❤️ IKM uke 34 ❤️

Ja den som fikk mye tidligere strek er den som lå litt lenge og fra normal. Den brukte jeg på bra urin, mens rfsu brukte jeg på urin når jeg nylig hadde vært på do rett før. Men den blir bare tydligere den også nå når der tørker.
Den er positiv :love7 samme strek som jeg fikk med sønnen. Gratulerer

Last edited:
Kjære deg! Gratulerer så mye❤️ Nå krysses alt som krysses kan, for at denne fine spiren(e) sitter helt til termin❤️
Tusen takk, du er god ❤️ nå tok jeg ny test som var litt svakere, så kanskje det er over allerede
20240819_201323.jpg20240819202605.jpg

Tusen takk:Heartred:Heartred Jeg er på 14 eller 15 dpo! IKM idag! Fikk negativ test 11 dpo, så trodde det var kjørt! Så ble veldig glad nå!!
Gratulerer:love2 Så godt å høre en slik solskinnshistorie :love7 Jeg føler «alltid» løpet er kjørt 11DPO, så dette var moro å lese!

Kan egentlig bare settes på TR :dead: hadde en litt artig samtale med mannen i kveld. Han var bombe sikker på at jeg skulle bli gravid nå, og ble så fornærmet at det ikke klaffet. Så da skulle han sørge for at det gikk på neste syklus :hilarious:
Haha hørtes ut som mannen min hver gang "hææ?!? Gikk det ikke denne gang heller?? Da må vi google litt, finne noen triks og kjøre enda mer på neste gang" :hilarious: de er nå skjønne :laughing002❤️

Kan egentlig bare settes på TR :dead: hadde en litt artig samtale med mannen i kveld. Han var bombe sikker på at jeg skulle bli gravid nå, og ble så fornærmet at det ikke klaffet. Så da skulle han sørge for at det gikk på neste syklus :hilarious:

Haha hørtes ut som mannen min hver gang "hææ?!? Gikk det ikke denne gang heller?? Da må vi google litt, finne noen triks og kjøre enda mer på neste gang" :hilarious: de er nå skjønne :laughing002❤️

Tidenes triks her i gården var tydeligvis kopp, sprøyte og en gooood dose humor :ky:knegg: Har allerede planen klar om jeg får han med på en fjerde baby :laughing001

Last edited:
Hva tenker dere? Med tanke på testene i går er den ikke så mye sterkere?

Denne ser jo bra ut! Det kan stige litt sakte i starten, og så varierer det jo hvor mye du har spist og drukket, og til hvilken tid du tar testen. Noen tester sterkere på kvelden også har jeg hørt ❤️

Back
Topp