Jeg har så dårlig streksyn at jeg hadde nok ikke sett en tidlig strek uansettGod selvkontroll hvertfall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har så dårlig streksyn at jeg hadde nok ikke sett en tidlig strek uansettGod selvkontroll hvertfall
8 dpo i dag og første test er tatt! Er så utrolig stolt av meg selv som klarte å vente Negativ altså, men skal ikke miste motet! Ser at jeg kun har tester som er 25mIU/ml! Det er tomt for tidlige tester på alle apotek rundt meg!! Folk har jammen kost seg i jula1dpo odag, og siste aksjer lagt igår! Krysser fingrene for at dette er gangen det klaffer. Hvor mange dpo begynner dere testing?
Såå heldig som allerede er kommet så langt!8 dpo i dag og første test er tatt! Er så utrolig stolt av meg selv som klarte å vente Negativ altså, men skal ikke miste motet! Ser at jeg kun har tester som er 25mIU/ml! Det er tomt for tidlige tester på alle apotek rundt meg!! Folk har jammen kost seg i jula
Høres ut som meg! Skulle vente til 9dpo (i morgen) men tok første test allerede 6dpo selvom jeg visste med 100% sikkerhet at den ville bli negativ.. allikevel gikk jeg rett i kjelleren og trodde alt håp var ute! Trodde det skulle bli mere «chill» å være prøver på 3. ungen, men er jo enda mer gal nå!Ønsker å si 8-9, men tok en i morges 5 dpo
Ja det blir ikke bedre! Her blir det barn nummer 6 og graviditet nummer 8Høres ut som meg! Skulle vente til 9dpo (i morgen) men tok første test allerede 6dpo selvom jeg visste med 100% sikkerhet at den ville bli negativ.. allikevel gikk jeg rett i kjelleren og trodde alt håp var ute! Trodde det skulle bli mere «chill» å være prøver på 3. ungen, men er jo enda mer gal nå!
Se der ja! Her er det barn nr 3 og forhåpentligvis graviditet nr 5 (Hatt 2 SA før førstemann)Ja det blir ikke bedre! Her blir det barn nummer 6 og graviditet nummer 8
Helt i orden! Masse lykke til videreSer ut til at jeg må bytte uke Ingen EL enda, og mannen stikker i morgen. La trolig inn vår siste mulighet nå, for jeg tenker EL kommer mens han er borte. Håper det skjer innen de neste to dagene. Lykke til alle her i IKM 4
Det skjønner jeg skikkelig godt!!6dpo i dag! Nå går tiden sakte!!