❤️ IKM Uke 4 ❤️

1dpo odag, og siste aksjer lagt igår! Krysser fingrene for at dette er gangen det klaffer. Hvor mange dpo begynner dere testing?
8 dpo i dag og første test er tatt! Er så utrolig stolt av meg selv som klarte å vente :joyful: Negativ altså, men skal ikke miste motet! Ser at jeg kun har tester som er 25mIU/ml! Det er tomt for tidlige tester på alle apotek rundt meg!! Folk har jammen kost seg i jula :dance008

8 dpo i dag og første test er tatt! Er så utrolig stolt av meg selv som klarte å vente :joyful: Negativ altså, men skal ikke miste motet! Ser at jeg kun har tester som er 25mIU/ml! Det er tomt for tidlige tester på alle apotek rundt meg!! Folk har jammen kost seg i jula :dance008
Såå heldig som allerede er kommet så langt!
Du får oppdatere oss når du tar en ny test :D :Heartred

Ønsker å si 8-9, men tok en i morges :hilarious: 5 dpo:laughing021
Høres ut som meg! Skulle vente til 9dpo (i morgen) men tok første test allerede 6dpo selvom jeg visste med 100% sikkerhet at den ville bli negativ.. :laughing002 allikevel gikk jeg rett i kjelleren og trodde alt håp var ute! :nailbiting: Trodde det skulle bli mere «chill» å være prøver på 3. ungen, men er jo enda mer gal nå!:laughing021

Høres ut som meg! Skulle vente til 9dpo (i morgen) men tok første test allerede 6dpo selvom jeg visste med 100% sikkerhet at den ville bli negativ.. :laughing002 allikevel gikk jeg rett i kjelleren og trodde alt håp var ute! :nailbiting: Trodde det skulle bli mere «chill» å være prøver på 3. ungen, men er jo enda mer gal nå!:laughing021
Ja det blir ikke bedre! Her blir det barn nummer 6 og graviditet nummer 8:wtf:

Som en som er på 4DPO kjenner jeg meg litt misunnlig på dere som kan begynne å teste.

Kjøpte en tidlig test som jeg kan bruke i helga og måtte gjemme den i ett skap for veeeeeeeet det ikke er poeng enda meeeeeeen...

Ser ut til at jeg må bytte uke :bored: Ingen EL enda, og mannen stikker i morgen. La trolig inn vår siste mulighet nå, for jeg tenker EL kommer mens han er borte. Håper det skjer innen de neste to dagene. Lykke til alle her i IKM 4 :signs003:Heartred

5 DPO i dag!

Sitter på kontoret, skulle skrive et notat og jeg LUKTER blekket på pennen. I mitt forrige svangerskap var det første tegnet på graviditet, og jeg fikk positiv test et par dager senere. Krysser fingrene for at det er dét, og ikke at jeg burde legges inn på psykiatrisk. :hilarious:

Hvor i løypa er dere andre nå?

PS: Bare si i fra om noen ønsker å endre noe på listen. Det er mulig til enhver tid :Heartpink

Back
Topp