❤️ IKM Uke 4 ❤️

Jeg er veldig nervøs i disse dager. Venter og venter på EL, og mannen reiser på jobb på tirsdag! Håper EL kommer i morgen :nailbiting:
Åh, vet hvordan du har det. Har også en samboer som jobber halvparten av tiden borte. Har ført til at vi har gått glipp av flere prøveperioder og dårlig med aksjelegging noen perioder.. Håper du får EL så raskt så mulig slik at dere får lagt inn gode aksjer :happy:

Åh, vet hvordan du har det. Har også en samboer som jobber halvparten av tiden borte. Har ført til at vi har gått glipp av flere prøveperioder og dårlig med aksjelegging noen perioder.. Håper du får EL så raskt så mulig slik at dere får lagt inn gode aksjer :happy:
Ofh, det er så kjedelig å gå glipp av prøveperioder. Som om man ikke er utålmodig nok fra før av i prøvetiden :hilarious:Takker for håpet, og krysser fingrene for det samme! :love017

På testene ser det ikke ut til at eggløsning er imorgen, da de ennå er negative.. men idag å ikveld har kåtskapen meldt seg FOR ALVOR! Så kanskje kommer positiv test imorgen!
Uansett vil det si at jeg nok bytter gruppe, sånn egentlig :happy:

På testene ser det ikke ut til at eggløsning er imorgen, da de ennå er negative.. men idag å ikveld har kåtskapen meldt seg FOR ALVOR! Så kanskje kommer positiv test imorgen!
Uansett vil det si at jeg nok bytter gruppe, sånn egentlig :happy:
Æsj, det er så kjedelig når man må vente på EL!
Ja, men da setter jeg deg som at du bytter uke.

Masse masse lykke til :Heartred

Både i går og i dag har jeg hatt null symptomer, så da er vel kroppen ferdig (bank i bordet), så regner med at EL var cirka der jeg trodde (muligens dagen etter).

Så da er det bare å greie å holde is i magen til TR kommer, eller eventuelt TR kommer ikke og jeg kan teste. Litt lyst å prøve å unngå å teste før IKM, men sånn, regner med jeg blir utålmodig før, så mulig jeg prøver neste helg haha

Back
Topp