Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
7dpo her også, og helt blenda (som forventet )7DPO og ingen antydning per nå Håperhåper det skjer noe de nærmeste dagene
Tok nåHar du testet noe mer?
Syns også den har blitt sterkere! Er du på 10 dpo i dag?Er Metode kjent for skygge? Syntes den i så fall har blitt sterke siden i går og i dag tidlig. Det bilde de er over hverandre er tatt i går kveld, i dag tidlig og nå.
Ja Er så sur for at jeg kjøpte de testeneSyns også den har blitt sterkere! Er du på 10 dpo i dag?
Skjønner det. Litt tullete råd, men kanskje du skal la være å ta flere av de testene? Og kanskje vente til 12 dpo med å ta en ny test av et annet merke? Forstår at det er tortur å vente, men disse skyggestrekene er vell enda mer torturJa Er så sur for at jeg kjøpte de testene
Definitivt tortur Kjøper nye på mandag. Da er jeg 12 DPO. Har ikke fått skygge på de andre jeg har tatt. Så blir spennende å se om det er skygge eller ikkeSkjønner det. Litt tullete råd, men kanskje du skal la være å ta flere av de testene? Og kanskje vente til 12 dpo med å ta en ny test av et annet merke? Forstår at det er tortur å vente, men disse skyggestrekene er vell enda mer tortur
Gjør det! Ja, håper på mer rosa strek på mandagDefinitivt tortur Kjøper nye på mandag. Da er jeg 12 DPO. Har ikke fått skygge på de andre jeg har tatt. Så blir spennende å se om det er skygge eller ikke
Det er jo veldig lovende at du får såpass tydelig strek, til tross for at det er metode!Er Metode kjent for skygge? Syntes den i så fall har blitt sterke siden i går og i dag tidlig. Det bilde de er over hverandre er tatt i går kveld, i dag tidlig og nå.
Skulle ønske jeg var like vilje sterk som deg! Så utrolig spennendeGjør det! Ja, håper på mer rosa strek på mandag
Jeg har gått til innkjøp av rsfu sin tidligtest på kiwi i dag, og er klart til å teste på tirsdag eller onsdag
Håper det, har aldri tatt dem før Håper på sterkere tydligere strekDet er jo veldig lovende at du får såpass tydelig strek, til tross for at det er metode!
Takk! Jeg føler ikke at jeg er sååå viljesterk, det er bare fornuften i meg som sier at det ikke er noe poeng i å brenne av en dyr tidligtest på 6 dpo heheSkulle ønske jeg var like vilje sterk som deg! Så utrolig spennende
Krysser fingrene for deg og håper på sterkere strek på mandag Kjedelig å gå i uvisstheten, men samtidig kanskje bedre enn heeelt blenda? Det er håp om babystrek nåDefinitivt tortur Kjøper nye på mandag. Da er jeg 12 DPO. Har ikke fått skygge på de andre jeg har tatt. Så blir spennende å se om det er skygge eller ikke
Mye bedre en helt blenda, for de andre har ikke hatt strekk i det helle tatt. Så er et lite håp. Fant den tråden her så virker lovendeKrysser fingrene for deg og håper på sterkere strek på mandag Kjedelig å gå i uvisstheten, men samtidig kanskje bedre enn heeelt blenda? Det er håp om babystrek nå