❤️ IKM uke 34 ❤️

Er det noen av dere som har brukt å teste tidlig som har fått helt blanke tester, og så plutselig fått positiv ved IKM likevel?

Har inntrykk av at alle tidligtestere alltid får svak strek fra 8-9 dpo om de er gravide. Er det negative tester forblir de som oftest negativ hele veien til IKM. Noen som vil dele erfaringer? :)
Jeg fikk negativ 10 DPO på morgenurin denne gangen, og svaksvak positiv på formiddagen samme dag. Er fult mulig å teste positiv senere en det også. Mener jeg var 12 DPO første positive test med sønnen min. Men da testet jeg ikke før det.

Takk til dere som svarte ang hvor sent positiv test kom. Har hatt helt blenda tester hver dag denne syklusen inkludert i går kveld, men i dag kom altså denne på 14 dpo! :oops:

Ved de andre graviditetene har jeg alltid fått streker 8 dager før IKM, så veldig mye tidligere da. Tør ikke tro på at denne testen er gydlig så sent :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_9700.jpeg
    IMG_9700.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 96
Takk til dere som svarte ang hvor sent positiv test kom. Har hatt helt blenda tester hver dag denne syklusen inkludert i går kveld, men i dag kom altså denne på 14 dpo! :oops:

Ved de andre graviditetene har jeg alltid fått streker 8 dager før IKM, så veldig mye tidligere da. Tør ikke tro på at denne testen er gydlig så sent :nailbiting:
Den hadde jeg absolutt trodd på:joyful:

Kan også se noe på den redigerte :happy: det blir spennende å se til onsdag da, om ikke TR har dukket opp:love017
Blir plutselig nervepirrende dette! Fortsatt ikke noe mer antydning til blod etter det lille jeg fikk torsdag kveld. :smiley-angelic001

Kanskje jeg ryker på en EL test i morgen om det fortsatt ikke har kommet noe, leser jo om flere her inne som har brukt det som en «nød»-graviditetstest :laughing002

Er det noen som har tips? Når er det best å få gyn time? Jeg har mest sannsynlig el rundt den 2-5 september. Jeg fikk positiv el test dag 13 nå sist. Min dag 13 er tirsdag 3 september nå tror jeg. Jeg sliter med blødninger som ofte oppstår etter el, tenkte å høre om jeg kunne prøve progesteron. Kan de se egg tidlig i syklus? Valget står mellom torsdag 29 august, mandag 2 september eller tirsdag 3 september. Har vært til gyn før også, men da fant de ikke noe årsak til blødningene. Hva ville dere valgt? Vil gjerne se om eggene "vokser" :angelic:

Jeg kan også settes på TR! Så det jeg trodde var festeblødning for tre dager siden var nok bare spotting. Den gode nyheten er at TR kom 1 dag for tidlig, så dersom jeg blir gravid neste PP så har jeg fortsatt termin i mai :joyful: Det var en skikkelig opptur for meg i dag:love7

Venter enda på TR som er sein, men hadde sykt mye kramper onsdag. Det får jeg alltid samme dag som TR kommer.. men enda ikke noe å se Blenda hvit test også

Venter enda på TR som er sein, men hadde sykt mye kramper onsdag. Det får jeg alltid samme dag som TR kommer.. men enda ikke noe å se Blenda hvit test også
Vet ikke om det er noe til hjelp, men på min forrige syklus kom TR tre dager for seint. Fikk da også kramper typ 3-4 dager før.

Mannen løp ut og kjøpte en CB tidligtest (ikke digital), og vi skimter begge en svak blå strek. Men er vel disse som er kjente for skyggestrek uansett, fordi de er så sensitive? Eller blander jeg? :smiley-angelic001

Vet ikke om det er noe til hjelp, men på min forrige syklus kom TR tre dager for seint. Fikk da også kramper typ 3-4 dager før.
Ja... regner nesten med at TR kommer da jeg tror også EL var senere denne mnd, som sikkert er grunnen til forsinkelsen. Men likevel irriterende når ønsket er en liten spire. Får bare smøre meg med tålmodighet

Kom aldri noe mer blod i går, så tok siste testen jeg har tatt med på ferie i dag. Syns jeg skimter noe på den redigerte, men uten er den fortsatt blenda :sad002 13 DPO i dag, og siste testen jeg har før jeg er hjemme igjen på onsdag. Så ble nok siste for meg denne syklusen:laughing002

Syns jeg skimter noe! Blir spennende til onsdag da! ❤️

Denne har jeg også trodd på! Vil du settes på gravid eller? ❤️❤️❤️

Denne har jeg også trodd på! Vil du settes på gravid eller? ❤️❤️❤️
Nei tror ikke dette går riktig vei. Den øverste testen er fra i dag, de andre fra i går. Dagens er vel kanskje svakere enn i går? Clearblue digital viste gravid 1-2 i går.
I tillegg er jeg på syklusdag 28, så jeg tenker testene burde vært myyye sterkere nå :confused:
Dette er i alle fall veldig ulikt de andre gangene hvor jeg alltid har fått positive tester 8 dager før IKM, og de har vært supersterke på IKM.

Den ene appen sier IKM var i går, den andre sier IKM er nå på tirsdag, men tenker testene burde vært mye sterkere uansett.

Syklusen min ble bare rot etter SA for snart ett år siden, forrige syklus var den 4 dager forsinket så derfor har den ene appen justert seg frem og den andre følger «normal» syklus hos meg.

Frustrerende, hadde såå håpet det gikk denne gangen! :(

Vedlegg

• IMG_9712.jpeg
    IMG_9712.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 60
Back
Topp