❤️ IKM Uke 4 ❤️

11dpo og helt blenda tester :(

IMG_2125.jpeg

7 dpo. Tidligtest. Noen som ser noe?

Vedlegg

• IMG_4765.jpeg
    IMG_4765.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 38
  • IMG_4773.jpeg
    IMG_4773.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 37
  • saveimage.jpeg
    saveimage.jpeg
    767,9 KB · Visninger: 37
  • saveimage.jpeg
    saveimage.jpeg
    534,1 KB · Visninger: 37
Haha! Det synes jeg er veldig koselig faktisk :Heartpink
Ja, det er først nå jeg faktisk ser nytten av det også gleder jeg meg veldig til å kunne oppleve den friheten alle snakker om :angelic:

Såre og ømme bryster er et veldig godt tegn! Sykt spent på testene dine fremover :smiley-ashamed005
Det er det!

Spent selv, går veldig mellom å virkelig håpe og tro, før jeg tenker at det er jo en veldig lav sjanse rett etter å ha gått på piller. Redd for å bli skuffet som er jo forståelig nok, men litt merkelig og ikke tørre å håpe fordi om, kommer til å bli skuffet uansett.

Er så spennende dere har begynt å teste, er litt testblind med mindre det er veldig tydelig så vanskelig å bidra til å tolke, men håper virkelig dere får positive snart.

Jeg har bytta dato :)
Tror kanskje jeg ble gravid, men at egget ikke klarte å holde seg fast skikkelig på forrige syklus. Siden den syklusen ble så styrete.

Prøvde meg på EL-tester for første gang, og Flo sa 8.1, men testene ga meg peak den 12.
Betyr det at EL var 13? Isåfall skal nok IKM være 27?
Eller betyr peak at EL er det døgnet, altså 12? :smiley-ashamed005

Jaja, IKM 26 eller 27 :facepalm:
Satser på 26, for da får jeg bli her! :smiley-ashamed005

Tror jeg er 2 eller 3 DPO idag :dead:

Jeg har bytta dato :)
Tror kanskje jeg ble gravid, men at egget ikke klarte å holde seg fast skikkelig på forrige syklus. Siden den syklusen ble så styrete.

Prøvde meg på EL-tester for første gang, og Flo sa 8.1, men testene ga meg peak den 12.
Betyr det at EL var 13? Isåfall skal nok IKM være 27?
Eller betyr peak at EL er det døgnet, altså 12? :smiley-ashamed005

Jaja, IKM 26 eller 27 :facepalm:
Satser på 26, for da får jeg bli her! :smiley-ashamed005

Tror jeg er 2 eller 3 DPO idag :dead:
Om du fikk peak 12. januar, så hadde du mest sannsynlig eggløsning den 13. januar om testene ble svakere da.
Èn dag fra eller til, spiller ikke så stor rolle! Mest sannsynlig vil du få strek innen 26. januar om du er gravid uansett :Heartpink

Jeg synes helt ærlig at jeg faktisk ser noe! Er den tatt på første morgenurin? I så fall, ta en ny test på urin nr. 2, eller i ettermiddag. Testene gir oftere tydeligere strek da om det er noe. Så spennende!!! :Heartpink
Den er tatt på første morgenurin ja! Jeg håper såå! Håper bare den sitter hele veien. Jeg har bare en tidlig test igjen, tror du jeg bør ta den i kveld eller imorgen tidlig?

Den er tatt på første morgenurin ja! Jeg håper såå! Håper bare den sitter hele veien. Jeg har bare en tidlig test igjen, tror du jeg bør ta den i kveld eller imorgen tidlig?
Morgenurin er det verste å teste med, da det er så mye avfallsstoffer i urinen etter natten og søvn. Ville forsøkt i ettermiddag, eller i morgen formiddag! :Heartpink

Jeg er så sykt dårlig trent.. Skulle ønske jeg hadde motivasjon og ikke minst vilje til å trene. Jeg kan spise så mye jeg vil og orker uten å legge på meg 1 gram. Men, det hjelper jo ikke når jeg nærmest får astma av å gå opp 2. etasjer :hilarious:
Skulle ønske jeg kunne spist hva jeg ville :hilarious: Føler bare jeg ser på en sjokolade så legger det seg på, magen eller lårene.. Men glad i å trene da, så da nyter jeg godt av sjokolade i helgene :hilarious:

Reagerer veldig på lukt i dag, var en annen forelesning etter vår, så mens jeg pakka sammen tingene mine kom det ei som hadde på parmye. Jeg har aldri egentlig reagert på sånt, kan sitte ved siden av folk på bussen som muligens har badet i parmye, men akkurat nå var det... ikke godt. Ble nesten litt små uggen av falsk blomster duft.

Ellers føler jeg meg små vond og uggen i magen, er veldig oppblåst. Men det kan være mye rart. Begynner å bli sikkelig vanskelig med å vente på å teste, mye føles bare som at mensen er på veg, og jeg mister litt håpet, men så kommer den ikke alikavel og jeg går jo her å venter.

Samme her :Heartpink krysser fingrene for at det bare er litt for tidlig enda :) Har du noen symptomer?
Nja, har vært en del kvalm på morgenen og mye sterkere luktesans som jeg aldri blir/har ellers utenom graviditet) men begynner å lure om jeg rett å slett har lurt meg selv til å tro jeg er gravid :laughing002 Har også murringer i ryggen, små stikninger i livmor og er forstoppet. Fått litt små kviser og slikt men altså det er jo mensen symptomer også :facepalm: Men kvalmen var det som fikk meg til å faktisk tro det kunne være noe :)

Skulle ønske jeg kunne si at jeg så noe, men jeg håper jeg tar feil!
Tok du den på morgenurin? Ville forsøkt å ta en i ettermiddag igjen :Heartpink
Nja har vel mista håpet egentlig, men er kun første prøveperiode så forventet egentlig ikke at det skulle gå med engang :Heartpink Førstemann tok 4 år, og nestemann satt på PP2 (PP1 telles egentlig ikke da vi ga ganske dårlig innsats da :laughing001)

Back
Topp