❤️ IKM Uke 4 ❤️

Gøy å se at vi blir flere her!
ELslimet har tatt seg opp igjen, så jeg er nok i rute til EL i morgen :happy:

1000007478.jpg
Noen som vil tolke dette? Har jeg hatt en topp jeg ikke har fått med meg eller kan den svinge slik?

Er det noen av de jeg ikke har forhørt meg med som tror eggløsning kommer tidligere enn antatt? :bookworm:

Og generelt, hvordan går det? Noen som prøver noen magiske triks denne syklusen for å få spiren til å sitte? :Heartred
Jeg er veldig usikker på om EL kommer tidligere eller ikke. Tar dobbel dose letrozol så det kan jo påvirke! CD 12 idag, EL CD 17 sist syklus.

Ellers tar jeg inositol og metformin(pcos), skal også prøve det du anbefalte conceive +, vurderer og også prøve ananas 1-5 dpo.

Hva med deg?

Ja! Tusen takk! :Heartred Da var det bare denne ventingen da.. :angelic:
Den uendelige ventetiden :arghh:

Jeg har ikke hatt eggløsning enda, er kun på CD 12. Men, forventer eggløsning CD 14, så trenger heldigvis ikke å vente så alt for lenge forhåpentligvis. Føler at når man først kommer i DPO-land, så kan man liksom ikke gjøre så mye mer. Da er aksjene lagt, vitaminer og alt mulig annet tatt, da må man "bare" vente.

Når tenker du å ta første test? :Heartpink

Gøy å se at vi blir flere her!
ELslimet har tatt seg opp igjen, så jeg er nok i rute til EL i morgen :happy:
Fantastisk! :D

Krysser fingrene for at jeg får eggløsningsslim denne måneden. Hadde MA april i fjor, og fikk eggløsningsslim kontinuerlig i 3 måneder etter. Men, så plutselig kom det ikke noe mer. Det bekymrer meg veldig, men håper kroppen har "fikset" det nå :shy:

Jeg er veldig usikker på om EL kommer tidligere eller ikke. Tar dobbel dose letrozol så det kan jo påvirke! CD 12 idag, EL CD 17 sist syklus.

Ellers tar jeg inositol og metformin(pcos), skal også prøve det du anbefalte conceive +, vurderer og også prøve ananas 1-5 dpo.

Hva med deg?
Hvordan ser testene dine ut? Vil jo tro med letrozol at den vil komme tidligere. Jeg har 25 dagers syklus, og har alltid EL mellom CD 13 og 14.
Så, regner med den vil komme snart for deg :Heartpink

Ser en liten økning i testene nå. Skal teste igjen kl. 11, og kl. 17:00, så får vi se! Men, er bare på CD 12 foreløpig jeg også.

Hvordan ser testene dine ut? Vil jo tro med letrozol at den vil komme tidligere. Jeg har 25 dagers syklus, og har alltid EL mellom CD 13 og 14.
Så, regner med den vil komme snart for deg :Heartpink

Ser en liten økning i testene nå. Skal teste igjen kl. 11, og kl. 17:00, så får vi se! Men, er bare på CD 12 foreløpig jeg også.
Ligger på 0.29 ca på premom. Fikk ikke testet idag da jeg glemte det før jobb:banghead:

Da va testen endelig stigende og Premom har flyttet el fra torsdag til i dag. Tipper den kommer i natt/morgen formiddag. ❤️

Vedlegg

• IMG_9899.jpeg
    IMG_9899.jpeg
    204,9 KB · Visninger: 16
Den uendelige ventetiden :arghh:

Jeg har ikke hatt eggløsning enda, er kun på CD 12. Men, forventer eggløsning CD 14, så trenger heldigvis ikke å vente så alt for lenge forhåpentligvis. Føler at når man først kommer i DPO-land, så kan man liksom ikke gjøre så mye mer. Da er aksjene lagt, vitaminer og alt mulig annet tatt, da må man "bare" vente.

Når tenker du å ta første test? :Heartpink
Veldig sant! Tror jeg prøver meg på 9dpo :Heartred Det er den tidligste positiv jeg har fått med de jeg har fra før :hello2

Jeg tviler på at du har gått glipp av den, med mindre du har til vane å ha veldig kort LH-topp?
Har du til vanlig lang syklus? PCOS? :Heartpink
Vet ikke hva jeg har jeg, første gang jeg bruker slike eggløsningstester:oops: de siste to syklusene mine har vært unormalt lange på 32 og 35, tidligere har de vært på 29-30 dager.

Back
Topp