❤️ IKM uke 34 ❤️

Det var veldig synd! Jeg hadde skikkelig troa på deg denne måneden, men kan være jeg ble litt lurt av de skyggestrekene… Håper det klaffer neste gang, og så kan det hende jeg joiner deg i neste ikm-gruppe❤☺️ Vi får se hvordan det går her først!
Hadde så troa selv denne mnd. Og ja de skyggene er virkelig noe dritt :dead:, men men bedre lykke neste gang :love7håper det klaffer for deg.
 
Hva tenker dere om denne? De tre nederste er tørre - den øverste er våt
Jeg har ikke kommet inn i testebobla enda med bare 7 DPO, men skjønner så godt hvordan du har det med testing med kort tids mellomrom. Synes det er en helt tydelig stigning, jeg hadde ikke bekymret meg for den :love7
 
Hehe slik var jeg også i går, det er så gøy! nå er jeg nede i kjelleren:sad015
Krysser fingrene for at vi kan gå inn i Mai gruppen sammen ❤️❤️
Vi skal inn i Mai gruppen begge to :Heartred Har du tatt ny test enda?
Iiiih - krysser fingrene! Ser noe! ❤️
Takk :smiley-angelic001:Heartred sniker meg inn i maigruppen snart. Må bare få bekreftet med en cb digital, tenkte å ta torsdag:hilarious:
 
Beklager spam fra meg, men jeg har nå tatt to tester til som det også er strek på :smiley-angelic001 håper på en stigning på test i morgen eller torsdag, så kan jeg senke skuldrene. Mannen tror ikke på meg enda, han mener testen må bli sterkere, men jeg er fornøyd med at han faktisk ser streken :hilarious::laughing002 han ser den nemlig aldri når jeg maser om de skyggestrekene jeg ser.
 

Vedlegg

  • IMG_1744.jpeg
    IMG_1744.jpeg
    151,6 KB · Visninger: 5
  • IMG_1741.jpeg
    IMG_1741.jpeg
    212,4 KB · Visninger: 5
  • IMG_1743.jpeg
    IMG_1743.jpeg
    468,3 KB · Visninger: 5
Beklager spam fra meg, men jeg har nå tatt to tester til som det også er strek på :smiley-angelic001 håper på en stigning på test i morgen eller torsdag, så kan jeg senke skuldrene. Mannen tror ikke på meg enda, han mener testen må bli sterkere, men jeg er fornøyd med at han faktisk ser streken :hilarious::laughing002 han ser den nemlig aldri når jeg maser om de skyggestrekene jeg ser.
Jeg ser absolutt stigning!
 
Vi skal inn i Mai gruppen begge to :Heartred Har du tatt ny test enda?

Takk :smiley-angelic001:Heartred sniker meg inn i maigruppen snart. Må bare få bekreftet med en cb digital, tenkte å ta torsdag:hilarious:
Jeg skal ta en snart ❤️ ser du har kjempefin stigning, gratulerer så mye :love017
 
Ja sant :laughing002 jeg prøvde også uten temp og test i 2 pp'er, det funka ikke her :rolleyes:
Jeg venta på hystoskopi i mai for å fjerne polypper i livmoren og siden det var mulig årsak til at vi mista hele tiden , så tenkte jeg at da tar vi å roer ned . Gynokologer sa at vi kunne sexe som vanlig så vipps satt den der , men helvette så nervøs jeg var . Nå er jeg 19+0 kjempa meg gjennom uker med kvalme og trøtthet og hormoner :bag: Polyppene var visst blitt borte av deg selv på ul i uke 9 .
 
Back
Topp