Det ble enda en kjemisk her takk jeg husker deg også, håper det går bra med deg og spiren*sniker*
Så gøy håper for deg og lille spira! Husker deg fra flere ikm-grupper og ble veldig glad på dine vegne nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ble enda en kjemisk her takk jeg husker deg også, håper det går bra med deg og spiren*sniker*
Så gøy håper for deg og lille spira! Husker deg fra flere ikm-grupper og ble veldig glad på dine vegne nå
Det var leit å høre Foreløpig bra her. KlemDet ble enda en kjemisk her takk jeg husker deg også, håper det går bra med deg og spiren
Åååh, den var veldig søt! Tenk å være så glad for å få en lillebrorjeg er bare nødt til å vise dere den her
Er bare verdens søteste, men jeg fikk en skikkelig knekk! Håper virkelig han minste får oppleve å bli store bror i løpet av neste år en gang. Ønsker virkelig å ha to tette Det var også ekstra trist siden jeg egentlig skulle hatt en liten en i februar, så kjente det litt ekstra da.
Ikke sant Søteste jeg har settÅååh, den var veldig søt! Tenk å være så glad for å få en lillebror
Åå denne var søt! Fikk en knekk jeg også, tenk om jeg ikke får gitt barna mine den gledenjeg er bare nødt til å vise dere den her
Er bare verdens søteste, men jeg fikk en skikkelig knekk! Håper virkelig han minste får oppleve å bli store bror i løpet av neste år en gang. Ønsker virkelig å ha to tette Det var også ekstra trist siden jeg egentlig skulle hatt en liten en i februar, så kjente det litt ekstra da.
Må ikke tenke sånn, for det skal vi så absolutt klare begge toÅå denne var søt! Fikk en knekk jeg også, tenk om jeg ikke får gitt barna mine den gleden
Krysser alt jeg kan for det hvilken ikm gruppe skal du inn i nå?Må ikke tenke sånn, for det skal vi så absolutt klare begge to
38, skal ha TR 16 september. Håper du kommer inn i samme og flere fra her inne. Det hadde vært så koseligKrysser alt jeg kan for det hvilken ikm gruppe skal du inn i nå?
Jeg får nok ikke mensen før om noen dager, og el kommer nok på cd 18, så jeg havner i ikm uke 39 men vi skal inn i samme termingruppe!!38, skal ha TR 16 september. Håper du kommer inn i samme og flere fra her inne. Det hadde vært så koselig
Definitivt samme termin gruppe! Kommer til å ha termin 30 Mai, men de to siste kom 2 dager over termin så tenker det vil skje neste gang også Så vil hoppe mellom termin gruppene Mai og Juni om det klaffer nåJeg får nok ikke mensen før om noen dager, og el kommer nok på cd 18, så jeg havner i ikm uke 39 men vi skal inn i samme termingruppe!!
Det blir samme est. IKM som meg38, skal ha TR 16 september. Håper du kommer inn i samme og flere fra her inne. Det hadde vært så koselig
Så gøy jeg får nok termin en plass mellom 5-7 juni, begge mine kom over termin, så jeg holder meg i juni nå SKAL det bli terminspire på oss!!Definitivt samme termin gruppe! Kommer til å ha termin 30 Mai, men de to siste kom 2 dager over termin så tenker det vil skje neste gang også Så vil hoppe mellom termin gruppene Mai og Juni om det klaffer nå