg ventet litt lenger med å prøve å bli gravid, men jeg er så utålmodig at jeg tror ikke jeg ville ha ventet med å prøve uansett. Men dette hørtes ikke så veldig hyggelig ut.Kan bare snakke for meg selv. Men, det kjennes ut som om arret strekkes i hver sin kant, at det skal sprekke opp. En slags sviende smerte ettersom fosteret vokser.
Kirurgene som utførte snittet, sa det var veldig utfordrende å komme gjennom til fostersekken pga arrvevet ikke hadde fått tilstrekkelig tid til å leges. Det tok så lang tid at babyen ikke fikk oksygen, og ble født livløs. Heldigvis fikk de liv i barnet, og hen er frisk og fin i dag! Men, hadde jeg blitt skikkelig informert, hadde jeg bedt om planlagt keisersnitt.
Men, dette er min erfaring. Andre kan ha en helt annen opplevelse
Ååå spennende!Startet dagen i dag med kvalme og spy! Fortsatt negativ test, men når jeg var på do på jobb i 11-tiden var det også noe svakt blod når jeg tørket meg.. Mulig implantasjonsblødning? Fortsatt 5 dager til IKM så håpet er ikke helt ute likevel Er 10dpo i dag
Ja man må jo ha trua! Får at det positive skal gro må man tenke positivt. Men kan ikke skjønne om jeg ikke er gravid! Bruker ikke få positiv test før 9-11 dpo.Jeg liker selvsikkerheten! Jeg er sikker på at du får en positiv veldig snart. Kan ikke skjønne noe annet
Håper selvsagt det er en spire inni der Meeen tror nok ryggsmertene var muskulære etter en hel del trening i går De har heldigvis gidd seg nåDet kan også være en spire! Veldig spent på dine vegne
Ja det kan hende.. med første så blei jeg faktisk satt tilbake en hel uke på UL! Da mente gynekologen at egget av og til kan gå i «dvale» etter befruktning og at det derfor kan være vanskelig å fastslå eksakt termin ut ifra mens Så det er jo noe jeg har hatt i bakhodet alle disse prøveperiodene.. Nå har nok jeg «lang» lutalfase i tillegg, det går alltid 16 dager fra EL til jeg får mensen..Så med andre ord kan det være tidlig enda jeg var på vitus apotek i dag og kjøpte «Vidi pharma» tidlig test, har aldri prøvd den før og heller aldri hørt om den.. men testet og den var også negativKan godt være sen implantasjon! Man er ikke ute før man begynner å blø
Håper du får streken din snart! Skal du teste mer i dag?
Ja, jeg er helt enig med deg! Det hjelper i hvert fall ikke å være negativ, selv om jeg alltid får knekken rundt 10 DPO når den er negativ.Ja man må jo ha trua! Får at det positive skal gro må man tenke positivt. Men kan ikke skjønne om jeg ikke er gravid! Bruker ikke få positiv test før 9-11 dpo.
Jeg er så sykt dårlig trent.. Skulle ønske jeg hadde motivasjon og ikke minst vilje til å trene. Jeg kan spise så mye jeg vil og orker uten å legge på meg 1 gram. Men, det hjelper jo ikke når jeg nærmest får astma av å gå opp 2. etasjerHåper selvsagt det er en spire inni der Meeen tror nok ryggsmertene var muskulære etter en hel del trening i går De har heldigvis gidd seg nå
Jeg veeeet. Altså, alt jeg merker nå, merker jeg hver syklus og mensen har kommet på minuttet da den skal uansett. Men, jeg håper og håper hver syklus om at nå, nå er det min tur.Jeg svinger altså så mye mellom å tro at jeg er gravid og at jeg ikke tror detJeg er 7dpo og har kjent bølger med stikninger og krampeaktige symptomer rundt magen og livmoren i flere dager Men det kan selvfølgelig være litt tidlig symptomer på tr eller en haug med andre ting Vi vet at svigerbroren min har dårlig kvalitet (de trenger hjelp), og både han og mannen min opererte ned en testikkel når de var barn - på et alt for sent tidspunkt. Legg til at vi begge er over 30. Vi sliter litt med å ha troa Vet ikke om det er best å bare tenke at jeg ikke er gravid, og så teste hvis tr ikke kommer, eller å teste for å slippe å lure. Og når skal jeg eventuelt teste da? Vil selvfølgelig teste så tidlig som mulig, men samtidig orker jeg ikke teste for mye og leve konstant i håpet Tenker jo på dette hele tiden uansett så kanskje det ikke spiller så stor rolle
(Oi dette ble et langt innlegg)
Vi har bestemt at vi skal få ham testet hvis jeg ikke er gravid denne syklusen. Så slipper vi å gå rundt med falskt håp eventuelt. Men frem til et eventuelt dårlig svar så er alt muligJeg veeeet. Altså, alt jeg merker nå, merker jeg hver syklus og mensen har kommet på minuttet da den skal uansett. Men, jeg håper og håper hver syklus om at nå, nå er det min tur.
Jeg røk på en test i dag, 6 DPO. Det er alt for tidlig Men, jeg fikk faktisk synlig positiv test 7 DPO da jeg var gravid sist. Så, jeg tar en ny i morgen, krysser fingrene - og slik holder jeg motet oppe til og med 10 DPO Da får jeg litt knekken.
Men, dere kunne ikke vurdert å få ham testet da?
Kjenner til tanken. Jeg klarer likevel ikke la være å bli litt vel håpefull til tider Håper gjerne for deg også Selv om jeg forstår at det nok er en historie med tankegangen din3dpo å enn så lite ingen test trang, og veldig pessimistisk tankegang. Er liksom overbevist om at dette skal ta lang tid før det klaffer…