❤️ IKM uke 34 ❤️

Nei tror ikke dette går riktig vei. Den øverste testen er fra i dag, de andre fra i går. Dagens er vel kanskje svakere enn i går? Clearblue digital viste gravid 1-2 i går.
I tillegg er jeg på syklusdag 28, så jeg tenker testene burde vært myyye sterkere nå :confused:
Dette er i alle fall veldig ulikt de andre gangene hvor jeg alltid har fått positive tester 8 dager før IKM, og de har vært supersterke på IKM.

Den ene appen sier IKM var i går, den andre sier IKM er nå på tirsdag, men tenker testene burde vært mye sterkere uansett.

Syklusen min ble bare rot etter SA for snart ett år siden, forrige syklus var den 4 dager forsinket så derfor har den ene appen justert seg frem og den andre følger «normal» syklus hos meg.

Frustrerende, hadde såå håpet det gikk denne gangen! :(

Åå - krysser fingrene for stigning! ❤️ Stigningen min gikk også litt treigt følte jeg - først nå på syklusdag 29 og 16 dpo at jeg fikk en markant stigning føler jeg :happy: Håper ❤️❤️

Ser du ikke har satt meg på TR, jeg har bare endra navnet fra «MammaenTilOthilie» til det navnet jeg har nå, men er samme person☺️

Ikke fått mens enda, men er bare 8 dpo. Er skremmende håpefull, så nå er det gode muligheter for å bli ordentlig skuffa!
Har drømt mye siste dagene, og i natt drømte jeg om positiv test. Har en del stikkinger og murringer, men det har jeg alltid når jeg kjenner etter. :laughing002
Ikm i mårra, så hører vel hjemme i ikm 35. Håååper så veldig på lengre lutealfase enn sist så egget kan feste seg :smiley-angelic001

Fortsatt ikke fått tr, men negativ test, så du kan sette meg på tr

Da setter jeg deg på TR - klem ❤️

Ikke fått mens enda, men er bare 8 dpo. Er skremmende håpefull, så nå er det gode muligheter for å bli ordentlig skuffa!
Har drømt mye siste dagene, og i natt drømte jeg om positiv test. Har en del stikkinger og murringer, men det har jeg alltid når jeg kjenner etter. :laughing002
Ikm i mårra, så hører vel hjemme i ikm 35. Håååper så veldig på lengre lutealfase enn sist så egget kan feste seg :smiley-angelic001

Så spennende! ❤️❤️ Krysser fingrene!

Back
Topp