❤️ IKM uke 34 ❤️

Denne ser jo bra ut! Det kan stige litt sakte i starten, og så varierer det jo hvor mye du har spist og drukket, og til hvilken tid du tar testen. Noen tester sterkere på kvelden også har jeg hørt ❤️
Okei, takk! Har opplevd en sa så kjenner redselen med en gang, frykter jo også det kan være kjemisk. Utrolig kjedelig med ustabil eggløsning og usikker kmi. Kan jo være 9dpo eller 15dpo liksom :sorry::banghead:
 
Slenger meg på her
Silje2906 - 26- B1- PP2 - EL 8/8 - IKM 23 el 23/08

Prøvd meg på metode sine tester da jeg ikke får tak i makesure like lett lenger.. hva tenker dere?
 

Vedlegg

  • IMG_7599.jpeg
    IMG_7599.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 29
Fortsatt negative tester her, eller skyggestreker på alle tester i hvertfall i følge mine øyne:hilarious: De har ikke økt noe i styrke siden søndag. Er bare 10 DPO i dag, så har ikke gitt helt opp, men tror det skal mye til for at det blir en positiv test da jeg har begynt å få noe som ligner mensensmerter bare litt svakere enn vanlig. Fryker at TR kommer en dag eller to for tidlig denne gangen som forrige syklus. Men håper ikke det blir ny standard med to dager kortere lutealfase :nailbiting:
Men ser flere her ikke testet positivt før 11 DPO og noe senere, så jeg lever i håpet litt til:love7
 
Haha hørtes ut som mannen min hver gang "hææ?!? Gikk det ikke denne gang heller?? Da må vi google litt, finne noen triks og kjøre enda mer på neste gang" :hilarious: de er nå skjønne :laughing002❤️
De tror at det er så lett :hilarious: Første han her tenke var at sæden hans var dårlig.. må flire litt..
Tidenes triks her i gården var tydeligvis kopp, sprøyte og en gooood dose humor :ky:knegg: Vi har allerede planen klar om jeg får han med på en fjerde baby :laughing001
Haha, det er så fantastisk! Den magiske baby sprøyte :hilarious::Heartred
 
Der kom TR :angryfire, skjønner ikke kvalmen.. vanskelig å se noe positivt nå. Men godt at vi har avtale for IVF.

Lykke til alle som er gravide, og til dere med TR vi skal også klare det :Heartpink
 
Der følte jeg at jeg fikk det litt bekreftet, men dessverre hatt kjemisk før selvom den har fått utslag. Så frykter fortsatt
 

Vedlegg

  • IMG_7112.jpeg
    IMG_7112.jpeg
    72 KB · Visninger: 0
Back
Topp