❤️ IKM uke 34 ❤️

Må bare ta en test hverdag for å ha noe å sammenligne med. Fikk så mange med skygge sist mnd :dead: Bildene så er de tørre, premom ikke tørre.
Jeg ser på dagens test!!

Hvis dere lager en skygge-klubb så er jeg med :hilarious:

Ikke noe gøy å teste lenger når det er så mye skygge:shifty:

7 dpo og sååå lite symptomer denne gang, på tross av progesteron som til vanlig setter fyr på symptomer :hilarious:
For meg som alltid har sagt "når det endelig klaffer så har jeg nok ingen av disse symptomene" så gir det ekstra forhåpninger :hilarious::nailbiting:

Jeg ser på dagens test!!

Hvis dere lager en skygge-klubb så er jeg med :hilarious:

Ikke noe gøy å teste lenger når det er så mye skygge:shifty:
Heldigvis er det 0 skygger på testene i den pakken jeg har nå. Uten om den jeg skimtet på tør test i går.

7 dpo og sååå lite symptomer denne gang, på tross av progesteron som til vanlig setter fyr på symptomer :hilarious:
For meg som alltid har sagt "når det endelig klaffer så har jeg nok ingen av disse symptomene" så gir det ekstra forhåpninger :hilarious::nailbiting:
Ikke sant, er som regel da eller når man IKKE planlegger at man faktisk blir gravid!

Jeg er også 7dpo og har null symptomer! Det stresser meg også litt.. sist jeg var gravid (og mistet) hadde jeg litt symptomer allerede nå :arghh:

Back
Topp