❤️ IKM Uke 4 ❤️

Jeg er slankeoperert for to og et halvt år siden. Hypoglycemia var min store plage i forte svangerskap. Har ikke dia men samme plagene i graviditet. Baby er nå 8 måneder og har vært fin siden uka etter fødsel. Tåler ikke sukker når jeg er gravid. Så kan være et symptom. Overproduserer insulin ved graviditet. Ikke merket noe enda. Men kom ikke før uke 4-5 sist.
Håper det blir noe bedre for deg på neste runde, for det er slitsomme greier det der :banghead: Godt å høre at baby har det bra:Heartred Jeg har prøvd å spørre legen når det symptomet dukker opp, men fikk bare til svar at det merker du med en gang:shifty: Syns det var et dårlig svar:hilarious: Men i uke 4-5 vil det jo kunne være et av de første symptomene for mange.

Idag våknet jeg med skikkelig mensensmerter. Håper det er et godt tegn og ikke et dårlig. Har ingen tidligtester igjen, de vanlige er negative :grumpy: jeg lever fortsatt i håpet (og veksler med å være helt nedbrutt fordi det ikke går veien, men jeg vil det skal bli en positiv test snart), selv om hcg var under 3 på blodprøver på onsdag. Arg. Denne ventetiden altså. :banghead:
Den kan jo gå fra helt negativ, til tydelig positiv på ett døgn, så jeg håper med deg! Du rekker ikke å få kjøpt noen tidligtester i kveld da? :D

Den kan jo gå fra helt negativ, til tydelig positiv på ett døgn, så jeg håper med deg! Du rekker ikke å få kjøpt noen tidligtester i kveld da? :D
Åå, takk! Du er så snill, og gir meg håp :D kanskje jeg skal løpe på butikken. Men er det noen tester der som er bra? RFSU er vel ikke veldig bra? eller bør jeg kjøpe den?

Jeg har en tidligtest til liggende, men det er rfsu og såvidt jeg har fått med meg viser ikke den nødvendigvis noe før ikm eller senere uansett? :p Har de på coop extra? Tror kanskje jeg må ta meg en tur ut og sjekke, for hvis jeg da tester i dag og den er negativ så føler jeg sikkert behov for å ta en ny i morgen også:laughing002

Åå, takk! Du er så snill, og gir meg håp :D kanskje jeg skal løpe på butikken. Men er det noen tester der som er bra? RFSU er vel ikke veldig bra? eller bør jeg kjøpe den?
Jeg har en tidligtest til liggende, men det er rfsu og såvidt jeg har fått med meg viser ikke den nødvendigvis noe før ikm eller senere uansett? :p Har de på coop extra? Tror kanskje jeg må ta meg en tur ut og sjekke, for hvis jeg da tester i dag og den er negativ så føler jeg sikkert behov for å ta en ny i morgen også:laughing002
Fikk positiv 8 DPO med RFSU tidlig stavtest da jeg var gravid med førstemann! Så, det er fult mulig at den gir utslag :D
Kan ikke snakke for stripsene da.

Krysser alt jeg har for begge to :Heartred

Denne er vel ganske blenda :arghh:

Vedlegg

• IMG_4894.jpeg
    IMG_4894.jpeg
    556,7 KB · Visninger: 44
  • IMG_4895.jpeg
    IMG_4895.jpeg
    526,7 KB · Visninger: 44
  • saveimage.jpeg
    saveimage.jpeg
    467,6 KB · Visninger: 41
  • saveimage.jpeg
    saveimage.jpeg
    496,3 KB · Visninger: 44
Ai er ikke helt enig med seg selv. Dette er samme test, og den jeg postet over. Jeg skjønner ikke hvordan den kan finne noe strek der i det hele tatt :bored:

Vedlegg

• IMG_4898.png
    IMG_4898.png
    1,5 MB · Visninger: 34
  • IMG_4899.jpeg
    IMG_4899.jpeg
    321,8 KB · Visninger: 34
  • IMG_4900.jpeg
    IMG_4900.jpeg
    272,2 KB · Visninger: 33
  • IMG_4902.jpeg
    IMG_4902.jpeg