❤️ IKM uke 34 ❤️

Har denne :happy: Håper ikke det er en batch med tullestreker:shifty:
Samme som meg. Nå tok jeg en annen batch og fikk bekreftet skyggestrek:sad010 håper din strek er ekte!
20240818_200937.jpg

Gratulerer til alle med positiv test :love7 Selv er jeg bare 5 DPO så enda en god stund igjen til jeg kan teste:bored: Hver måned har jeg et mål om å vente til dagen for IKM med å teste, men jeg failer hver gang :joyful:

Jeg har fått skygge på BP også, men kanskje det var mest på tidlig testene:confused013

Vi får krysse fingrene videre ❤️
Samme her , fått skumle streker på BP og MS flere ganger . Tror jeg sletta alle mine tester med tier’n min :Heartred tror det beste er å teste fra 10DPO eller 12DPO .

Nå sost testa jeg 7DPO og fikk strek . Men på hver ul har jeg blitt satt fram , så tydeligvis hatt EL dagen etter mens eller noe hehe

Samme her , fått skumle streker på BP og MS flere ganger . Tror jeg sletta alle mine tester med tier’n min :Heartred tror det beste er å teste fra 10DPO eller 12DPO .

Nå sost testa jeg 7DPO og fikk strek . Men på hver ul har jeg blitt satt fram , så tydeligvis hatt EL dagen etter mens eller noe hehe
Jeg sletter dem også, blir så sur! Så angrer jeg når jeg får ny skygge, vil sammenligne :hilarious:
Tror ikke det har noe å si når du tester, egget kan feste seg sent, eller du ikke er gravid så får du uansett skygger :bag:

Hahah herlig :hilarious:

Med dagens test prøver jeg å få det til å gå opp for meg at jeg faktisk får to streker på testen, så jeg setter meg selv på gravid!! ❤️:nailbiting: Flere som ønsker å settes på gravid?

Gi et lite pip! ❤️

Datteren på 3,5 år spurte igår, heeelt ut av det blå, om det snart kom en ny baby til oss, siden andremann har blitt så stor. Nesten som at hun er synsk eller noe.. ❤️:hilarious:

IMG_6480.jpeg

Med dagens test prøver jeg å få det til å gå opp for meg at jeg faktisk får to streker på testen, så jeg setter meg selv på gravid!! ❤️:nailbiting: Flere som ønsker å settes på gravid?

Gi et lite pip! ❤️

Datteren på 3,5 år spurte igår, heeelt ut av det blå, om det snart kom en ny baby til oss, siden andremann har blitt så stor. Nesten som at hun er synsk eller noe.. ❤️:hilarious:

Vis vedlegget 441995
Haha, føler det samme! Jeg syntes strekene mine er veeldig svake, så jeg venter til etter IKM med å settes på gravid :love7

Jeg sletter dem også, blir så sur! Så angrer jeg når jeg får ny skygge, vil sammenligne :hilarious:
Tror ikke det har noe å si når du tester, egget kan feste seg sent, eller du ikke er gravid så får du uansett skygger :bag:

Hahah herlig :hilarious:
Ja, utrolig kjipt . Her ble jeg gravid den mnd jeg ikke testa eller tempa …og det er også irriterende når du da har styra med det hver mnd så lenge .

Etter at jeg sa jeg ikke kjente en dritt i går har jeg kjent veldig svake murringer i livmorsområdet. Nesten så svake at jeg lurer på om det er innbilning. Får se om jeg holder til onsdag/torsdag med å teste da for dette er jo pining :nailbiting:

2 dager over IKM, har ikke tester hjemme og føler jeg bør teste på morgenurin.. er kvalm som i brekker meg og litt ømme bryster. :wideyed: Nå lurer jeg litt på om noe av dere med positive tester har fått symptomer?

2 dager over IKM, har ikke tester hjemme og føler jeg bør teste på morgenurin.. er kvalm som i brekker meg og litt ømme bryster. :wideyed: Nå lurer jeg litt på om noe av dere med positive tester har fått symptomer?
Høres lovende ut:)
Jeg har symptomer som veldig mye og vond luft i magen, stikninger ut mot hoftene og murringer i livmorsområdet nå og da.
Krysser fingrene for deg!!

Ja, utrolig kjipt . Her ble jeg gravid den mnd jeg ikke testa eller tempa …og det er også irriterende når du da har styra med det hver mnd så lenge .
Ja sant :laughing002 jeg prøvde også uten temp og test i 2 pp'er, det funka ikke her :rolleyes:

Helt blenda test her 9 DPO :shy: Hadde plutselig mye av noe som minnet meg litt om EL slim når jeg våknet, så ble usikker på om kroppen kanskje forsøkte på en ny eggløsning. Men den testen var negativ også! Naive, håpefulle meg håper derfor nå at det kan ha betydd noe annet foregår i kroppen (alle tegn som er uvanlige for meg i lutealfasen blir nå overanalysert til de grader:laughing002)

Back
Topp