❤️ IKM uke 34 ❤️

Æsj.. ønsker deg masse lykke til videre! ❤️ Vært kjempekoselig å bli kjent med deg ❤️
Tuuusen takk og det samme! Jeg håper virkelig det klaffe 3 september og at Eggløsning kommer da evt før. Da havner jeg med dere i Mai :Heartred
…med TR i dag, så blir termin for neste pp fortsatt mai - håper jeg ser dere alle i mai-gruppa.
Syntes at du og jeg skal ta en steg inn det sammen! Det hadde virkelig vært fantastisk :love7
11 DPO og fortsatt helt negativ test. Kjenner sakte at håpet går ut for denne måneden :shy:
Noen får seint negativt, det er enda håp! :Heartred Men, så lenge TR ikke viser seg så ikke mist motet. Om ikke så havner vi i samme IKM gruppe, så håper vi det klaffer der :love7

Den øker :excited001❤️❤️
20240821144029.jpg

Tuuusen takk og det samme! Jeg håper virkelig det klaffe 3 september og at Eggløsning kommer da evt før. Da havner jeg med dere i Mai :Heartred

Syntes at du og jeg skal ta en steg inn det sammen! Det hadde virkelig vært fantastisk :love7

Noen får seint negativt, det er enda håp! :Heartred Men, så lenge TR ikke viser seg så ikke mist motet. Om ikke så havner vi i samme IKM gruppe, så håper vi det klaffer der :love7
Veldig sant at det fortsatt er tidlig ja! Det gjør vi, da håper jeg det sitter for oss begge neste rundt :love7

Ser lista riktig nok ut eller? :angelic: Prøver så godt jeg kan, men kan gå litt fort i svingene! ❤️ Flere som vil settes på gravid eller TR? ❤️

Ellers begynner jeg å få mine første symptomer. Har hatt murringer sånn i ny og ned siden positiv test, og ellers ingenting. Men igårkveld og ikveld har jeg denne uggen-følelsen som jeg også hadde med andremann. Den kommer når jeg legger meg.. ❤️ Den sitter liksom som en uggen klump neddi mellomgulvet, og er litt plagsom, men ikke nok til at jeg må kaste opp. Husker den varte en stund med andremann, men minnet meg på at jeg ikke hadde noe å klage over, da det var et tegn på at jeg endelig var gravid og at det alltids er noen som har det verre! ❤️

Omg, nå fikk jeg skikkelig håpet opp etter å ha vært litt langt nede de siste to dagene!:smiley-angelic001Er det noe poeng i å ta en test i morgen tidlig da? Eller bør jeg kanskje vente noen flere dager?

Om du klarer, så hadde jeg venta bare for å ha en større sjanse for å få positiv - men jeg er en testetøs og har ikke sjaaaanse til å vente :nailbiting: Hcg trenger vel litt tid fra selve festingen til å slå ut!

Om du klarer, så hadde jeg venta bare for å ha en større sjanse for å få positiv - men jeg er en testetøs og har ikke sjaaaanse til å vente :nailbiting: Hcg trenger vel litt tid fra selve festingen til å slå ut!
Jeg klarer det! Kan vente helt til 14 dpo om jeg vil, ikke noe problem. I hvert fall nå som jeg har en mer konkret grunn til å vente☺️

Ååå, så godt å se at det øker igjen! Kanskje det var en potensiell tvilling som falt fra som gjorde av det avtok en liten periode, før den som var igjen tok det igjen…? Håper det bare går én vei herfra! :woot:
Ja, kanskje! Jeg hadde jo 2 egg denne gangen.. skulle gjerne hatt begge, men er glad om bare 1 sitter også :joyful:

Sniker.
Jeg syns jeg så økning på de du hadde tatt i går kveld også jeg, men jeg ville ikke si noe og gi deg falskt håp. Håper den holder seg fast :love017
Noen brukere her inne setter seg litt ekstra fast i hodet, og for meg er du en av de. Lykke til:joyful:
Så kjekt at du husker meg❤️❤️ jeg husker deg også! Håper det går bra med deg og spiren :love017 håper min lille klorer seg fast nå :shy::Heartpink

Omg, nå fikk jeg skikkelig håpet opp etter å ha vært litt langt nede de siste to dagene!:smiley-angelic001Er det noe poeng i å ta en test i morgen tidlig da? Eller bør jeg kanskje vente noen flere dager?
Det jeg har lest meg fram til (de gangene jeg har lurt på om jeg har hatt festeblødning :hilarious:), er at det kan ta et par dager fra festeblødningen til man får positiv test. Så hvis du ikke vil sløse tester, er det nok sikkert lurt å vente et par dager til. Men så har jeg også lest at festeblødningen kan komme noen dager senere enn egget faktisk festet seg, så noen kan sikkert få positiv tidligere enn to dager etter festeblødningen også. Så hvis du er testetøs, kan du jo alltids prøve :)

Det jeg har lest meg fram til (de gangene jeg har lurt på om jeg har hatt festeblødning :hilarious:), er at det kan ta et par dager fra festeblødningen til man får positiv test. Så hvis du ikke vil sløse tester, er det nok sikkert lurt å vente et par dager til. Men så har jeg også lest at festeblødningen kan komme noen dager senere enn egget faktisk festet seg, så noen kan sikkert få positiv tidligere enn to dager etter festeblødningen også. Så hvis du er testetøs, kan du jo alltids prøve :)
Ja, det du skriver gir mening ut ifra det jeg har lest tidligere. Kan i det minste vente til 12 dpo, som jeg uansett hadde tenkt til å gjøre!

Sønnen min som er 15 mnd festet seg 10 dpo :Heartred
Åååh, det var veldig godt å høre!❤☺️ Jeg har liksom ikke peiling når egget har festet seg på de to tidligere graviditetene mine, fordi jeg ikke hadde noen festeblødning, eller jeg la ikke merke til det i hvert fall.

Back
Topp