❤️ IKM Uke 4 ❤️

Takk :Heartred Jeg tenker at jeg fortsetter å teste, men er usikker på om jeg får noe eggløsning nå. Siden jeg egentlig var 5 uker gravid så kan det jo bli litt kluss med syklusen. Gyn mente at siste mens var 23 november og ikke 27 desember når jeg begynte å blø pga EXU. Så vi får se.
Forstår godt hva du mener! Det er først nå, 9 måneder etter MA i uke 7, at syklusen er tilbake som normal. Det er så vondt når man så inderlig ønsker å bli gravid .. :Heartred

Tildemor - 32 - B2 - PP12 - EL 8/1 - IKM 21/1

EL i dag, så da begynner ventingen. Litt aksjer i dag også, men så begynner den lange ventingen. Føler på lite motivasjon og en følelse av at dette bare aldri kommer til å gå.

Heldigvis har vi verdens lykkepille her hjemme som ikke skal glemmes. Mini er alt i livet :Heartred
Velkommen til oss :Heartred

Ser dere har forsøkt lenge, så forstår godt at ventetiden føles uendelig lang. Er dere under utredning?

adde jo egentlig ikke tenkt å være med, men så klarer man jo ikke la være allikevel. :nailbiting:

Bkno4127060 - 29 - B1 - PP3 - EL 8/1 - IKM 21/1(?)

Sluttet på prevensjon i september, og syklusen har vært stabil på 26-28 dager siden. Haddd kjemisk i PP1. Har imidlertid testet EL for første gang, og er veldig veldig forvirret. I henhold til kalkulator skulle den vært 3/1 med IKM 17/1. Men etter fem dager med blinkende clear blue-smiley fikk jeg først en «fast» smiley i går, så antar at EL er i dag 8/1, på CD 18, og IKM har derfor i kalkulatoren flyttet seg til 21/1.
Hei, og velkommen :Heartred

Vil du lage deg et nick via profilen din først, så vi ikke bruker det automatisk tildelte?

Nei, eggløsningskalkulatorer kan man ikke stole på uten å bruke tester i tillegg! Blir spennende å følge deg nå som du går inn i DPO-land :D

Her nærmer det seg noe veldig! Teststreken er nesten like sterk som kontrollstreken, så må nok ta en ny test i 20-tiden. Så har jeg absolutt alle tegn på eggløsning nå, og det kjennes på godt og vondt :hilarious:

IMG_2112.jpeg

Her er alle aksjene lagt, men jeg hadde en ganske stor blødning i går. Veldig rart. Blødde i forgårs, i går og litt i dag. ganske likt en mens, ikke spotting liksom. Når er jeg på CD 16 og skal egentlig ha mensen om ca 12 dager. Mulig det har tullet litt siden jeg hadde en kjemisk forrige syklus (ivf innsett, så vet akkurat når det egget ble satt inn)...

Velkommen til oss :Heartred

Ser dere har forsøkt lenge, så forstår godt at ventetiden føles uendelig lang. Er dere under utredning?
Førstemann tok 2,5 år, men bare 4 eller 5 mnd etter oppstart av ovitrelle og letrozol.

Har denne gang vært hos samme gyn med ovitrelle og letrozol siden august. I starten tulla hormonene mine en del, men eggløsninger er som de skal med tredobbel dose letrozol denne gangen. Har jo blitt litt eldre siden sist, så er vel en naturlig forklaring.

Kjenner jeg er glad vi ikke ønsker flere enn to barn, for jeg har fint lite lyst til å være prøver flere ganger i livet

Her er alle aksjene lagt, men jeg hadde en ganske stor blødning i går. Veldig rart. Blødde i forgårs, i går og litt i dag. ganske likt en mens, ikke spotting liksom. Når er jeg på CD 16 og skal egentlig ha mensen om ca 12 dager. Mulig det har tullet litt siden jeg hadde en kjemisk forrige syklus (ivf innsett, så vet akkurat når det egget ble satt inn)...
Nei, så rart? Aldri hørt om. Har du snakket klinikken? :nailbiting:

Førstemann tok 2,5 år, men bare 4 eller 5 mnd etter oppstart av ovitrelle og letrozol.

Har denne gang vært hos samme gyn med ovitrelle og letrozol siden august. I starten tulla hormonene mine en del, men eggløsninger er som de skal med tredobbel dose letrozol denne gangen. Har jo blitt litt eldre siden sist, så er vel en naturlig forklaring.

Kjenner jeg er glad vi ikke ønsker flere enn to barn, for jeg har fint lite lyst til å være prøver flere ganger i livet
Det forstår jeg veldig, veldig godt!
Krysser fingrene for at spiren deres sitter snart, og at dere får en lillesøster/lillebror :Heartred

CD 14 idag og ingen tegn på EL verken fysiske tegn eller på tester. Fikk EL på CD 17 sist, da gikk jeg på enkel dose letrozol. Håper virkelig jeg får EL denne gangen også! Tok dobbel dose denne gang! Kjenner jeg begynner å bli utålmodig. Men vi legger inn aksjer annenhver dag. Og jeg prøver med conceive plus.

Har dere samleie annenhver dag, eller ekstra rundt EL?

CD 14 idag og ingen tegn på EL verken fysiske tegn eller på tester. Fikk EL på CD 17 sist, da gikk jeg på enkel dose letrozol. Håper virkelig jeg får EL denne gangen også! Tok dobbel dose denne gang! Kjenner jeg begynner å bli utålmodig. Men vi legger inn aksjer annenhver dag. Og jeg prøver med conceive plus.

Har dere samleie annenhver dag, eller ekstra rundt EL?
Har vært gravid 6 ganger (2 levende barn), og med de som ble værende i magen hele veien - hadde vi samleie hver dag i fertil periode :Heartred

Ser dere er flere som foventer EL nå snart! Hvordan går det med dere @Rosanora @Dimon @Mel og @K3SGH ? :Heartpink
Ser dårlig ut her altså, testene blir bare svakere. Jeg mistenker at jeg hadde/skulle ha eggløsning dagen etter jeg opererte for EXU (2 jan) og det var derfor legen spøkefullt sa "i kveld" når jeg spurte når vi kunne prøve igjen. Så da er nok denne PP forgjeves. Neste EL er 2 feb ifølge PreMom.

Ser dårlig ut her altså, testene blir bare svakere. Jeg mistenker at jeg hadde/skulle ha eggløsning dagen etter jeg opererte for EXU (2 jan) og det var derfor legen spøkefullt sa "i kveld" når jeg spurte når vi kunne prøve igjen. Så da er nok denne PP forgjeves. Neste EL er 2 feb ifølge PreMom.
Åh, det var kjempe trist å høre :(
Da fikk du kanskje ikke lagt noen aksjer innenfor det tidsrommet på grunn av operasjon?

Hva tenker du da: Ønsker du å stå på listen? Eller ønsker du at jeg tar deg "bort"?

Back
Topp