❤️ IKM uke 34 ❤️

Åååh, det var veldig godt å høre!❤☺️ Jeg har liksom ikke peiling når egget har festet seg på de to tidligere graviditetene mine, fordi jeg ikke hadde noen festeblødning, eller jeg la ikke merke til det i hvert fall.
Jeg hadde noen blodspor faktisk. Første gang jeg jeg ble gravid med mannen så hadde jeg også festeblødning. Trodde jeg fikk mensen, men ble en positiv test 1 uke etterpå :Heartred Heier på deg :smiley-bounce016

Det ble visst kjemisk på meg:( lykke til alle dere andre! Krysser alt jeg har for at deres sitter!!:Heartred
Så trist du opplever en kjemisk, vet godt hvordan det er! Vi rekker å få mye håp og glede selvom det er for en kort stund:sorry:
Håper terminspiren sitte i neste pp, lykke til❤️

Nå når jeg gikk på do var det plutselig litt rosa utflod på dopapiret, kan det være den berømte festeblødningen? I så fall kan egget feste seg så sent som 10 dpo???
Åhh, spennende! Jeg hadde festeblødning kvelden 11 DPO ene gangen, og fikk svak RFSU test morgenen 13 DPO. Testet ikke 12 DPO, for var sikker på at det var mensen som hadde begynt. Men RFSU slår ut på høyere HCG en makesure, så godt mulig du kan få positiv med dem eller tidligtest i dag :love7

Det ble visst kjemisk på meg:( lykke til alle dere andre! Krysser alt jeg har for at deres sitter!!:Heartred
Åh nei, så utrolig trist :sad002 Sender deg store klemmer! Håper veldig det sitter for deg neste runde - er noen teorier om at man kan ha økt sjanse for å bli gravid rett etter kjemisk (noe med økte hormoner eller noe? Jeg husker ikke helt grunnen). Håper og krysser fingrene for deg:Heartred

Hvordan går det med deg i dag? :Heartred
Takk som spør ❤️ tok test nå nettopp, den var svakere enn ønsket, så jeg forblir i limbo-land :sorry:
20240822_101805.jpg

Sant.. nå er det bare å se om den øker eller synker :smiley-angelic001
Jeg har litt lang reisevei til legen, så jeg gidder ikke :hilarious: også regner jeg med at jeg vet svaret selv før jeg får svar på prøvene..

Åhh, spennende! Jeg hadde festeblødning kvelden 11 DPO ene gangen, og fikk svak RFSU test morgenen 13 DPO. Testet ikke 12 DPO, for var sikker på at det var mensen som hadde begynt. Men RFSU slår ut på høyere HCG en makesure, så godt mulig du kan få positiv med dem eller tidligtest i dag :love7
Tok ikke tidligtest i dag, men kjøpte en RFSU tidligtest i går som jeg tenker å ta i morgen. Er veldig spent nå! :joyful:

Back
Topp