❤️ IKM uke 34 ❤️

Føler den her er mere lovende en de skyggene jeg har tatt før siden den kom så fort. Tenker å teste på nytt i morgen. Er veldig og koselig om jeg blir gravid med Regnbue baby nå. Ble gravid i Mai (mista) nå vil jeg har termin i Mai :Heartred
Blir veldig spennende i morgen, håper du får en klar og tydelig strek ❤️ du er sterk som ikke har testet mer i dag! Jeg hadde gått bananas :hilarious:
 
I morgen går jeg nok veeeldig bananas. Forrige graviditet var testene svake hver morgen og sterkere hver ettermiddag. Prøver bare å ikke ha for stort håp nå :rolleyes:
Du må legge de ut til oss andre så vi blir tilfredsstilt :hilarious: jeg pleier også å få best test på kvelden. Krysser fingrene for deg!!

Gøy at testingen har startet :D
 
Så gøy at det allerede testes her :D Håper det blir mange positive tester fremover!

Jeg for min del kan strykes fra listen. Er nå på CD 20 og ingen tegn til positiv EL-test:rolleyes: heller ingen andre symptomer på EL, så da blir IKM (forhåpentligvis…) i uke 35 i stedet.

Lykke til alle dere fine damer - håper vi sees i mai 2025-termingruppen :Heartpink
 
Så gøy at det allerede testes her :D Håper det blir mange positive tester fremover!

Jeg for min del kan strykes fra listen. Er nå på CD 20 og ingen tegn til positiv EL-test:rolleyes: heller ingen andre symptomer på EL, så da blir IKM (forhåpentligvis…) i uke 35 i stedet.

Lykke til alle dere fine damer - håper vi sees i mai 2025-termingruppen :Heartpink
Ja, håper vi sees der!
 
Back
Topp