❤️ IKM Uke 4 ❤️

Vet ikke hva jeg har jeg, første gang jeg bruker slike eggløsningstester:oops: de siste to syklusene mine har vært unormalt lange på 32 og 35, tidligere har de vært på 29-30 dager.
Nå skal ikke jeg diagnostisere deg altså :bag:
Kan jo bare være en naturlig variasjon i sykluslengde. Men, om du har fått lengre sykluser, forskyves eggløsning også.

Har troen på at den kommer snart :Heartred

Her har jeg hatt eggløsning og lagt inn alt vi kunne av aksjer. Men i dag så begynte jeg å blø en del. Eggløsning var nok i helga, så ingen festeblødning eller noe sånt, minnet mest om en mens. Noen som har opplevd det? Hadde kjemisk forrige syklus n

Noen som har opplevd blødning i forbindelse med eggløsning?

Jeg har sterke eggløsningssmerter nå, og opplevde en svak blødning da jeg tørket meg.
Aldri opplevd dette før, og testene er ikke en gang sterke?

Vedlegg

• IMG_2108.jpeg
    IMG_2108.jpeg
    127 KB · Visninger: 17
Toppen kom plutselig og forsvant like fort. Men da har el vært nå på dagen. Har hatt el smerter etter sigende test i morges og nå har det avtatt. Skal enda ha oss en runde i kveld. Så ble det to ganger på el dagen.

Vedlegg

• IMG_9907.jpeg
    IMG_9907.jpeg
    165 KB · Visninger: 18
Kan være cyste på eggstokk som har sprukket.
Har masse cyster på eggstokkene da jeg har endometriose, men dette har aldri gitt meg blødning fra skjeden. Jeg er 32 år, og fikk mensen da jeg var 11 :confused:

Leste dette nå, så ble litt mindre bekymret:
«Noen kan blø litt ved eggløsning. Det skyldes at det kan komme litt blod eller væske fra folliklene når egget løsner. Vi snakker ikke om store blødninger, men om en brun- eller rosaaktig utflod eller noen få dråper rødt blod. Det er med andre ord helt normalt å ha denne formen for regelmessig blødning ved eggløsning.»

Jeg var hos gynekolog spesialist i går, hun mente det så dårlig ut med eggløsning denne uka. Har hatt litt spotting etter laparoskopi 2 jan.. Driver å tester med clearblue EL tester og venter på strimler i posten, men når gyn sier det ser dårlig ut så har jeg kanskje bytta uke da, hva vet jeg. Men merker jeg er litt deppa pga alt nå.

Fikk en stor bestilling selv i går :hilarious:
Håper du får dine snart!
Testene lå visst i postkassa uten at jeg visste det :hilarious: Fikk startet å teste i dag, fikk blinkende på digital, men svak strek på strimmelen. Sikkert EL enten lørdag eller søndag :happy: Har godt med EL-slim, men det har jeg hatt hver syklus etter fødsel i mars 23. Samboer kommer fra jobb i dag, så da starter vi aksjelegging :D
1000005206.jpg

Jeg var hos gynekolog spesialist i går, hun mente det så dårlig ut med eggløsning denne uka. Har hatt litt spotting etter laparoskopi 2 jan.. Driver å tester med clearblue EL tester og venter på strimler i posten, men når gyn sier det ser dårlig ut så har jeg kanskje bytta uke da, hva vet jeg. Men merker jeg er litt deppa pga alt nå.
Så utrolig trist å få en slik beskjed :sorry:
Men, så lenge den kommer, er jo det dét viktigste. Om du vil bytte uke, kan du selvfølgelig det! Om ikke, er du fremdeles hjertelig velkommen her :Heartpink

Testene lå visst i postkassa uten at jeg visste det :hilarious: Fikk startet å teste i dag, fikk blinkende på digital, men svak strek på strimmelen. Sikkert EL enten lørdag eller søndag :happy: Har godt med EL-slim, men det har jeg hatt hver syklus etter fødsel i mars 23. Samboer kommer fra jobb i dag, så da starter vi aksjelegging :DVis vedlegget 452148
Åh, så bra! Da er du på riktig vei, hold meg oppdatert da :D:Heartred

Så utrolig trist å få en slik beskjed :sorry:
Men, så lenge den kommer, er jo det dét viktigste. Om du vil bytte uke, kan du selvfølgelig det! Om ikke, er du fremdeles hjertelig velkommen her :Heartpink
Takk :Heartred Jeg tenker at jeg fortsetter å teste, men er usikker på om jeg får noe eggløsning nå. Siden jeg egentlig var 5 uker gravid så kan det jo bli litt kluss med syklusen. Gyn mente at siste mens var 23 november og ikke 27 desember når jeg begynte å blø pga EXU. Så vi får se.

Tildemor - 32 - B2 - PP12 - EL 8/1 - IKM 21/1

EL i dag, så da begynner ventingen. Litt aksjer i dag også, men så begynner den lange ventingen. Føler på lite motivasjon og en følelse av at dette bare aldri kommer til å gå.

Heldigvis har vi verdens lykkepille her hjemme som ikke skal glemmes. Mini er alt i livet :Heartred

adde jo egentlig ikke tenkt å være med, men så klarer man jo ikke la være allikevel. :nailbiting:

Bkno4127060 - 29 - B1 - PP3 - EL 8/1 - IKM 21/1(?)

Sluttet på prevensjon i september, og syklusen har vært stabil på 26-28 dager siden. Haddd kjemisk i PP1. Har imidlertid testet EL for første gang, og er veldig veldig forvirret. I henhold til kalkulator skulle den vært 3/1 med IKM 17/1. Men etter fem dager med blinkende clear blue-smiley fikk jeg først en «fast» smiley i går, så antar at EL er i dag 8/1, på CD 18, og IKM har derfor i kalkulatoren flyttet seg til 21/1.

Back
Topp