❤️ IKM uke 34 ❤️

Tok BP test til morgenen, uten antydning til strek.. så MS var nok bare litt for tydelige skyggestreker :arghh: 9DPO i dag, ikke gitt opp helt enda, men akkurat nå føles det ut som jeg aldri kommer til å bli gravid igjen.
 

Vedlegg

  • IMG_1525.jpeg
    IMG_1525.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 26
Høres lovende ut:)
Jeg har symptomer som veldig mye og vond luft i magen, stikninger ut mot hoftene og murringer i livmorsområdet nå og da.
Krysser fingrene for deg!!
Ja, håper den endelig sitter, men er veldig redd for at TR skal komme nå. Gratulerer med positiv test :D
 
Tok BP test til morgenen, uten antydning til strek.. så MS var nok bare litt for tydelige skyggestreker :arghh: 9DPO i dag, ikke gitt opp helt enda, men akkurat nå føles det ut som jeg aldri kommer til å bli gravid igjen.
Jeg ser også noe her!
 
Jeg ser definitivt noe her altså!! :smiley-angelic001
Jeg og syns jeg ser noe her :pompus:
Skulle ønske, men bildet lyver nok ser jeg nå :hilarious: :shifty: Den var helt helt blenda i virkeligheten. Men ser hva dere mener med akkurat det bildet. Laster opp et til av samme test, der er det ingen strek.

Hadde i tillegg litt ekstra mye utflod i dag, kjente det rant. Tyntflytende, men også noe litt mer hvit/gul slim. Ikke helt gjennomsiktig som jeg har ved el.
Er veldig øm i mageregionen, stikninger i livmor og lysken på begge sider. Har ikke flere EL tester, men kan det være graviditetssymptomer eller vil kroppen kjøre i gang en EL til? Hva tenker dere?
 

Vedlegg

  • IMG_1526.jpeg
    IMG_1526.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 15
2 dager over IKM, har ikke tester hjemme og føler jeg bør teste på morgenurin.. er kvalm som i brekker meg og litt ømme bryster. :wideyed: Nå lurer jeg litt på om noe av dere med positive tester har fått symptomer?

Jeg har kun litt småmurringer - overraskende lite symptomer foreløbig! Men hadde lite symptomer med de to første også. Var litt uggen og hadde murringer, men ellers helt fin ❤️
 
Tok BP test til morgenen, uten antydning til strek.. så MS var nok bare litt for tydelige skyggestreker :arghh: 9DPO i dag, ikke gitt opp helt enda, men akkurat nå føles det ut som jeg aldri kommer til å bli gravid igjen.

Jeg ser også noe på denne.. :nailbiting:
 
Med dagens test prøver jeg å få det til å gå opp for meg at jeg faktisk får to streker på testen, så jeg setter meg selv på gravid!! ❤️:nailbiting: Flere som ønsker å settes på gravid?

Gi et lite pip! ❤️

Datteren på 3,5 år spurte igår, heeelt ut av det blå, om det snart kom en ny baby til oss, siden andremann har blitt så stor. Nesten som at hun er synsk eller noe.. ❤️:hilarious:

Vis vedlegget 441995
Det her er så koselig :love7
 
Back
Topp