❤️ IKM Uke 4 ❤️

Hei jenter. Da prøver jeg å melde meg inn her, selv om vi egentlig har sagt vi var ferdig med å prøve. Men når gubben kjører på å verken hopper av eller bruker regnfrakk... og man plutselig får EL slim flere dager før estimert tid. Ja nei da blir det ein uoffisiel prøvemåned :angelic::hilarious: å gubben mener enda vi er ferdig med å prøve....

Mel - 36 - B3 - PP9 - EL 10/01 - IKM 24/01

Så bra! Da har jeg endret EL-datoen din :Heartred

Blir veldig spennende å følge deg i DPO-land! :nailbiting::D
Takk! Mulig det er i morgen. Ser testen fortsatt er positiv. Hadde en kjemisk graviditet sist (positiv test 11-13 dpo), så negativ 14 dpo, så mulig syklusen blir litt annerledes nå.
1000007022.jpg

Hei jenter. Da prøver jeg å melde meg inn her, selv om vi egentlig har sagt vi var ferdig med å prøve. Men når gubben kjører på å verken hopper av eller bruker regnfrakk... og man plutselig får EL slim flere dager før estimert tid. Ja nei da blir det ein uoffisiel prøvemåned :angelic::hilarious: å gubben mener enda vi er ferdig med å prøve....

Hehe kanskje hans måte å indirekte si at han ikke er ferdig med å prøve? :hilarious:

Hehe kanskje hans måte å indirekte si at han ikke er ferdig med å prøve? :hilarious:
Nei desverre, tror nok det e meir forglemmelse fra hans sia :facepalm: for vi snakka om det i sta, å da sa han at han følte seg heilt ferdig nå med å prøve og med de to vi har. Tror han fikk litt sjokk når jeg da sa at da må han faktisk ta de tiltakene som må til da og at det nok er forseint denne måneden :hilarious: sia jeg mistenker EL var i går/i natt

Velkommen, velkommen!

Du er ført opp på listen :Heartred

Takk! Mulig det er i morgen. Ser testen fortsatt er positiv. Hadde en kjemisk graviditet sist (positiv test 11-13 dpo), så negativ 14 dpo, så mulig syklusen blir litt annerledes nå.Vis vedlegget 451911
Hei! Hvor ofte tester du? Når begynner du å teste flere ganger om dagen? Har begynt med strimler for første gang etter clearblue monitor ikke funket for meg, og nå føler jeg at jeg ikke har peiling på hva jeg driver med Registrerer for øvrig i premom jeg og

Tror EL er rett rundt hjørnet. Føles i allefall sånn ut. Spent på om testene øker snart☺️ Har i allefall god tid så kommer nok ikke å måtte bytte uke i allefall

Jeg er på CD11, hadde mye ELslim på CD9 og 10, men lite i dag. Har fått lagt flere aksjer nå, så håper EL kommer snart!

Hei! Hvor ofte tester du? Når begynner du å teste flere ganger om dagen? Har begynt med strimler for første gang etter clearblue monitor ikke funket for meg, og nå føler jeg at jeg ikke har peiling på hva jeg driver med Registrerer for øvrig i premom jeg og
Kan bare svare for meg selv. Men, begynner å teste ca. fra CD 10, da jeg har eggløsning mellom CD 13-14. Så snart jeg ser teststreken blir sterkere, tester jeg opp mot 3 ganger om dagen :happy:

Åh, så spennende! Hvordan ser testene dine ut? :Heartred
Jeg tester ikke. Da vi prøvde på første så tempet jeg, men kommer ikke til å gjøre det nå, kanskje hvis det begynner å drøye :p Har ganske stabil syklus og masse ELslim, så syns det holder :joyful:Vil prøve å ikke ha så veldig mye fokus på hvor jeg er i syklusen. Også er jeg en sånn som helst ikke vil teste før TR er sen :hilarious:

Jeg tester ikke. Da vi prøvde på første så tempet jeg, men kommer ikke til å gjøre det nå, kanskje hvis det begynner å drøye :p Har ganske stabil syklus og masse ELslim, så syns det holder :joyful:Vil prøve å ikke ha så veldig mye fokus på hvor jeg er i syklusen. Også er jeg en sånn som helst ikke vil teste før TR er sen :hilarious:
Det forstår jeg godt! Masse lykke til uansett. Blir spennende å se :Heartred

Hei hei! Da var vi klare for å prøve på spire nr 3

MammaSep21- 26 - B3 - PP1 - EL 05/1 - IKM 20/1:angelic::Heartred

Er det noen av de jeg ikke har forhørt meg med som tror eggløsning kommer tidligere enn antatt? :bookworm:

Og generelt, hvordan går det? Noen som prøver noen magiske triks denne syklusen for å få spiren til å sitte? :Heartred

Back
Topp