Det høres fornuftig ut! Veldig spent på dine vegneVeldig sant! Tror jeg prøver meg på 9dpo Det er den tidligste positiv jeg har fått med de jeg har fra før
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det høres fornuftig ut! Veldig spent på dine vegneVeldig sant! Tror jeg prøver meg på 9dpo Det er den tidligste positiv jeg har fått med de jeg har fra før
Nå skal ikke jeg diagnostisere deg altsåVet ikke hva jeg har jeg, første gang jeg bruker slike eggløsningstester de siste to syklusene mine har vært unormalt lange på 32 og 35, tidligere har de vært på 29-30 dager.
Fortsatt noen dager til EL her, tenkte å begynne å teste i morgen, men venter fortsatt på EL-tester i posten.. Håper de kommer snartOg generelt, hvordan går det? Noen som prøver noen magiske triks denne syklusen for å få spiren til å sitte?
Fikk en stor bestilling selv i gårFortsatt noen dager til EL her, tenkte å begynne å teste i morgen, men venter fortsatt på EL-tester i posten.. Håper de kommer snart
Kan være cyste på eggstokk som har sprukket.Noen som har opplevd blødning i forbindelse med eggløsning?
Jeg har sterke eggløsningssmerter nå, og opplevde en svak blødning da jeg tørket meg.
Aldri opplevd dette før, og testene er ikke en gang sterke?
Har masse cyster på eggstokkene da jeg har endometriose, men dette har aldri gitt meg blødning fra skjeden. Jeg er 32 år, og fikk mensen da jeg var 11Kan være cyste på eggstokk som har sprukket.
Testene lå visst i postkassa uten at jeg visste det Fikk startet å teste i dag, fikk blinkende på digital, men svak strek på strimmelen. Sikkert EL enten lørdag eller søndag Har godt med EL-slim, men det har jeg hatt hver syklus etter fødsel i mars 23. Samboer kommer fra jobb i dag, så da starter vi aksjeleggingFikk en stor bestilling selv i går
Håper du får dine snart!
Så utrolig trist å få en slik beskjedJeg var hos gynekolog spesialist i går, hun mente det så dårlig ut med eggløsning denne uka. Har hatt litt spotting etter laparoskopi 2 jan.. Driver å tester med clearblue EL tester og venter på strimler i posten, men når gyn sier det ser dårlig ut så har jeg kanskje bytta uke da, hva vet jeg. Men merker jeg er litt deppa pga alt nå.
Åh, så bra! Da er du på riktig vei, hold meg oppdatert daTestene lå visst i postkassa uten at jeg visste det Fikk startet å teste i dag, fikk blinkende på digital, men svak strek på strimmelen. Sikkert EL enten lørdag eller søndag Har godt med EL-slim, men det har jeg hatt hver syklus etter fødsel i mars 23. Samboer kommer fra jobb i dag, så da starter vi aksjelegging Vis vedlegget 452148
Den var meget tydelig ja! Jeg oppdaterer jeg vettuBle lurt i går. I dag er den på høyest Mere hompibomp i dag
Ser vi har vært i samme forum før. Jeg har en som er født 11/11/2021Den var meget tydelig ja! Jeg oppdaterer jeg vettu
Nei, så koselig! Vi hadde jo også termin i november, men baby kom en måned før tidenSer vi har vært i samme forum før. Jeg har en som er født 11/11/2021
Takk Jeg tenker at jeg fortsetter å teste, men er usikker på om jeg får noe eggløsning nå. Siden jeg egentlig var 5 uker gravid så kan det jo bli litt kluss med syklusen. Gyn mente at siste mens var 23 november og ikke 27 desember når jeg begynte å blø pga EXU. Så vi får se.Så utrolig trist å få en slik beskjed
Men, så lenge den kommer, er jo det dét viktigste. Om du vil bytte uke, kan du selvfølgelig det! Om ikke, er du fremdeles hjertelig velkommen her