Dessverre er det helt umulig å si ut i fra de testene du viser. Normalt sett, er du for sent ute med testing om du har gjennomsnittlig syklus. Men, siden du sier at forrige syklus var unormal, er det ikke godt å si.Er det noen som kan si meg om denne er på vei opp eller ned?
Aldri tatt el-tester. Trodde el skulle være 8.1, men er veldig usikker. La inn aksjer 4, 5 og 7, så det er ihvertfall noen celler som ligger og venter.
I følge FLO er jeg på CD16. Men forrige syklus var heeeelt på bærtur, og tenker at kanskje det har kludret til systemet.
Hvor ofte tester man? Morgen, ettermiddag, kveld? Morgen og kveld?
Så usikker!
Redigert: Grunnen til at jeg ikke har testet før nå i syklusen, er rett og slett fordi jeg forventet at de kom i posten tidligere, og har ikke lyst å bruke penger på noe som jeg vet kommer. Det haster ikke for vår del, så vi tar det litt som det kommer.
I fertil periode tester jeg hver morgen og kveld frem til testene øker i styrke. Da tester jeg 3+ ganger om dagen for å være sikker på at jeg finner toppen.
Ville nok hatt samleie et par dager til bare for å sikre deg, og ta flere tester gjennom dagen for å se om den øker eller synker