Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei Nå ble jeg skuffet. Da er sikkert min bare skygge også… for noe møkkSamme som meg. Nå tok jeg en annen batch og fikk bekreftet skyggestrek håper din strek er ekte!
Vis vedlegget 441974
Jeg håper for deg!!Ånei Nå ble jeg skuffet. Da er sikkert min bare skygge også… for noe møkk
Skikkelig uflaks å få håpet opp sånn
Og jeg håper for degJeg håper for deg!!
Drittlei make sure!
Jeg har fått skygge på BP også, men kanskje det var mest på tidlig testeneOg jeg håper for deg
Tror jeg skal holde meg til BP jeg nå opplever ikke skygge på dem.
Samme her , fått skumle streker på BP og MS flere ganger . Tror jeg sletta alle mine tester med tier’n min tror det beste er å teste fra 10DPO eller 12DPO .Jeg har fått skygge på BP også, men kanskje det var mest på tidlig testene
Vi får krysse fingrene videre
Jeg sletter dem også, blir så sur! Så angrer jeg når jeg får ny skygge, vil sammenligneSamme her , fått skumle streker på BP og MS flere ganger . Tror jeg sletta alle mine tester med tier’n min tror det beste er å teste fra 10DPO eller 12DPO .
Nå sost testa jeg 7DPO og fikk strek . Men på hver ul har jeg blitt satt fram , så tydeligvis hatt EL dagen etter mens eller noe hehe
Haha, føler det samme! Jeg syntes strekene mine er veeldig svake, så jeg venter til etter IKM med å settes på gravidMed dagens test prøver jeg å få det til å gå opp for meg at jeg faktisk får to streker på testen, så jeg setter meg selv på gravid!! Flere som ønsker å settes på gravid?
Gi et lite pip!
Datteren på 3,5 år spurte igår, heeelt ut av det blå, om det snart kom en ny baby til oss, siden andremann har blitt så stor. Nesten som at hun er synsk eller noe..
Vis vedlegget 441995
Ja, utrolig kjipt . Her ble jeg gravid den mnd jeg ikke testa eller tempa …og det er også irriterende når du da har styra med det hver mnd så lenge .Jeg sletter dem også, blir så sur! Så angrer jeg når jeg får ny skygge, vil sammenligne
Tror ikke det har noe å si når du tester, egget kan feste seg sent, eller du ikke er gravid så får du uansett skygger
Hahah herlig
Høres lovende ut2 dager over IKM, har ikke tester hjemme og føler jeg bør teste på morgenurin.. er kvalm som i brekker meg og litt ømme bryster. Nå lurer jeg litt på om noe av dere med positive tester har fått symptomer?
Ja sant jeg prøvde også uten temp og test i 2 pp'er, det funka ikke herJa, utrolig kjipt . Her ble jeg gravid den mnd jeg ikke testa eller tempa …og det er også irriterende når du da har styra med det hver mnd så lenge .