Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser definitivt noe her altså!!Tok BP test til morgenen, uten antydning til strek.. så MS var nok bare litt for tydelige skyggestreker 9DPO i dag, ikke gitt opp helt enda, men akkurat nå føles det ut som jeg aldri kommer til å bli gravid igjen.
Jeg og syns jeg ser noe herTok BP test til morgenen, uten antydning til strek.. så MS var nok bare litt for tydelige skyggestreker 9DPO i dag, ikke gitt opp helt enda, men akkurat nå føles det ut som jeg aldri kommer til å bli gravid igjen.
Ja, håper den endelig sitter, men er veldig redd for at TR skal komme nå. Gratulerer med positiv testHøres lovende ut
Jeg har symptomer som veldig mye og vond luft i magen, stikninger ut mot hoftene og murringer i livmorsområdet nå og da.
Krysser fingrene for deg!!
Jeg ser også noe her!Tok BP test til morgenen, uten antydning til strek.. så MS var nok bare litt for tydelige skyggestreker 9DPO i dag, ikke gitt opp helt enda, men akkurat nå føles det ut som jeg aldri kommer til å bli gravid igjen.
Ser strek!Tok BP test til morgenen, uten antydning til strek.. så MS var nok bare litt for tydelige skyggestreker 9DPO i dag, ikke gitt opp helt enda, men akkurat nå føles det ut som jeg aldri kommer til å bli gravid igjen.
Jeg ser definitivt noe her altså!!
Skulle ønske, men bildet lyver nok ser jeg nå Den var helt helt blenda i virkeligheten. Men ser hva dere mener med akkurat det bildet. Laster opp et til av samme test, der er det ingen strek.Jeg og syns jeg ser noe her
Jaa, jeg ser rosa strek!!Dette kan ikke være skygge?? Alle 3 er rosa i virkeligheten, og jeg er i sjokk
Vis vedlegget 442021
å herregud!!! Ser streeekDette kan ikke være skygge?? Alle 3 er rosa i virkeligheten, og jeg er i sjokk
Vis vedlegget 442021
Jeg ser rosa strek Åå!! Nå ble jeg glad på dine vegne. Måtte denne sitte hele veien, heia heiaDette kan ikke være skygge?? Alle 3 er rosa i virkeligheten, og jeg er i sjokk
Vis vedlegget 442021
Tusen takk nå må den bare øke og spiren sitte til termin!! Håper du får 2 streker på neste test!Jeg ser rosa strek Åå!! Nå ble jeg glad på dine vegne. Måtte denne sitte hele veien, heia heia
2 dager over IKM, har ikke tester hjemme og føler jeg bør teste på morgenurin.. er kvalm som i brekker meg og litt ømme bryster. Nå lurer jeg litt på om noe av dere med positive tester har fått symptomer?
Tok BP test til morgenen, uten antydning til strek.. så MS var nok bare litt for tydelige skyggestreker 9DPO i dag, ikke gitt opp helt enda, men akkurat nå føles det ut som jeg aldri kommer til å bli gravid igjen.
Det her er så koseligMed dagens test prøver jeg å få det til å gå opp for meg at jeg faktisk får to streker på testen, så jeg setter meg selv på gravid!! Flere som ønsker å settes på gravid?
Gi et lite pip!
Datteren på 3,5 år spurte igår, heeelt ut av det blå, om det snart kom en ny baby til oss, siden andremann har blitt så stor. Nesten som at hun er synsk eller noe..
Vis vedlegget 441995
Klart og tydelig positiv slik jeg ser Gratulerer så mye<3Måtte ta en til da jeg spottet litt, sååå nervøs nå! Masse murringer
Vis vedlegget 442047