Ja det lettet i allefall på trangen til å testeEr jo lov å prøve seg
Er så spent på testen din i morgen!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det lettet i allefall på trangen til å testeEr jo lov å prøve seg
Er så spent på testen din i morgen!!
Håper jeg klarer å holde ut til 10-12 DPO Har hatt litt kort lutealfase etter at mensen kom tilbake, så kommer jeg så langt, blir jeg nok å teste!Ja, disse dagene her går ikke akkurat raskt. Føler med deg!
Når tenker du å ta første test?
Slet med kort lutealfase etter at vi fikk førstemann. Så slitsomt når man prøver og prøver uten resultat Dog satt det på første forsøk med Wild Yam! Har du prøvd det?Håper jeg klarer å holde ut til 10-12 DPO Har hatt litt kort lutealfase etter at mensen kom tilbake, så kommer jeg så langt, blir jeg nok å teste!
Hva med deg?
Nei, det har jeg ikke prøvd! Har du en type å anbefale? Frykter jeg måtte gi opp amming for å få de på plass, men mini er ikke helt klar for det. Vanskelig å ta det fra han.Slet med kort lutealfase etter at vi fikk førstemann. Så slitsomt når man prøver og prøver uten resultat Dog satt det på første forsøk med Wild Yam! Har du prøvd det?
Jeg tar første test 7 DPO. Det var da jeg fikk positiv sist jeg var gravid. Men, fikk positiv test 8 DPO de andre gangene, så blir ikke lei meg om den er negativ såpass tidlig
Absolutt!! Legger ved link til degNei, det har jeg ikke prøvd! Har du en type å anbefale? Frykter jeg måtte gi opp amming for å få de på plass, men mini er ikke helt klar for det. Vanskelig å ta det fra han.
Jeg er så spent på dine vegne!
Tusen takk! Dette var gullAbsolutt!! Legger ved link til deg
Solaray Wild yam - fra Solaray. Kan hjelpe overgangsplager og PMS
Innholder naturlig diosgenin og fytoøstrogener. Lindrende ved PMS, ved lette menstruasjonssmerter ogwww.life.no
Legger ved bruksanvisning i tilfellet du skulle prøve. Viktig at man er sikker på at eggløsning har vært før man begynner:
1-5 DPO: 3 kapsler morgen, 2 kapsler kveld.
6-8 DPO: 2 kapsler morgen, 2 kapsler kveld.
9-11 DPO: 1 kapsel morgen, 1 kapsel kveld.
12-14 DPO: 1 kapsel morgen
Nå kommer det an på hvor kort lutealfasen din er, men ville uansett fulgt oppskriften t.o.m 8 DPO. Om du får positiv test f.eks. 9 DPO, ville jeg kun tatt 1 kapsel, for så og slutte. Wild Yam kan utsette mens noen dager selv om du ikke er gravid, så vær obs på det
Tja, da blir det el 11.1 og ikm 22/1Den er grei! Bare gi meg noen datoer om du skulle ønske å endre