Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye
Se der! Gratulerer så mye9 dpo idag, og føler meg helt som vanlig. Ikke noe symptomer på noe annet enn at det har murret litt nå og da de siste dagene.. 5-6 dpo murret det myyyye neddi der, og da hadde jeg et håp om at det kanskje var egget som festet seg.. og neimen ser det ikke ut som at det var akkurat det! For idag fikk jeg en søt, liten, svak strek Gleder meg til å fortelle mannen at han egner seg svært godt som hjemmeinsemineringsokse
Vis vedlegget 441926
Vis vedlegget 441927
Vis vedlegget 441928
Jeg ser!8 DPO, og jeg ser noe. Men får det ikke skikkelig frem på bilder. Så da er det vel øynene mine som bare vil så gjerne eller en lurestrek Gleder meg allerede til å teste i morgen!
Jeg ser også antydning til noe her!8 DPO, og jeg ser noe. Men får det ikke skikkelig frem på bilder. Så da er det vel øynene mine som bare vil så gjerne eller en lurestrek Gleder meg allerede til å teste i morgen!
Jeg synes jeg ser ganske tydelig på orginalen
Jeg ser!
Så gøy at dere ser Håper virkelig det er helt på ekte. Men prøver å tenke at det kan være tullestrek, så jeg ikke blir så skuffet.Jeg ser også antydning til noe her!
Jeg ser, syns din er like tydelig som min håper for oss begge!
Nopp, og har heller ikke noen symptomer! Så trodde viirkelig ikke at det skulle gå denne gangen!Så gøy med mange positive
Til dere med positive test: opplevde dere festeblødning?
Åh så spennende! Kjekt når det ikke er bare jeg som serJeg synes jeg ser ganske tydelig på orginalen
Håper det ikke er tullestrek, men make sure har jo blitt eksperter på det nå Hvilken batch har du?Jeg ser, syns din er like tydelig som min håper for oss begge!
Å jeg som synes jeg skimter noe …jeg venter lissom på deg her , for du fortjener å få termin spira de nå
Ser på denne også , men sånn testtøs jeg var har det gått begge veierSikkert bare jeg som ser, og helt sikkert bare skygge, men litt spenning er gøy
Vis vedlegget 441897
Ser tydelig strekFøler jeg ser noe her!! Valmed sin graviditetstest, ikke brukt den før! Hva tror dere?
Vis vedlegget 441922
Åå tusen takk gode degÅ jeg som synes jeg skimter noe …jeg venter lissom på deg her , for du fortjener å få termin spira de nå
Jeg har samme erfaring, kan ikke stole på make sure lenger dessverre.. men nå har jeg funnet en "gammel" batch også, så da kommer nok svaret i kveldSer på denne også , men sånn testtøs jeg var har det gått begge veier
Har denne Håper ikke det er en batch med tullestrekerÅh så spennende! Kjekt når det ikke er bare jeg som ser
Håper det ikke er tullestrek, men make sure har jo blitt eksperter på det nå Hvilken batch har du?
Jeg har funnet en annen nå, som jeg skal ta i kveld. Da får jeg nok svar om det er skygge eller ikke
Så gøy med mange positive
Til dere med positive test: opplevde dere festeblødning?