Har siste samleie samme dag som jeg får positiv eggløsningstestNår slutter dere aksjelegging? Topp på LH test igår(CD 16). La inn aksjer CD 8, 10, 12, 14, 15,16. Skal vi satse på en gang til idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har siste samleie samme dag som jeg får positiv eggløsningstestNår slutter dere aksjelegging? Topp på LH test igår(CD 16). La inn aksjer CD 8, 10, 12, 14, 15,16. Skal vi satse på en gang til idag?
Velkommen! Du er lagt inn på listenRorovoveror - 34 - B2 - PP2 - EL: 11/1 - IKM: 25/1
Hiver meg med her!
jeg brukte Concieve+ sist jeg ble gravid, da hadde vi prøvd i 8-9 mndNei, men skal prøve Concieve+ denne måneden! Fikk så mange tilbakemeldinger fra andre her inne som ble gravide ved bruk av den
Åh, vet hvordan du har det. Har også en samboer som jobber halvparten av tiden borte. Har ført til at vi har gått glipp av flere prøveperioder og dårlig med aksjelegging noen perioder.. Håper du får EL så raskt så mulig slik at dere får lagt inn gode aksjerJeg er veldig nervøs i disse dager. Venter og venter på EL, og mannen reiser på jobb på tirsdag! Håper EL kommer i morgen
Ofh, det er så kjedelig å gå glipp av prøveperioder. Som om man ikke er utålmodig nok fra før av i prøvetiden Takker for håpet, og krysser fingrene for det samme!Åh, vet hvordan du har det. Har også en samboer som jobber halvparten av tiden borte. Har ført til at vi har gått glipp av flere prøveperioder og dårlig med aksjelegging noen perioder.. Håper du får EL så raskt så mulig slik at dere får lagt inn gode aksjer
Velkommen til oss! Du er lagt til på listenMallamora - 31 - B2 - PP? - EL: 8/1(litt usikker) - IKM 23/1
Æsj, det er så kjedelig når man må vente på EL!På testene ser det ikke ut til at eggløsning er imorgen, da de ennå er negative.. men idag å ikveld har kåtskapen meldt seg FOR ALVOR! Så kanskje kommer positiv test imorgen!
Uansett vil det si at jeg nok bytter gruppe, sånn egentlig