❤️ IKM Uke 4 ❤️

Er det noen som kan si meg om denne er på vei opp eller ned? :dead:

Aldri tatt el-tester. Trodde el skulle være 8.1, men er veldig usikker. La inn aksjer 4, 5 og 7, så det er ihvertfall noen celler som ligger og venter.

I følge FLO er jeg på CD16. Men forrige syklus var heeeelt på bærtur, og tenker at kanskje det har kludret til systemet.

Hvor ofte tester man? Morgen, ettermiddag, kveld? Morgen og kveld?
Så usikker! :facepalm:

Redigert: Grunnen til at jeg ikke har testet før nå i syklusen, er rett og slett fordi jeg forventet at de kom i posten tidligere, og har ikke lyst å bruke penger på noe som jeg vet kommer. Det haster ikke for vår del, så vi tar det litt som det kommer.
Dessverre er det helt umulig å si ut i fra de testene du viser. Normalt sett, er du for sent ute med testing om du har gjennomsnittlig syklus. Men, siden du sier at forrige syklus var unormal, er det ikke godt å si.

I fertil periode tester jeg hver morgen og kveld frem til testene øker i styrke. Da tester jeg 3+ ganger om dagen for å være sikker på at jeg finner toppen.

Ville nok hatt samleie et par dager til bare for å sikre deg, og ta flere tester gjennom dagen for å se om den øker eller synker :Heartred

Jeg tenker at jeg bytter nok uke ja. Usikker på hvilken uke jeg bytter til, skal fortsette å teste hver dag fremover fordi jeg har null peiling på hvor jeg er i syklusen og om den er endret eller ikke. Om den er tilbake til normalen så burde jeg få EL ca 2 februar. Men må bare følge med fremover, har som mål å få 2025 baby så det får bare bli litt sånn testekjør nå :salut
Masse masse lykke til i hvert fall :Heartred

Da setter jeg deg som at du har byttet uke! Krysser fingrene for at EL kommer som forespeilet 2. januar!

Ser jo greit ut. Det begynte å murre sånn i magen inatt at jeg slet med å sove, så regnet faktisk med positiv test og mulig el senere ikveld/inatt (føler at jeg ofte kan kjenne når el skjer/har skjedd, murringene slipper relativt fort. Men mye smerter frem til det) :shy:
Har helt det samme! Kjente klart og tydelig at egget slapp i går kveld. I tillegg fra venstre side, som var samme side egget slapp på da jeg ble gravid med nr. 1 og 2.

Krysser fingrene for oss :nailbiting::Heartred

Har helt det samme! Kjente klart og tydelig at egget slapp i går kveld. I tillegg fra venstre side, som var samme side egget slapp på da jeg ble gravid med nr. 1 og 2.

Krysser fingrene for oss :nailbiting::Heartred
Spennende! Jeg skal jobbe kveldsvakt idag, og de vaktene når jeg har el/første dag i tr er så tøffe! Vil helst ligge i fosterstilling på sofaen med varmeflaske på magen, men det går jo ikke :p
Satser på at det dukker opp positive tester om endel dager!

Lov å slenge seg på litt sent?

Kaine - 33 - B1 - PP1 - EL: 9/1 - IKM: 24/1

Var veldig usikker på om vi var "ordentlige prøvere" da jeg slutta på pille den 23.12 og ikke har hatt sikkelig mens etter bortfallsblødning, men i og med at jeg hadde eggløsning i går og vi har la inn aksjer på Tirsdag og koset oss i går så... Kanskje en bare er sykt heldig? Lov å håpe!

Back
Topp