12 dpo og helt blenda test. Har gitt opp håpet denne runden, og forventer mens senest om et par dager.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg satser på at vi havner i termingruppa for juni begge to god bedring i mellomtiden!Vis vedlegget 442407
12 dpo og blenda her også. Har prestert å bli syk i tillegg så denne måneden og syklusen vil jeg bare bli ferdig med asap. Satser på junibaby i stedet!
Gratulerer så masse til alle det gikk for denne mnd
Takk for det! Det hadde vært veldig hyggeligJeg satser på at vi havner i termingruppa for juni begge to god bedring i mellomtiden!
Og du har ikke fått TR enda?Øverst fra i går kveld, nederst er nå..
Vis vedlegget 442417
Nei.. det kan gå noen dager etter jeg slutter på progesteron (tok siste onsdag kveld)Og du har ikke fått TR enda?
Den har vell økt?Øverst fra i går kveld, nederst er nå..
Vis vedlegget 442417
Det ser slik ut, men jeg tenker det umulig kan gå godtDen har vell økt?
Økning igjen joØverst fra i går kveld, nederst er nå..
Vis vedlegget 442417
For min del er det ikke noe tvil om at dagens er sterkere! Men er vell kanskje best å bli positivt overrasket om det skulle gått bra i stedet Teorien om at det har vært to men kan ha blitt en er jo ikke umulig daDet ser slik ut, men jeg tenker det umulig kan gå godt
Jeg tenker det samme, for meg er det bare kroppen som sliter med å gi slipp. Så får jeg heller bli positivt overraska om det utvikler seg. Det eeeer jo mulig at det har vært 2 og 1 har falt fraFor min del er det ikke noe tvil om at dagens er sterkere! Men er vell kanskje best å bli positivt overrasket om det skulle gått bra i stedet Teorien om at det har vært to men kan ha blitt en er jo ikke umulig da
Ååh, håper det går godtNei.. det kan gå noen dager etter jeg slutter på progesteron (tok siste onsdag kveld)
Den nederste der er jo myee sterkere enn de tidligere Jeg kryser det jeg kan for deg, og håper den sitter helt i målJeg tenker det samme, for meg er det bare kroppen som sliter med å gi slipp. Så får jeg heller bli positivt overraska om det utvikler seg. Det eeeer jo mulig at det har vært 2 og 1 har falt fra
Her er den sterkeste testen jeg har fått denne gang, nederst fra i dag
Vis vedlegget 442419
Veldig merkelig! Men jeg tør ikke håpe noe..Den nederste der er jo myee sterkere enn de tidligere Jeg kryser det jeg kan for deg, og håper den sitter helt i mål
Ikke fått Tr enda?Tror jeg skal ta meg råd til å kjøpe en digital i dag.. få det skriftlig. Driver å bare får sånne idiotiske skygge streker på både Makesure, metode og Normal sine tester
Det skjønner jeg veldig godt Har du prøvd digital test for å se om den slår ut?Veldig merkelig! Men jeg tør ikke håpe noe..
Tusen takk for det spennende er det iallefall
Nope, ikke antydning til det heller. IKM i dag. Bruker å spotte noen dager før TR kommer. Jeg antar det er kjemisk. Testen skulle vært tydelig rosa til nå liksom.Ikke fått Tr enda?
Åååh, det er kjipt i så fall... Vet du hvor lenge etter en kjemisk det tar før TR kommer igjen?Nope, ikke antydning til det heller. IKM i dag. Bruker å spotte noen dager før TR kommer. Jeg antar det er kjemisk. Testen skulle vært tydelig rosa til nå liksom.