❤️ IKM uke 34 ❤️

Slenger meg med her jeg.

Viljelilje 36 - B7 - PP7 - EL 8/8 - IKM 22/8

Tok test I dag, men helt negativ.
Til dere som begynner å teste rundt 8 dpo og vært gravide. Når testet dere positivt? Føler alle tester positivt 8dpo, så jeg mister helt håpet :wacky:

Velkommen ❤️ 8 dpo eeeer veldig tidlig, så ikke mange som får strek allerede da. På de to første barna fikk jeg en så svak strek som gjorde at det var vanskelig å tyde som strek i det hele tatt.. Men på 9 dpo så jeg streken sånn greit. Er 9 dpo imorgen, sååå jeg får ikke sove.. :hilarious:

Slenger meg med her jeg.

Viljelilje 36 - B7 - PP7 - EL 8/8 - IKM 22/8

Tok test I dag, men helt negativ.
Til dere som begynner å teste rundt 8 dpo og vært gravide. Når testet dere positivt? Føler alle tester positivt 8dpo, så jeg mister helt håpet :wacky:
Begge disse testene er fra 10 dpo da jeg var gravid med barna født i 2019 og 2022, så ikke mist håpet ennå! :Heartred

Vedlegg

• IMG_4806.png
    IMG_4806.png
    3,1 MB · Visninger: 102
  • IMG_4805.jpeg
    IMG_4805.jpeg
    303,6 KB · Visninger: 102
Vært stille fra meg en stund nå, men i dag fikk jeg endelig positiv eggløsningstest, tre dager forsinket. Har uregelmessig mens, så er jo ikke akkurat sjokkert. Sist hadde jeg 8 dager lutealfase, så håååper den er litt lengre nå. Dvs at jeg har IKM i uke 35.

Jeg håper ingen her inne tar det som kritikk, men jeg har altså blitt helt svett av det testefokuset som har utartet seg de siste par ukene. Dette er første gang jeg er med i en IKM-gruppe og så for meg at vi skulle støtte hverandre igjennom venting og prøving, hvor vi skulle snakke om symptomer og følelser, hverdagen og kroppen. Istedet har jeg dessverre følt at det er noe galt med meg som aldri har fått LH-stigning engang, fordi det er så enormt fokus på tester. For meg føles det litt som om at det ikke er plass til oss som ikke er testetøser.

Nå skal jeg straks inn i DPO-land, og jeg skal vente med å teste til IKM. Tror det er mye bedre for min egen psyke (og lommebok) enn å teste hele tiden, og vurdere om man ser en strek eller ikke.

Lykke til alle sammen, håper alle blir gravide :smiley-angelic003 :love017:Heartred

Så leit å lese at du føler det sånn.. ❤️ Jeg personlig elsker å teste etter EL, og skriver kanskje ikke så mye når jeg legger ut bilde og skriver hvor mange dpo jeg er - mest pågrunn av at jeg ikke føler på så mye der og da.. ❤️ I tillegg ble det kanskje mye sånt fokus i denne tråden fordi det har vært en del «opplæring» og «veiledning» i dette med LH-tester rett og slett, så det har vært mange bilder og mye snakk om testene, og det tar jo stor plass i en sånn tråd. Så fullt forståelig det du skriver, og fint at du sier ifra ❤️ Hva ønsker du å gjøre videre med tanke på at du har IKM i uke 35?
Ønsker du å bytte gruppe eller vil du bli her? :happy:

Du er hjertelig velkommen til å bli om du ønsker det, selvfølgelig ❤️❤️

Gratulerer så mye - der er det strek ja! ❤️

Føler jeg ser noe her!! Valmed sin graviditetstest, ikke brukt den før! Hva tror dere? :angelic:
Vis vedlegget 441922

Det der må være strek ❤️❤️❤️

9 dpo idag, og føler meg helt som vanlig. Ikke noe symptomer på noe annet enn at det har murret litt nå og da de siste dagene.. ❤️ 5-6 dpo murret det myyyye neddi der, og da hadde jeg et håp om at det kanskje var egget som festet seg.. og neimen ser det ikke ut som at det var akkurat det! For idag fikk jeg en søt, liten, svak strek ❤️ Gleder meg til å fortelle mannen at han egner seg svært godt som hjemmeinsemineringsokse :ky :knegg:

IMG_6476.jpeg

IMG_6475.jpeg

IMG_6478.jpeg

9 dpo idag, og føler meg helt som vanlig. Ikke noe symptomer på noe annet enn at det har murret litt nå og da de siste dagene.. ❤️ 5-6 dpo murret det myyyye neddi der, og da hadde jeg et håp om at det kanskje var egget som festet seg.. og neimen ser det ikke ut som at det var akkurat det! For idag fikk jeg en søt, liten, svak strek ❤️ Gleder meg til å fortelle mannen at han egner seg svært godt som hjemmeinsemineringsokse :ky :knegg:

Vis vedlegget 441926

Vis vedlegget 441927

Vis vedlegget 441928
Åå, gratulerer!! Jeg ser streken godt :Heartred Håper spiren sitter for begge to!!

Nå begynner det å bli mange positive tester her, gratulerer til alle :Heartred
7 dpo og kjenner ikke en dritt selv, så tror jeg venter med å teste til litt uti uken. Trøster meg med at jeg ikke kjente så mye med førstemann de første ukene heller.

Vis vedlegget 441926

Vis vedlegget 441927

Vis vedlegget 441928
Gratulerer så mye :Heartred skikkelig stas! Ser streken veldig godt.

8 DPO, og jeg ser noe. Men får det ikke skikkelig frem på bilder. Så da er det vel øynene mine som bare vil så gjerne eller en lurestrek :laughing002:shifty: Gleder meg allerede til å teste i morgen!

Vedlegg

• IMG_1491.jpeg
    IMG_1491.jpeg
    356,2 KB · Visninger: 89
  • IMG_1490.jpeg
    IMG_1490.jpeg
    708,2 KB · Visninger: 90
  • IMG_1489.jpeg
    IMG_1489.jpeg
    652,6 KB · Visninger: 84
  • IMG_1488.jpeg
    IMG_1488.jpeg
    569,8 KB · Visninger: 87
Nå begynner det å bli mange positive tester her, gratulerer til alle :Heartred
7 dpo og kjenner ikke en dritt selv, så tror jeg venter med å teste til litt uti uken. Trøster meg med at jeg ikke kjente så mye med førstemann de første ukene heller.
Venter også til neste uke. Ikke vits å teste før tirsdag for min del i hvert fall. Kanskje jeg venter til onsdag.

Vis vedlegget 441926

Vis vedlegget 441927

Vis vedlegget 441928
Gratulerer så mye!!❤️❤️

Back
Topp