❤️ IKM uke 34 ❤️

Kjedelig :(
Jeg brukte disse tidligtestene da jeg ble gravid med førstemann og jeg fikk ikke positiv på de før jeg fikk på vanlig makesure. Det var 12 dpo for min del, så jeg kommer ikke til å bruke de igjen i alle fall. Håper for deg videre :Heartred
Så kjedelig!! Men jeg gir deg ikke opp enda. Har hørt at metode er tregere til å slå ut, så kanskje du ser noe i kveld eller i morgen? ❤️
Nå ga dere meg masse håp! Så for meg at de her ville slå ut nå siden det er 10 mlu på dem, så teit at de skal være så dårlige. men da får jeg bare teste frem til onsdag å håpe på det beste :Heartred
 
Nei, det skulle du ikke gjort! Altså Make Sure er fine. Bare vært så mye skygge på dem i det siste

Nettopp det som er problemet med babyplan også, forrige syklus fikk jeg skygge på dem tom rett etter mens så de funker jo bra når man er gravid, men gir sykt mye falskt håp når man ikke er det :(
 
Nettopp det som er problemet med babyplan også, forrige syklus fikk jeg skygge på dem tom rett etter mens så de funker jo bra når man er gravid, men gir sykt mye falskt håp når man ikke er det :(
Og det er så utrolig leit, man blir så knust av falske forhåpninger :arghh:
 
Æsj, fader altså :arghh: kjøpte 10 stk tidlig til 200 kr nå

Hmm, hvis jeg var deg ville jeg testa make sure, metode, babyplan og ta test en annen gang i syklus når du er helt sikker på at du ikke er gravid så har du sammenligning til evt neste syklus!

MEN, jeg mener å ha lest at man starter en ørliten hcg produksjon når egget befruktes og hvis man individuelt har litt hcg i kroppen fra før så vel jeg jo tro det kan gi skygger selv om egget ikke fester seg. For mitt vedkommende gir jo også ovitrielle skygger i laaaang tid.
 
Jeg kommer til å bruke makesure i alle fall da jeg har best erfaring med de, men mulig jeg venter litt lenger med å teste nå som jeg ser at folk får en del skyggestreker. Eneste er at dagene går sååå sakte. Vet ikke om jeg klarer en uke til :dead:
 
Hmm, hvis jeg var deg ville jeg testa make sure, metode, babyplan og ta test en annen gang i syklus når du er helt sikker på at du ikke er gravid så har du sammenligning til evt neste syklus!

MEN, jeg mener å ha lest at man starter en ørliten hcg produksjon når egget befruktes og hvis man individuelt har litt hcg i kroppen fra før så vel jeg jo tro det kan gi skygger selv om egget ikke fester seg. For mitt vedkommende gir jo også ovitrielle skygger i laaaang tid.
Ja, tror jeg skal bestille babyplan G tester også nå når jeg skal kjøpe EL tester. Bare prøve alle, men kommer definitivt ikke til å kjøpe metode igjen nå.
 
Jeg kommer til å bruke makesure i alle fall da jeg har best erfaring med de, men mulig jeg venter litt lenger med å teste nå som jeg ser at folk får en del skyggestreker. Eneste er at dagene går sååå sakte. Vet ikke om jeg klarer en uke til :dead:
Ja, heller dem en Metode :)
 
Fikk ingen strek på andre urin istad. Eller noe var der, men mye svakere enn i går. Får håpe det lille jeg ser utvikler seg :)
 
Back
Topp