❤️ IKM uke 34 ❤️

Føler den her er mere lovende en de skyggene jeg har tatt før siden den kom så fort. Tenker å teste på nytt i morgen. Er veldig og koselig om jeg blir gravid med Regnbue baby nå. Ble gravid i Mai (mista) nå vil jeg har termin i Mai :Heartred
Blir veldig spennende i morgen, håper du får en klar og tydelig strek ❤️ du er sterk som ikke har testet mer i dag! Jeg hadde gått bananas :hilarious:

I morgen går jeg nok veeeldig bananas. Forrige graviditet var testene svake hver morgen og sterkere hver ettermiddag. Prøver bare å ikke ha for stort håp nå :rolleyes:
Du må legge de ut til oss andre så vi blir tilfredsstilt :hilarious: jeg pleier også å få best test på kvelden. Krysser fingrene for deg!!

Gøy at testingen har startet :D

Så gøy at det allerede testes her :D Håper det blir mange positive tester fremover!

Jeg for min del kan strykes fra listen. Er nå på CD 20 og ingen tegn til positiv EL-test:rolleyes: heller ingen andre symptomer på EL, så da blir IKM (forhåpentligvis…) i uke 35 i stedet.

Lykke til alle dere fine damer - håper vi sees i mai 2025-termingruppen :Heartpink

Så gøy at det allerede testes her :D Håper det blir mange positive tester fremover!

Jeg for min del kan strykes fra listen. Er nå på CD 20 og ingen tegn til positiv EL-test:rolleyes: heller ingen andre symptomer på EL, så da blir IKM (forhåpentligvis…) i uke 35 i stedet.

Lykke til alle dere fine damer - håper vi sees i mai 2025-termingruppen :Heartpink
Ja, håper vi sees der!

7 dpo og jeg er igang - blenda naturligvis :hilarious:

IMG_6442.jpeg

IMG_6443.jpeg

IMG_6444.jpeg

Blir veldig spennende i morgen, håper du får en klar og tydelig strek ❤️ du er sterk som ikke har testet mer i dag! Jeg hadde gått bananas :hilarious:
Jeg tok den siste i går kveld, klarte ikke å vente. Kom strekk :Heartred Men svakere, hadde drukket 1 l saft :hilarious: men, pulsen har økt igjen. Så er håp. Tenker å vente til mandag, da kjøper jeg en digital

Jeg ser noe på testen, men klarer ikke helt å få det på bilde. Håper på en bedre test om noen timer. Jeg klarte ikke å roe ned i går. Ble så i ubalanse med følelser at jeg kastet opp masse før jeg la meg :wtf::wacky:
Vis vedlegget 441758

Vis vedlegget 441759
Jeg ser! Æsj, oppkast hørtes ikke godt ut. Håper det blir bedre i dag og at du får en tydelig, fin strek om noen timer ❤️

Så gøy at så mange har begynt å teste nå. Jeg føler at jeg lever for å tyde tester :hilarious: det er så sykt spennende.
Har vært fraværende denne uken, men livet skjedde. Både hektisk på jobb, planleggingsdager og barn hjemme etc. Alt har bare flydd avgårde, så har ikke rukket å være aktiv.
Positivt for meg at DPO dagene har flydd av sted, og at jeg allerede er 6DPO. Fikk en tempdipp i dag, så håper kanskje det er en festedipp. Hadde også stikkninger i magen i går, har tidvis murringer, vondt i lysken på begge sider, og mye leamus i mageområdet. Det pleier jeg aldri ha, så dette er spennende Spørs om ikke jeg må ta første test allerede i morgen 7DPO:laughing002 Eier jo ikke selvkontroll.

Hvordan går det med dere andre her inne? Har dere noen symptomer og evt hva?

Back
Topp