❤️ IKM uke 34 ❤️

Jeg er også 7dpo og har null symptomer! Det stresser meg også litt.. sist jeg var gravid (og mistet) hadde jeg litt symptomer allerede nå :arghh:
Ja, det er ikke bare-bare.. da jeg ble gravid med nr 2 hadde jeg ikke noen symptomer før uke 5. Jeg ble helt sjokka av positiv test for jeg kjente ingenting :hilarious: med nr 1 kjente jeg mye mer. Så det kan være veldig ulikt fra gang til gang :)

Den var negativ :depressed: Og hvile pulsen droppet ned til 59 men, er enda håp. Med minste så gikk den ikke opp dagen før IKM. Så x alt som x kan
Krysser fingrene! Er så spennende dager nå fremover :love7 Selv er jeg bare 2 DPO så jeg følger spent med på deres tester de neste dagene frem til jeg kan teste selv :smiley-angelic001

:bag::bag::bag:
Den kom innen for tiden!

Vedlegg

• IMG_3615.jpeg
    IMG_3615.jpeg
    158,2 KB · Visninger: 128
  • IMG_3606.jpeg
    IMG_3606.jpeg
    989,4 KB · Visninger: 127
Oi! Dette må jo være baby-strek?? Den ser rosa ut? :woot:
Nå blir det veldig spennende her!! Håper du tar en ny i kveld? :hilarious:
Kaaaa, må jo være det! Siden den kom med en gang. Tok testen 12 over og bilde ble tatt 14 over.. 2 min :bag: Er litt farge også. Ingen av de andre testene fra samme pakke har gitt noen form for strekk/skygge. Fikk den super svake i går og den var enda mere utydelig en denne

Jeg er også 7dpo og har null symptomer! Det stresser meg også litt.. sist jeg var gravid (og mistet) hadde jeg litt symptomer allerede nå :arghh:
Jeg er 6dpo og har absolutt ingen symptomer jeg heller:meh: vanligvis bruker jeg å få ømme bryst etter EL, men dette forsvant typ dagen etter at den skulle ha funnet sted (hvis egget i det hele tatt slapp sagt med bakgrunn av fraværende symptomer i ettertid, da!)

Kaaaa, må jo være det! Siden den kom med en gang. Tok testen 12 over og bilde ble tatt 14 over.. 2 min :bag: Er litt farge også. Ingen av de andre testene fra samme pakke har gitt noen form for strekk/skygge. Fikk den super svake i går og den var enda mere utydelig en denne
Det ser veldig lovende ut!!

Føler den her er mere lovende en de skyggene jeg har tatt før siden den kom så fort. Tenker å teste på nytt i morgen. Er veldig og koselig om jeg blir gravid med Regnbue baby nå. Ble gravid i Mai (mista) nå vil jeg har termin i Mai :Heartred
Krysser fingrene for at den bare ble sterkere! Men helt enig i at det der mååå være babystrek

Back
Topp