JaSå spennende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaSå spennende
Jeg ser på dagens test!!Må bare ta en test hverdag for å ha noe å sammenligne med. Fikk så mange med skygge sist mnd Bildene så er de tørre, premom ikke tørre.
Jeg vil si nei. Størst sjanse er dagen FØR el, og deretter samme dag. To dager etter er for sent eller ikke vits hvis du allerede har lagt inn aksjer noen av de foregående dagene.Positiv EL-test mandag og negativ i går. Er det noe vits å legge inn aksjer i dag da?
Jeg kan fjernes fra gruppen. EL har fortsatt ikke kommet. Jeg har vært innlagt med lungebetennelse siden søndag, så det spiller vel inn.
Den appen her
Det var godt å høre Føler meg «ferdig» for denne syklusen nå, på tide å slappe av littJeg vil si nei. Størst sjanse er dagen FØR el, og deretter samme dag. To dager etter er for sent eller ikke vits hvis du allerede har lagt inn aksjer noen av de foregående dagene.
Krysser fingrene for deg!!5 dpo idag, og det murrer fælt der nede! Krysser alt jeg har på at det er egget som fester seg!
Det var godt å høre Føler meg «ferdig» for denne syklusen nå, på tide å slappe av litt
Samme her! Innbiller meg masse rart disse dagene4 dpo her, og kjenner litt stikking. Er vel bare innbilning, alt for tidlig å kjenne noe nå Synes dagene går treigt nå!
Den var negativ Og hvile pulsen droppet ned til 59 men, er enda håp. Med minste så gikk den ikke opp dagen før IKM. Så x alt som x kanKjenner jeg er litt spent på deg @Ametyst83 Du er vel 8 dpo i dag? Skulle du teste?
Heldigvis er det 0 skygger på testene i den pakken jeg har nå. Uten om den jeg skimtet på tør test i går.Jeg ser på dagens test!!
Hvis dere lager en skygge-klubb så er jeg med
Ikke noe gøy å teste lenger når det er så mye skygge
Ikke sant, er som regel da eller når man IKKE planlegger at man faktisk blir gravid!7 dpo og sååå lite symptomer denne gang, på tross av progesteron som til vanlig setter fyr på symptomer
For meg som alltid har sagt "når det endelig klaffer så har jeg nok ingen av disse symptomene" så gir det ekstra forhåpninger
Så bra!! Håper skygge-testene er oppbrukt!Heldigvis er det 0 skygger på testene i den pakken jeg har nå. Uten om den jeg skimtet på tør test i går.
Haha ja!! Får bare krysse fingreneIkke sant, er som regel da eller når man IKKE planlegger at man faktisk blir gravid!
Jeg er også 7dpo og har null symptomer! Det stresser meg også litt.. sist jeg var gravid (og mistet) hadde jeg litt symptomer allerede nå7 dpo og sååå lite symptomer denne gang, på tross av progesteron som til vanlig setter fyr på symptomer
For meg som alltid har sagt "når det endelig klaffer så har jeg nok ingen av disse symptomene" så gir det ekstra forhåpninger