❤️ IKM uke 34 ❤️

12 dpo og helt blenda test. Har gitt opp håpet denne runden, og forventer mens senest om et par dager.
IMG_0055.jpeg

Det ser slik ut, men jeg tenker det umulig kan gå godt :oops:
For min del er det ikke noe tvil om at dagens er sterkere! Men er vell kanskje best å bli positivt overrasket om det skulle gått bra i stedet :Heartpink Teorien om at det har vært to men kan ha blitt en er jo ikke umulig da :shy:

For min del er det ikke noe tvil om at dagens er sterkere! Men er vell kanskje best å bli positivt overrasket om det skulle gått bra i stedet :Heartpink Teorien om at det har vært to men kan ha blitt en er jo ikke umulig da :shy:
Jeg tenker det samme, for meg er det bare kroppen som sliter med å gi slipp. Så får jeg heller bli positivt overraska om det utvikler seg. Det eeeer jo mulig at det har vært 2 og 1 har falt fra :shy:
Her er den sterkeste testen jeg har fått denne gang, nederst fra i dag
20240823103554.jpg

Jeg tenker det samme, for meg er det bare kroppen som sliter med å gi slipp. Så får jeg heller bli positivt overraska om det utvikler seg. Det eeeer jo mulig at det har vært 2 og 1 har falt fra :shy:
Her er den sterkeste testen jeg har fått denne gang, nederst fra i dag
Vis vedlegget 442419
Den nederste der er jo myee sterkere enn de tidligere :love017 Jeg kryser det jeg kan for deg, og håper den sitter helt i mål :Heartred

Tror jeg skal ta meg råd til å kjøpe en digital i dag.. få det skriftlig. Driver å bare får sånne idiotiske skygge streker på både Makesure, metode og Normal sine tester

Den nederste der er jo myee sterkere enn de tidligere :love017 Jeg kryser det jeg kan for deg, og håper den sitter helt i mål :Heartred
Veldig merkelig! Men jeg tør ikke håpe noe..
Tusen takk for det :love017 spennende er det iallefall :laughing002

Veldig merkelig! Men jeg tør ikke håpe noe..
Tusen takk for det :love017 spennende er det iallefall :laughing002
Det skjønner jeg veldig godt :Heartred Har du prøvd digital test for å se om den slår ut?
Det er veldig spennende. Syns du er skikkelig tøff som holder humøret oppe i denne berg og dalbanen! :Heartred Håper å se degi Mai-gruppen.

Nope, ikke antydning til det heller. IKM i dag. Bruker å spotte noen dager før TR kommer. Jeg antar det er kjemisk. Testen skulle vært tydelig rosa til nå liksom.
Åååh, det er kjipt i så fall... Vet du hvor lenge etter en kjemisk det tar før TR kommer igjen?

Back
Topp