Velkommen til ossHei hei! Da var vi klare for å prøve på spire nr 3
MammaSep21- 26 - B3 - PP1 - EL 05/1 - IKM 20/1
Du er 1 DPO i dag? Så spennende!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen til ossHei hei! Da var vi klare for å prøve på spire nr 3
MammaSep21- 26 - B3 - PP1 - EL 05/1 - IKM 20/1
Jeg er veldig usikker på om EL kommer tidligere eller ikke. Tar dobbel dose letrozol så det kan jo påvirke! CD 12 idag, EL CD 17 sist syklus.Er det noen av de jeg ikke har forhørt meg med som tror eggløsning kommer tidligere enn antatt?
Og generelt, hvordan går det? Noen som prøver noen magiske triks denne syklusen for å få spiren til å sitte?
Den uendelige ventetidenJa! Tusen takk! Da var det bare denne ventingen da..
Fantastisk!Gøy å se at vi blir flere her!
ELslimet har tatt seg opp igjen, så jeg er nok i rute til EL i morgen
Jeg tviler på at du har gått glipp av den, med mindre du har til vane å ha veldig kort LH-topp?Vis vedlegget 452036Noen som vil tolke dette? Har jeg hatt en topp jeg ikke har fått med meg eller kan den svinge slik?
Hvordan ser testene dine ut? Vil jo tro med letrozol at den vil komme tidligere. Jeg har 25 dagers syklus, og har alltid EL mellom CD 13 og 14.Jeg er veldig usikker på om EL kommer tidligere eller ikke. Tar dobbel dose letrozol så det kan jo påvirke! CD 12 idag, EL CD 17 sist syklus.
Ellers tar jeg inositol og metformin(pcos), skal også prøve det du anbefalte conceive +, vurderer og også prøve ananas 1-5 dpo.
Hva med deg?
Ligger på 0.29 ca på premom. Fikk ikke testet idag da jeg glemte det før jobbHvordan ser testene dine ut? Vil jo tro med letrozol at den vil komme tidligere. Jeg har 25 dagers syklus, og har alltid EL mellom CD 13 og 14.
Så, regner med den vil komme snart for deg
Ser en liten økning i testene nå. Skal teste igjen kl. 11, og kl. 17:00, så får vi se! Men, er bare på CD 12 foreløpig jeg også.
Tok test nå på jobbLigger på 0.29 ca på premom. Fikk ikke testet idag da jeg glemte det før jobb
Fantastisk! Tar du en ny test i ettermiddag/kveld?Da va testen endelig stigende og Premom har flyttet el fra torsdag til i dag. Tipper den kommer i natt/morgen formiddag.
Selvfølgelig!! Skal ta en ny seinere i dag, og i kveld og i morgen tidlig Vi har lagt inn aksjer med en gang den steig. Stakkars mannen er syk. Men han presterer uansettFantastisk! Tar du en ny test i ettermiddag/kveld?
Åh, disse mennene våre altså. De er noen helter oppe i alt dette de også!Selvfølgelig!! Skal ta en ny seinere i dag, og i kveld og i morgen tidlig Vi har lagt inn aksjer med en gang den steig. Stakkars mannen er syk. Men han presterer uansett
JaÅh, disse mennene våre altså. De er noen helter oppe i alt dette de også!
Det vil jeg si ogsåVil si den er positiv nå Men blir å ta en til i ettermiddag/kveld.
Veldig sant! Tror jeg prøver meg på 9dpo Det er den tidligste positiv jeg har fått med de jeg har fra førDen uendelige ventetiden
Jeg har ikke hatt eggløsning enda, er kun på CD 12. Men, forventer eggløsning CD 14, så trenger heldigvis ikke å vente så alt for lenge forhåpentligvis. Føler at når man først kommer i DPO-land, så kan man liksom ikke gjøre så mye mer. Da er aksjene lagt, vitaminer og alt mulig annet tatt, da må man "bare" vente.
Når tenker du å ta første test?
Vet ikke hva jeg har jeg, første gang jeg bruker slike eggløsningstester de siste to syklusene mine har vært unormalt lange på 32 og 35, tidligere har de vært på 29-30 dager.Jeg tviler på at du har gått glipp av den, med mindre du har til vane å ha veldig kort LH-topp?
Har du til vanlig lang syklus? PCOS?