❤️ IKM uke 34 ❤️

Klarer nesten ikke å være her inne nå med så mye testing :arghh: Jeg er fortsatt bare 8dpo, og har kjøpt én tidligtest som jeg skal holde meg til før ikm.

Veldig glad på deres andre vegne, altså! Men klarer ikke helt til å forholde meg til det nå:nailbiting:
Jeg kjenner meg veldig igjen her. Blir veldig påvirket når alle andre tester hele tiden og har så mange symptomer. Fullt lov det altså, men jeg får litt unødvendig angst :nailbiting:
 
Syns det er super gøy med tester jeg! Blir så glad for å se så mange positive :love7 Håper veldig jeg vil kunne få en denne måneden selv også.

Føler litt det med testing og diskusjon er en veldig viktig greie med IKM grupper? Er på en måte nesten hele poenget, å stå i dette sammen :laughing002 Full forståelse for at noen syns det er vanskelig, men da er det kanskje best å bruke andre grupper eller eventuelt vente til IKM med å sjekke innom? :happy: Absolutt ikke noe frekt ment, men syns det er trist om folk skal nå føle at de ikke kan dele tester eller tanker/symptomer i en gruppe opprettet nettopp for sånt bare fordi andre kan bli påvirket. :Heartred
 
Syns det er super gøy med tester jeg! Blir så glad for å se så mange positive :love7 Håper veldig jeg vil kunne få en denne måneden selv også.

Føler litt det med testing og diskusjon er en veldig viktig greie med IKM grupper? Er på en måte nesten hele poenget, å stå i dette sammen :laughing002 Full forståelse for at noen syns det er vanskelig, men da er det kanskje best å bruke andre grupper eller eventuelt vente til IKM med å sjekke innom? :happy: Absolutt ikke noe frekt ment, men syns det er trist om folk skal nå føle at de ikke kan dele tester eller tanker/symptomer i en gruppe opprettet nettopp for sånt bare fordi andre kan bli påvirket. :Heartred
Jeg syns også det er supergøy med testing og blir skikkelig glad på andres vegne! Det jeg skrev nå nettopp er på ingen måte en oppfordring om at andre ikke skal dele hva enn de måtte ønske i gruppen. Tror ikke noen har sagt det heller at de nå føler at de IKKE kan dele.

Grunnen til at jeg skrev noe i dag, er fordi jeg har vært ganske aktiv hele veien siden tråden ble startet opp. Men de to siste dagene har jeg ikke skrevet så mye, fordi jeg ikke har så mye å komme med og bare venter til jeg selv kan ta en test. Jeg gratulerer selvsagt de med positive svar, men prøvde med dette innlegget å forklare hvorfor jeg er noe mer fraværende. Det er ikke vanskelig å lese, og jeg sjekker innom helt frivillig, men klarer ikke helt å «koble meg på» lykkefølelsen som sikkert mange her har akkurat nå!

Det er denne opplevelsen jeg prøver å beskrive for dere☺️
 
Syns det er super gøy med tester jeg! Blir så glad for å se så mange positive :love7 Håper veldig jeg vil kunne få en denne måneden selv også.

Føler litt det med testing og diskusjon er en veldig viktig greie med IKM grupper? Er på en måte nesten hele poenget, å stå i dette sammen :laughing002 Full forståelse for at noen syns det er vanskelig, men da er det kanskje best å bruke andre grupper eller eventuelt vente til IKM med å sjekke innom? :happy: Absolutt ikke noe frekt ment, men syns det er trist om folk skal nå føle at de ikke kan dele tester eller tanker/symptomer i en gruppe opprettet nettopp for sånt bare fordi andre kan bli påvirket. :Heartred
Syntes ingen skal føle at de ikke kan dele, det er ikke det jeg mener i alle fall. Bare bra at folk diskuterer og finner sammen :Heartred Jeg blir bare nervøs når folk kjenner så mye så tidlig også begynner jeg automatisk å tenke negativt når jeg ikke kjenner det samme. Og jeg har heller ikke så mye å komme med enda. Men jeg tar en liten pause til jeg begynner å teste selv :)
 
Syntes ingen skal føle at de ikke kan dele, det er ikke det jeg mener i alle fall. Bare bra at folk diskuterer og finner sammen :Heartred Jeg blir bare nervøs når folk kjenner så mye så tidlig også begynner jeg automatisk å tenke negativt når jeg ikke kjenner det samme. Og jeg har heller ikke så mye å komme med enda. Men jeg tar en liten pause til jeg begynner å teste selv :)

Det med symptomer er ekstremt individuelt, noen vil være så kvalme at de kaster opp før IKM, andre kan komme seg igjennom hele første trimester knapt uten å merke at de er gravide :Heartred Så det trenger ikke å bety noe at man ikke har noen symptomer! Men forstår godt at det er vanskelig å ikke sammenligne seg selv med andre altså, gjør det selv ofte også :)
 
Jeg har testa, men er usikker på om det er skygge eller ei.. 11dpo i dag. Det er jo fortsatt så sykt tidlig, man tester seg liksom blind til slutt :dead:
 
Jeg har testa, men er usikker på om det er skygge eller ei.. 11dpo i dag. Det er jo fortsatt så sykt tidlig, man tester seg liksom blind til slutt :dead:

Føler denne :laughing002 Jeg må alltid dobbeltsjekke i «Checker», føler det er lettere å se når testen er «inverted». Håper det er en ekte babystrek for deg!!
 
Føler denne :laughing002 Jeg må alltid dobbeltsjekke i «Checker», føler det er lettere å se når testen er «inverted». Håper det er en ekte babystrek for deg!!
Bruker den appen selv. Genial app :D
Har fått utslag i den også shø, heh
Jeg har en så sterk følelse på at noe har klaffet denne mnd.
Å ønsker en ekte babystrek til deg også :Heartred
 
Så glad jeg blir av å se alle positive tester :gen014 Bare 6DPO her, så enda en stund igjen. Sniker litt i IKM uke 35 også, for der er de ca like langt som meg. Vet ikke helt mår IKM blir her nå som EL var forsinket, men ifølge mine beregninger er det på søndag. Kjedelig å være «sist ut» med testingen, men sånn er det bare :joyful:
Dere som har positiv test, noen av dere som IKKE har symptomer eller IKKE har hatt blødning? Vet mange kjenner symptomer altså, men for å få opp håpet litt hadde det vært moro å lese om de som eventuelt er motsatt :nailbiting:
 
Hopper inn her siden Ikm skulle vært litt før eller litt etter, ustabil syklus pga cyster Men idag tok jeg en test, etter den tørket ut så fikk en svak strek, synligere i virkeligheten. Den er lilla den også. Og nå syntes jeg at jeg ser en strek på rfsu også! Men de kommer ikke før rundt 15-20 min etter testing. Står du senest skal lese av etter 30min. Hva tenker dere?
 

Vedlegg

  • IMG_7103.jpeg
    IMG_7103.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 0
  • IMG_7106.jpeg
    IMG_7106.jpeg
    453,6 KB · Visninger: 0
Hopper inn her siden Ikm skulle vært litt før eller litt etter, ustabil syklus pga cyster Men idag tok jeg en test, etter den tørket ut så fikk en svak strek, synligere i virkeligheten. Den er lilla den også. Og nå syntes jeg at jeg ser en strek på rfsu også! Men de kommer ikke før rundt 15-20 min etter testing. Står du senest skal lese av etter 30min. Hva tenker dere?
Ser strek på begge :) er den første testen fra Normal? Kjøpt ny test, men tenker de er positive
 
Back
Topp