❤️ IKM uke 34 ❤️

Det skjønner jeg veldig godt :Heartred Har du prøvd digital test for å se om den slår ut?
Det er veldig spennende. Syns du er skikkelig tøff som holder humøret oppe i denne berg og dalbanen! :Heartred Håper å se degi Mai-gruppen.
Jeg tok en på onsdag morgen, da ble jeg også sjokket over økning :hilarious: den var svakere enn den på bildet over, 12 dpo, og ble negativ. Jeg prøver igjen hvis jeg får like sterk strek igjen.
Takk, men jeg hadde en tøff dag i går, da var ikke humøret oppe :shy:
Hadde vært så fint å komme inn i mai-gruppen ❤️

Kroppen min er virkelig rar denne syklusen :bored:
Har hatt EL på CD 13-14 hele veien, men forrige syklus hadde jeg en skikkelig kraftig blødning en av dagene og EL kom nå på CD 18. Har det siste året hatt syklus på alt fra 24-28 dager, men oftest 26 dager med spotting flere dager i forkant. I dag er jeg 10DPO, vært kvalm og hatt murring både i mage og ubehag i korsryggen de siste dagene. Blenda test, men ingen tegn til TR enda :nailbiting:
Ifølge Flo er syklusen forskjøvet med 4 dager:
IMG_5132.jpeg

Håper det er et godt tegn og at noe er på gang :smiley-angelic001 men samtidig er jeg også så redd for å få forhåpninger siden vi har prøvd lenge.

Tr kom idag. Fornøyd med at TR ikke kom før 14dpo, men ikke fult så fornøyd at jeg har spottet de siste fire dagene. Skal til legen på tirsdag og starte utredning. Merker ingen forskjell i løpet av syklusen min lenger og har veldig kraftige blødnigner når det først starter.

Den digitale sier «ikke gravid», så da kommer tanta snart håper jeg. Bare å føre meg opp på TR.

Å nei , nå håper jeg det var lite i den urina der og at du kliner til imorgen med sterkere . Hyla jo ut her av testene dine :nailbiting: :bag::Heartred
Så kjekt du ble så glad for meg :love017 men her er det en ny kjemisk, masse menssmerter nå så tr kommer nok i morgen :confused:

Masse lykke til videre dere som har fått TR, eller som tror TR er like rundt hjørnet! ❤️❤️ Rop ut om jeg har glemt å hatt noen på TR eller gravid ❤️
Tusen takk ❤️ lykke til til deg også, ønsker deg et fint svangerskap :love017

Er det noen av dere som har brukt å teste tidlig som har fått helt blanke tester, og så plutselig fått positiv ved IKM likevel?

Har inntrykk av at alle tidligtestere alltid får svak strek fra 8-9 dpo om de er gravide. Er det negative tester forblir de som oftest negativ hele veien til IKM. Noen som vil dele erfaringer? :)

Er det noen av dere som har brukt å teste tidlig som har fått helt blanke tester, og så plutselig fått positiv ved IKM likevel?

Har inntrykk av at alle tidligtestere alltid får svak strek fra 8-9 dpo om de er gravide. Er det negative tester forblir de som oftest negativ hele veien til IKM. Noen som vil dele erfaringer? :)
Jeg har fått svak positiv test 11 dpo 2 ganger :) håpet er ikke ute før tr kommer

Kopierer fra et annent svar jeg skrev på forumet :) :

Egget fester seg i nesten alle tilfeller mellom 5 og 12 dager etter eggløsning. Når egget har festet seg, begynner kroppen å produsere HCG. Det er veldig individuelt hvor fort man produserer HCG i starten, men noen vil altså kunne oppleve at egget fester seg 5 DPO, og allerede ha over 10 i HCG (som er det tidligtester slår ut på) 6 dager etter eggløsning. Det er dog ganske sjeldent. Andre vil først oppleve at egget fester seg 12 DPO, og en test vil da tidligst slå ut 13 DPO. Fra venner og folk her på forumet, føler jeg at det vanligste er tidligst 8 dager etter eggløsning (noen kan oppleve før, mange først senere - men ja). Selv fikk jeg positiv 6 DPO en gang, mens en annen gang fikk jeg først positiv dagen jeg skulle fått mensen (hadde da testet daglig helt siden 6 DPO)! Alt handler om når egget fester seg, og hvor fort HCG øker.

Så om egget ditt fester seg sent, vil det ikke ha noe å si om du bruker tidligtest eller vanlig - kroppen har ikke begynt å produsere HCG enda, så alle vil bli negative uansett. Men 14 DPO burde en test slå ut om man er helt sikker på eggløsning, for da skal i nesten alle tilfeller egget ha festet seg senest 2 dager før (og kroppen har hatt tid til å produsere HCG) :)

Kom aldri noe mer blod i går, så tok siste testen jeg har tatt med på ferie i dag. Syns jeg skimter noe på den redigerte, men uten er den fortsatt blenda :sad002 13 DPO i dag, og siste testen jeg har før jeg er hjemme igjen på onsdag. Så ble nok siste for meg denne syklusen:laughing002

Vedlegg

• IMG_4365.jpeg
    IMG_4365.jpeg
    604,3 KB · Visninger: 62
  • IMG_4362.jpeg
    IMG_4362.jpeg
    212,2 KB · Visninger: 63
Kom aldri noe mer blod i går, så tok siste testen jeg har tatt med på ferie i dag. Syns jeg skimter noe på den redigerte, men uten er den fortsatt blenda :sad002 13 DPO i dag, og siste testen jeg har før jeg er hjemme igjen på onsdag. Så ble nok siste for meg denne syklusen:laughing002
Kan også se noe på den redigerte :happy: det blir spennende å se til onsdag da, om ikke TR har dukket opp:love017

Back
Topp