❤️ IKM Uke 4 ❤️

Akkurat nå så vekt jeg ikke :nailbiting: verken tester eller temper. Men merker mye slim å libido, som jo er veldig bra. Mye meir nå ein de andre periodene i prøvetiden så :smiley-bounce012
Åh, det høres jo veldig bra ut! Krysser fingrene for det er det som skal til for en liten spire denne prøveperioden :Heartpink

Glemte å ta med meg flere BabyPlan-tester på jobb, så måtte løpe på meny å kjøpe i lunsjpausen. Ser ut som peaken kom nå!
Kjenner egentlig at jeg er så sliten at jeg ikke orker flere aksjer nå :hilarious: Men, ChatGPT sa dette, så da må vi vel bare kjøre på i dag også:

"Sjansen for å bli gravid er faktisk større om dere har samleie i dag kontra i morgen – men bare litt! La meg forklare:

Når LH-toppen inntreffer (som nå), vil eggløsningen skje innen 12-36 timer. Egget er kun levedyktig i cirka 12-24 timer etter at det slippes. Så det handler om å ha sædceller klare og ventende når egget kommer ut, som et lite "velkomstteam." Sædceller trenger også noen timer for å svømme opp og finne frem til egget, så å "gjøre jobben" i dag gir dem et forsprang.

Konklusjon:

• I dag = høyere sjanse.
  • I morgen = fortsatt mulig, men litt mindre optimalt."

thumbnail_IMG_2117.jpg

Idag kom fast smiley på el test, 3 dager før forventet. Og vi som ikke orket å legge aksjer i går :arghh: Sist var mandag grunnet sykdom i heimen. Håper det går allikevel denne runden, og at det sitter i kveld. Ikm er flyttet til 21.1. Det som er rart er at det var bare en ring i går, ikke blinkende fjes. Eneste gangen jeg har gått direkte fra ring til fast smiley var da spiren satt i høst. Men som dessverre endte i sa. Håper det betyr stor fruktbarhet. Men skal vel mye til siden vi har prøvd i over et år før sa’en kom.. men håpet er der :)

Jeg hadde både sticky og eggehvite slim i går, i dag ingenting merkbart. Så EL kan ha vært i går, eller forgårs. Håper på forgårs, er uansett i DPOland nå :joyful:

Jeg har et håp om positiv test sent ikveld/imorgen tidlig, og at el kommer litt tidligere enn forventet. For da forskyves syklus litt, og jeg ender ikke opp med å få tr midt i ferien vår til varmen i vinterferien :wacky: da får jeg den noen dager før vi reiser og er på slutten av tr når vi kommer ned*håpe, håpe*

Vedlegg

• Screenshot_20250109-202651~2.png
    Screenshot_20250109-202651~2.png
    127,1 KB · Visninger: 9
Vi koser oss i prøvingen xsmile6 Jeg tester ikke, (det har jeg aldri gjort) men slimet begynte i går og da er egget rett rundt svingen. Vi kjører på daglig frem til lørdag for å være helt sikre
Så godt å høre :Heartred

Du får gi beskjed når du anser deg selv i DPO-land!

Jeg har et håp om positiv test sent ikveld/imorgen tidlig, og at el kommer litt tidligere enn forventet. For da forskyves syklus litt, og jeg ender ikke opp med å få tr midt i ferien vår til varmen i vinterferien :wacky: da får jeg den noen dager før vi reiser og er på slutten av tr når vi kommer ned*håpe, håpe*
Æsj, ja det er så utrolig kjipt å ha mensen på ferie :bag:

Krysser fingrene for at EL knapper seg!

Åh, det høres jo veldig bra ut! Krysser fingrene for det er det som skal til for en liten spire denne prøveperioden :Heartpink
Krysser alt unntatt beina nå om dagene :smiley-angelic001:smiley-bounce022 spesielle er at nå har det vært masse el slim og så plutselig etter formiddagen har det vært heilt tørt. Så da tipper jeg EL var I natt :happy090

Krysser alt unntatt beina nå om dagene :smiley-angelic001:smiley-bounce022 spesielle er at nå har det vært masse el slim og så plutselig etter formiddagen har det vært heilt tørt. Så da tipper jeg EL var I natt :happy090
HAHA, føler’n :laughing002

Sykt spennende nå altså, når vi begynner å få flere i DPO-land! Krysser alle fingre og tær for at dette er alles måned :smiley-angelic001

Er det noen som kan si meg om denne er på vei opp eller ned? :dead:

Aldri tatt el-tester. Trodde el skulle være 8.1, men er veldig usikker. La inn aksjer 4, 5 og 7, så det er ihvertfall noen celler som ligger og venter.

I følge FLO er jeg på CD16. Men forrige syklus var heeeelt på bærtur, og tenker at kanskje det har kludret til systemet.

Hvor ofte tester man? Morgen, ettermiddag, kveld? Morgen og kveld?
Så usikker! :facepalm:

Redigert: Grunnen til at jeg ikke har testet før nå i syklusen, er rett og slett fordi jeg forventet at de kom i posten tidligere, og har ikke lyst å bruke penger på noe som jeg vet kommer. Det haster ikke for vår del, så vi tar det litt som det kommer.

Vedlegg

• PXL_20250109_212946098.jpg
    PXL_20250109_212946098.jpg
    529,5 KB · Visninger: 0
Back
Topp