❤️ IKM uke 34 ❤️

Synd å høre med dere tre som har hatt kjemisk:( Sender de varmeste tanker deres vei❤️

I dag er jeg plutselig veldig kvalm. Det var også en av de første symptomene mine forrige gang jeg var gravid. Og kom rundt tidspunktet for ikm, typ 4+0. Vet ikke om det bare er dagsformen eller om det ligger noe mer i det!

jeg er bare nødt til å vise dere den her :Heartred :sad015
Er bare verdens søteste, men jeg fikk en skikkelig knekk! Håper virkelig han minste får oppleve å bli store bror i løpet av neste år en gang. Ønsker virkelig å ha to tette :Heartred Det var også ekstra trist siden jeg egentlig skulle hatt en liten en i februar, så kjente det litt ekstra da.

Er bare verdens søteste, men jeg fikk en skikkelig knekk! Håper virkelig han minste får oppleve å bli store bror i løpet av neste år en gang. Ønsker virkelig å ha to tette :Heartred Det var også ekstra trist siden jeg egentlig skulle hatt en liten en i februar, så kjente det litt ekstra da.

Åååh, den var veldig søt! Tenk å være så glad for å få en lillebror❤️❤️

Åå denne var søt! Fikk en knekk jeg også, tenk om jeg ikke får gitt barna mine den gleden :sad015 :sad015

38, skal ha TR 16 september. Håper du kommer inn i samme :Heartred og flere fra her inne. Det hadde vært så koselig :Heartred
Jeg får nok ikke mensen før om noen dager, og el kommer nok på cd 18, så jeg havner i ikm uke 39 :confused: men vi skal inn i samme termingruppe!! :woot:

Jeg får nok ikke mensen før om noen dager, og el kommer nok på cd 18, så jeg havner i ikm uke 39 :confused: men vi skal inn i samme termingruppe!! :woot:
Definitivt samme termin gruppe! Kommer til å ha termin 30 Mai, men de to siste kom 2 dager over termin så tenker det vil skje neste gang også :Heartred Så vil hoppe mellom termin gruppene Mai og Juni :Heartred om det klaffer nå

Definitivt samme termin gruppe! Kommer til å ha termin 30 Mai, men de to siste kom 2 dager over termin så tenker det vil skje neste gang også :Heartred Så vil hoppe mellom termin gruppene Mai og Juni :Heartred om det klaffer nå
Så gøy :woot: jeg får nok termin en plass mellom 5-7 juni, begge mine kom over termin, så jeg holder meg i juni :hilarious: nå SKAL det bli terminspire på oss!! ❤️

Så leit å høre om dere som opplever kjemisk.. Krysser alt jeg har for at dere kommer i maigruppa likevel ❤️❤️❤️

Negative tester hele uken, IKM i morgen.

Vi skal ha pause i prøvingen frem til november, forhåpentligvis ser jeg ingen av dere der, da jeg håper alle er blitt gravide frem til da :Heartred

Til dere med spire i magen, gratulerer mye!
Ønsker dere et friskt og fullgått svangerskap :Heartred

Back
Topp